Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.

Autor: čtenář (Občasný) - vloženo ..


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 20.2.2001 > Ufky, to je hodně realisticky silné čtivo, pěkně propracované Black.
Body: 5
<reagovat 
Vyskocilova Jana (Občasný) - 20.2.2001 > Hodně to na mě zapůsobylo. Ten konec je trochu děsiví. Opravdu dobře napsané.

Body: 5
<reagovat 
Paula (Občasný) - 21.2.2001 > Jukni se na par pravopisnych chyb, (výška???) a preklepu, jinak je to dost jednoduche jak v deji tak v dialogu...je to pekne napsane, ale takove obyc, az na ten konec...tem tomu dodal trochu smrnc...cetla jsem od tebe lepsi vecicky:-))))))))))))Pis dal, rada budu cist:-))
Body: 3
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 22.2.2001 > Já teda nevím... mně se to nelíbilo. Osobní zkušenost teda nemám, ale aby dvakrát znásilněná holka netušila, co se s ní dělo, to se mi nezdá. Ale to není relevantní.
Svízel je v tomhle: začíná to slušně, ale dost rychle to spadne dolů a pak už se to dějově nezvedne. Chybí mi tam něco, co by děj tlačilo dopředu a některý zvraty jsou zbytečně přetažený. Není tam nic, co by z tý povídky dělalo UDÁLOST, kterou si zapamatuju a budu o ní přemejšlet a přehrávat si ji pořád dokola a dokola jen pro to čirý potěšení z dobrýho nápadu a zpracování. Navíc je to psaný docela šroubovaně a jako by na rychlovku. Jak dlouho tahle povídka zrála?

P.S.: bacha na moravštinu a opakování slov.
<reagovat 
Black (Občasný) - 22.2.2001 > Farářskej: Asi týden zrála. No a moravština tam je nejspíše proto, že z Moravy jsem.
:o)
<reagovat 
Lukin () - 23.2.2001 > Blečko naivní, copak jsi nám (čtenářům) chtěla říci? Máš deprese z toho, že nejsi pro muže dost atraktivní? Toužíš po lásce, po něžných dotecích, po nevázaném roztoužení při mathovém thé a nejsi schopna své touhy naplnit?
Dialogy absolutně nerealistické. Nepodařilo se ti postihnout charaktery postav - špatňáci a dobráci, to je utopie a tak naivní... a tak ubohé... A poenta? Taková hloupá póza! Tou své nitro (nitro lyrického subjektu) přece nepřekryješ. Jsi křehoučká a chceš se mazlikovat se svou vysněnou láskou. Přemýšlej o svém rozpolcení, možná pak napíšeš něco lepšího. Zdar tvé další práci!

<reagovat 
Black (Občasný) - 23.2.2001 > Chtěla jsem říct, ak to chodí - někomu něco provedeš a jak to dopadne. Že ten, kdo má prachy může snad všechno. Může si dovolit cokoliv. Nejsem křehoučká, vydržela jsem toho dost, co se týče lásky. nevím, jestli jsem atraktivní pro muže, ale myslím, že atraktivnost není zdaleka vše. Jsem občas dost ráda, že mám "pouze" kamarády. To je mnohdy více než láska. I když ta samozřejmě taky někdy není k zahození.
<reagovat 
jawbraker (Občasný) - 26.2.2001 > Mozna ze by priste stalo za to si celou povidku znova precist, nez ji publikujes. (Treba ten preskok z ich-formy do er-formy -tezce polkl- jednou uprostred odstavce apod.} To je ale malickost. Hlavne : Je dost tezky psat ichformu a psychologii za "druhe pohlavi". A to neni problem nas amateru ale i profiku (Treba Havirska balada od M.Majerove je asi dobra vec ale psana v muzske ich-forme - a bije to do oci.) Stejne asi musi holkam pripadat zenska ichforma psana od chlapa (asi uz jsi neco takoveho cetla - prislo ti to verohodny ?) , sam bych si to nikdy netroufl. V mysleni a pojmenovavanii skutecnosti i ve vedeni dialogu je totiz mezi nami nejaky drobny nepostrehnutelny rozdil, ktery je mozno jen citit, ne popsat. Ale uznavam, ze (protoze clovek muze cist tuny a tuny knih od obou pohlavi)je lakave zkouset imitovat "druhou stranu".
[A to se samozrejme tyka i jinych prispevku (a nekterych i vic) , ne jen tohohle.]
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter