Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ČTRNÁCTÉ ZAZVONĚNÍ z kolekce Mrtví by neměli vstávat z hrobů
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
jan(ek) (Občasný) - 25.7.2005 > "tyciánové" to mě fakt žere, když už, tak aspoň ticiánové, sím.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 25.7.2005 > jan(ek)> 

No jo, ty chybky se strašně těžko uhlídaj, už běžim opravovat. Dík.


<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 25.7.2005 > Rony Rubinek> Není zač, to víš, my co máme tu základní školu... :-P
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 25.7.2005 > jan(ek)> 

To bylo přece myšleno úplně jinak, já věděla, že jsem to podala blbě! Základní školu máš v malíku, co mi povíš dál? Tak nějak to bylo, že jo?Já jí v malíku nemam, a to jsem prosím ještě nechodila za školu, to přišlo až na střední :-))


<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 25.7.2005 > Rony Rubinek> Ale no tak Rony, já si přece musím poránu rejpnout... hezkej den. J.
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 25.7.2005 > jan(ek)> No mě to bylo hned jasný, že mi to jen tak neprojde. Jojo, bude hezkej. Tak starče nezapomeň, kde je totem a zas se někdy ozvi. Jdu na nějakej drobnej Rončí nákupek, jistě tím potěším svou drahou polovičku.
<reagovat 
jan(ek) (Občasný) - 25.7.2005 > No to jistě... :-))))
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 25.7.2005 > a ještě bodování ....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 25.7.2005 > Bezvadné.
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 25.7.2005 > fungus2> Děkuju ti.
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 26.7.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 26.7.2005 > maxima gali> Děkuju! Mimochodem přesně tam jsem byla a znova tam pojedu - popisy místa jsou pravdivé.
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 26.7.2005 > Rony Rubinek> 

to je veľmi dobré, že dávaš pravdivé miesta, české miesta, hneď to lepšie odrazí do literatúry, v pozitívnom zmysle, než niečo vymyslené...

 

 

a ... spisovateľ... vo svojich dielach čerpal s ... kde trávil detstvo, jinožstvo i neskoré roky svojho života počas letných prázdnin... rozumieš, hneď je o čom napríklad na mature

 


<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 26.7.2005 > maxima gali> 

Až tak? Tak to mě těší a nejvíc fakt, že mě ráda čteš, i když to tak nevypadá, já nemam moc sebevědomí a takovéhle poznámky mě pak vyburcujou k psaní, takže ti děkuju i za podporu.


<reagovat 
Newton (Občasný) - 27.7.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 27.7.2005 > Newton> Děkuju!
<reagovat 
prymytyf (Občasný) - 28.7.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 28.7.2005 > prymytyf> Díky moc.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 30.7.2005 > Tak, je sice fakt, že v poslední době ses hodně zlepšila a opustila zaběhnuté koleje, ale přiznám se, že jsem tuhle věc málem nedočetla. Hrozně mě to nudilo. A proč:

1. Především je to pro čtení na netu příliš dlouhé.

2. Příběh je neoriginální, zápletka snadno průhledná.

3. Zdlouhavé, nudné popisy. Zdlouhavé nudné popisy děje.

4.Chybné použití ruských jmen už zmínil někdo přede mnou.
Body: 3
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 30.7.2005 > Ztratila> 

Především díky za názor. Zlepšila bych neřekla, spíš ti bylo bližší téma, asi. Jinak si moc nevyberu, jednomu přijdou popisy dobré, jinému ne, každopádně se jedná autentický popis. Jinak jméno jo, to opravim.


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 30.7.2005 > Nenene, opravdu ses zlepšila, máš větší slovní zásobu, lepší popisy, témata, to se pozná i v povídkách s tvými obvyklými tématy.

Já samozřejmě netajím, že jsou mi bližší přirozený, "obyčejný" příběhy, ale snažím se od toho při čtení odpoutat. Nemám problém s tím říct i o hororu nebo "příběhu s tajemstvím", že jsou dobré. A to sama víš:) Ale tohle je opravdu hrozně dlouhé a nudné. Jendak je to prostě otřepaný téma, to, co jsme si už několikrát na různých místech přečetli tolikrát... navíc trochu emmeta_raye a navíc to trochu neuměle prozrazuješ už od začátku. Podle mě. Nic ve zlým:) Jen že to není nějakým mým osobním zaujetím proti hororům... Nebo vůbec něčemu. Aaaaaaaaaaaaaaale máš velkou pravdu, tohle čtení a psaní je věc hodně subjetivní a ty máš fanoušky.)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 30.7.2005 > Ztratila> Mě se líbí, jak dokážeš vyjádřit svůj názor a pojmout to tak diplomaticky, to je pro redaktora velké plus páč upozorní autora na chyby a neodradí jej.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 30.7.2005 > Mně se zas líbí, že to vidíš tak, jak to sice myslím, ale nevím jestli páchám, některý dámy by mi kvůlivá tomu nejradši rozbily čumáček:) A bo že bys byla tak zdatná ironička? ;))
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 30.7.2005 > Ztratila> Řádí tu ukrutná bouřka a furt mi padá spojení, to jen na okraj. Jinak přeber si to jak chceš :-)))))))))))))))))
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 31.7.2005 > Jsi dobrá, opravdu. Máš velmi dobrou stylistiku a vyjadřování. :-))) Piš opravdu dál. :-) Toto téma mi sice není zase tak úplně blízké, ale napsáno je to výborně.
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 31.7.2005 > sibyla> Děkuju.
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 25.7.2005 > Človíčku, jak to děláš, ten sloh je profesionální, ty popisy - mňo jedna báseň. Tohle je výsledek napsání "na poprvé", nebo se k tomu vracíš a upravuješ věty, slovosled , stylistiku apod.? Např. 4. odstavec nemá chybu. Jen jednu zmínku - když se mluví o nějakém Rusovi a použiješ obě jména (Igor Fjodorovič), pak se v dalším textu o něm zmiňuješ jen jako o Fjodorovičovi, není to správné. Běžná praxe je mluvit o něm a skloňovat ho buď s prvním jménem, nebo s oběma jmény - "přízrak Igora Fjodoroviče", ale ne vytáhnout jen to 2. křestní jméno. Fjodorovič poukazuje na to, že jeho otec (či strýc) se jmenoval 1. jménem Fjodor. Prosím neber tu mou poznámku nijak zle, to je jen taková zajímavost ;)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 25.7.2005 > Lamarski> Ahoj, děkuju, já to vůbec neberu ve zlým, je to náhodou zajímavý. Večer si to tam opravim. Jak to víš?
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 25.7.2005 > Rony Rubinek> Poslední tři - čtyři roky (už ani nevím) píšu takovou mafiánskou story z ruského prostředí a vedle informací o kalašnikovech se zajímám i o to ostatní z ruské kultury. Proto mě hned prásklo do očí, když jsi tam psala Igor Fjodorovič a na dalších stránkách Fjodorov. To by se musel jmenova Igor Fjodorovič Fjodorov. Přípona -ovič se podle pravoslavné církve přidává ke jménu otce dítěte, proto Vasil Ivanovič ..., Pjotr Michajlovič ... atd. Holt jsou raritka a mají dvě křetní jména, která užívají něco jako americé Mary Ann:)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 25.7.2005 > Lamarski> To jsem nevěděla, to je zakímavý, dík za info. Najdu čas a mrknu na tebe, i když teda mafiány nemusim, celkem mě to děsí, protože to je až moc reálný.
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 28.7.2005 > Lamarski> Normálně jsem dneska koukala na debilní telenovelu, ale fakt si tam říkali Ivane Petroviči apod. Teda oni moc nemluvili, jenom přiblble dramaticky čuměli. Celé to obsahovalo snad padesát vět.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 25.7.2005 > Rony Rubinek> Pokud tě tohle téma děsí, tak radši ani nemrkej, ať si nekazíš náladu. Já jsem včera viděla Sin City ... v domění, že načerpám nějaký "gangsterský" typ do svého dílka. Musím říct, že moji mafiáni si servítky moc neberou, ale tohle ... tohle na mě bylo moc a zvažuji, zda se na další psaní nevykašlu:(
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 29.7.2005 > Rony Rubinek> 

Ty jména mají ještě hlubší pravidla jako třeba. Stalinovi blízcí spolupracovníci mu mohli říkat Josife Visarionoviči, kdežto příbuzní (než je nechal zabít) mu mohli říkat zdrobněle zřeba Josifko ( u cizích to bylo jasné - tavarišč Stalin). Jinak upřímně lituji scénaristy těhle telenovel, moc se nenadřou ale kvalita se ztrácí.


<reagovat 
 celej on (Občasný) - 31.7.2005 > Rony Rubinek> Ale..ta není ruská telenovela ale amrická co si hraje na rusy ne? Já mám kabelovku a tam je poctivá ruská telenovela v ruským jazyce...a to se směju a směju...
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 25.7.2005 > Lamarski> A o co, že ne? :-)) ten film jsem neviděla, spisuj, od toho je totem, ráda si to přečtu. Třeba jim přijdu na chuť.:-))
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 1.8.2005 > DondedoG> Já tě nevim. Na to se fakt nedalo koukat! Já občas sleduju nějakou až do konce, fakt:-)) Tlustou Valentýnu nebo ošklivku Betty, protože u toho většinou obědvam, ale ještě pořád to šlo. Tohle je k naštvání, jedna situace se řeší ze všech pozic celej díl, takže už si to odmítam pustit. Ale máš určitě pravdu, pokud je americká, tak maj teda další ostudu.Jinak vítej, z prázdnin? Já jedu ve čtvrtek až asi do půlky září.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 25.7.2005 > Rony Rubinek> Jasně, máš pravdu, od rozdělané práce se špatně utíká. Na druhou stranu mě drtí takové pochybnosti, jako že je stále více lidí, které uchvátí spíš tupá střílečka, plná akce a s dějem na tři řádky, než aby museli trošku uvažovat. Když to sečtu, žánr kterému se věnuji je stále víc brutálnější, a to zas děsí mě.
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 1.8.2005 > Rony Rubinek> No tak zase takhle ty telenovely nastudované nemám ale jednou jsem viděl právě tuhle ruskou(na nově) a zdála se mi u ní strašně barevná kamera atd.-přišlo mi to ryze americké...oproti té rusky mluvící, kde to bylo v kavalitě jak z domácího videa:-)

Díky včera jsem se vrátil...ale ty jsi tady taky dlouho nebyla( tak před týdnem) a už zase jedeš pryč?
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 27.7.2005 > Lamarski> doufám, že teď už o Sin City nemluvíš
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 1.8.2005 > DondedoG> No jo, no. Prázdniny na chatě:-))
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 27.7.2005 > Emmet_RAY> Ne každý má na tenhle film kladný názor. Trio Miller, Rodrigez, Tarantino... ne děkuji už nechci  
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 31.7.2005 > Lamarski> Ale neříkej, že konec nebyl dojemný...bílo černý obrys BUM! a vyhrál...DOKONALE!
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 1.8.2005 > DondedoG> Bruce je můj oblíbenec, nedám na něj dopustit, ale na čerstvýho sedmdesátníka fakt neměl  Jo dojemny to celkem bylo.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 1.8.2005 > DondedoG> Bruce je můj oblíbenec, nedám na něj dopustit, ale na čerstvýho sedmdesátníka fakt neměl  Jo dojemny to celkem bylo.
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 1.8.2005 > Lamarski> Ve mně to opravdu zapůsobilo.. "...všechno bude dobré jdi domů, holka..."
Jinak na sedmdesátníka fakt moc nevypadal...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter