Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
... z kolekce NÁKUPY
Autor: S.P. (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
S.P. (Stálý) - 6.7.2005 > BUDU RÁD ZA KAŽDOU KRITIKU, DEPRIMUJE MĚ KDYŽ LIDI ODCHÁZÍ BEZE SLOVA. POTĚŠÍ I STROHÉ KONSTATOVÁNÍ TYPU ,,HNUS" NEBO ,,FOTIL JSI TO MOBILEM?" DÍKY.
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 6.7.2005 > Když s tebou se musí jak s malovaným vajcem, jak ti něco zkritizuju, propadneš depresi, všechno smažeš, vzteky sežereš Ilfórd a zapiješ vývojkou.

Dobře, sám jsi to chtěl.

Fotografie mi neříká nic, tak dokonalé nic, až jsem z toho nervózní, jestli jsem něco nepřehlédl, nepochopil, jestli jsem věc nevzal za špatný konec. Sugeruje mi dojem, že chyba je u mne, protože se mi nechce věřit, že by někdo fotil věci skutečně tak prázdné. Proto jsem nedal ani jedničku. Je tu pár lidí, co fotí tak děsné voloviny až je to kouzelné, ale tady tohle není ani blbost, jenom to nic. Tak mi to připadá. Kdyby to k čertu mělo aspoň nakloněný horizont! Tak si říkám, že raději přijdu večer znovu, třeba to mezitím pochopím lépe.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 6.7.2005 > Minerva> Jeden pozitivní moment - uříznutá písmena nápisu.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 6.7.2005 > Minerva> Třeba kdyby bylo podobných fotografií víc v jednom příspěvku, jak to dělává Toono, že by tím bylo lépe vykreslené prostředí?
<reagovat 
 S.P. (Stálý) - 6.7.2005 > Minerva> DÍÍK.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 6.7.2005 > S.P.> Aha, teď vidím "kolekce Nákupy". Až bude fotek v kolekci víc, pak to asi dá lepší smysl. Snad bylo vhodnější otevřít ji obrázkem trochu srozumitelnějším? Ovšem jako titulek se vlastně docela hodí, otevřeno od do.
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 6.7.2005 > Netvrdím, že jsou mé varianty lepší, ale zajímalo by mne co si o nich myslíš:

 
 




<reagovat 
 S.P. (Stálý) - 6.7.2005 > Minerva> UBRAL JSEM SYTOST BAREV ZÁMĚRNĚ. PRVNÍ BY MI PŘIŠLA PŘÍLIŠ LÍBIVÁ, MÁ TO BÝT DOKUMENT, NÉ NĚCO CO SI DÁŠ NA ZEĎ. TA DRUHÁ VYPADÁ FAJN ALE CHCI TUHLE SÉRII MÍT V BARVĚ.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 6.7.2005 > S.P.> OK, když dokument, tak to je jedině dobře. Sem s dokumentem.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 6.7.2005 > S.P.> Na mých variantách lze přečíst nápisy "akce" na cedulích. Trochu jsi projasnit stíny mohl. Ačkoli jako otvírák... asi nechceš říct hned na začátku všecko. Tomu bych rozuměl.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 6.7.2005 > Minerva> Takže už to chápu, otvírák dokumentu. Bezva. Trvám už jen na tom, že nakloněný horizont by dodal dynamiku "střelmého" záběru, člověk by měl skoro dojem, že tě pronásleduje ochranka hypermarketu. Tak nebo tak, jsem napnutý na pokračování. Doufám, že bude zítra.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 6.7.2005 > Minerva> Už netrvám. Asi chceš začít poklidněji a až později přejít k akci, bude to tak i lepší.
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 6.7.2005 > ok, taky nemám ráda příspěvky bez reakce... většinou si s nimi neví diváci prostě rady a občas jsou tak špatné, ale k těm se přeci jen někdo záporně většinou vyjádří :)
já si trochu nevěděla rady... není to zlý, kolekce jsem si všimla a s dalšími fotkami to jistě bude zase vypadat v sérii jinak... žlutá verze Minervy určitě ne! lacinné a nehezké. první je lepší, ale barvičky už křičí moc. tak něco mezi Tvou verzí a první od Minervy. I když Tvé barvy mi vlastně sedí, ale ten rámeček mi to nějak zkazil a odsadila bych od nadpisu, fotka vypadá líp, když má prostor k nádechu...
Body: 4
<reagovat 
 S.P. (Stálý) - 6.7.2005 > Mishka> DÍKY, DÍKY. RÁMEČKY JSOU PRO MĚ TROŠKU TRABL, O TOM VÍM, TOHLE MI PŘIŠLO JAKO TAKOVÁ NENÁSILNÁ FORMA, KOMPROMIS.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 6.7.2005 > Mishka> Laciné jen s jedním n.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 6.7.2005 > já vůbec nechápu, vo co tu de
<reagovat 
 S.P. (Stálý) - 6.7.2005 > drfaust> O NIC, JEN SI TADY TAK POVÍDÁME.
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 6.7.2005 > Tak jo, každá snaha vyprávět příběh je ve zdejších poměrech cenná sama o sobě.
Body: 5
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 6.7.2005 > Za prvé by mě zajímalo, proč žádný obrázek nenazveš. Nemůžeš přijít na správná slova, nebo proč vlastně? Kolekce Nákupy, aha. Možná v tom hledám příliš, ale o čem má být taková kolekce. Mají to být obrázky toho, co člověk při nákupech vnímá, nebo by si měl všimnout? Je to něco, co nákupy charakterizuje, nebo pohled odjinud? Je to prosté zobrazení skutečnosti, mžiknutí oka, když se člověk valí s tím pojízdným vozíkem do supermarketu?
<reagovat 
 S.P. (Stálý) - 7.7.2005 > nečekaná> PROTOŽE MÁM HROZNÝ PRAVOPIS A JEŠTĚ BYCH NADĚLAL V NÁZVECH HRUBKY, TAKOVÁ OSTUDA BY TO BYLA...
<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 7.7.2005 > S.P.> No to je fakt. A odpovědi na další otázky? :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter