Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Naposledy
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 11.7.2005 (10:08:16), v časopise 13.11.2005







undefined

po kliku původní foto, mezifáze i final verze v lepší kvalitě





Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 11.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 11.7.2005 > Hm, ona ta fotka je drsná i původně :o)) Jakoby ji zamčely (takové to dětské zamykání úst na imaginární klíč) a ona v tu ránu skonala.. a pak ji kriminalistický fotograf vyblejskl. Zajímavé velmi. V tomto podání. Hm.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.7.2005 > protěž> :) díky, zajímavý pohled.
kamarádka mi ji poslala pro zasmání. xichtík nahozený extra pro fotografku i s těma "nevyváženýma" očima. ;)
<reagovat 
iKerim (Občasný) - 11.7.2005 > Pěkné...
Body: 5
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 11.7.2005 > hu originální foto je vostrý :)) dobrá obálka pro nějaký ,,styl,, časopis :) nebo něco takového, pohodička
Body: 5
<reagovat 
jeremy (Občasný) - 11.7.2005 > jako vždy gut, hodně se mi líbí ten odkaz na původní foto, mezifáze a final, je to svým způsobem příběh jedný fotky, tvůrčí proces.Co se týče rukopisu, mě se právě líbí, když má člověk svůj rukopis, nezaměnitelnej punc, stejně se vyvíjí a mění, formujou ho nový podněty.Já třeba něco udělám jinou technikou, kterou jsem nikdy nedělal a stejně tam nakonec vidím to svoje peklo.Zkrátka moc o tom nepřemejšlím, dělám to pro radost.
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.7.2005 > jeremy> děkuji. vidíme to podobně.
je to kec, ale často mám pocit, že cestu určuje výtvor samotný a já se nechávám jen vést a dělám, co si žádá sám. :)
<reagovat 
 jeremy (Občasný) - 11.7.2005 > Mishka> naprostej souhlas, začne to bílým lánem papíru, pak udělám třeba oko a hle, z oka to začne růst docela samo, někdy mi to připadá jako nějaká terapie, výtvor si začne žít svým životem, diktovat, nabádat........................................jo málem jsem zapoměl na hodnocení, tak dodatečně.............
Body: 5
<reagovat 
tomash (Občasný) - 11.7.2005 > fajnfajn Mishko... supr je i "práce stylistky" (yelloow:)

ad odkazy na volnou tvorbu... smrtící soubor:)
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 11.7.2005 > znám, vzpomínám na jinou takovou... tvoji. je to doslovné?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.7.2005 > drfaust> tak teď jsem to nějak asi nepochopila ;)
vzpomenul jsi na jinou mou grafiku či fotku?

a jestli je to doslovné? jakože název? dá se říct, že ano :)

<reagovat 
drfaust (Občasný) - 11.7.2005 >

otázku jsi pochopila správně:-) a já si při ní vybavoval cosi, co jsi mi kdysi psala...

 

jinak ta jiná grafika... jmenovalo se to bu"po tahu" nebo "na konci sil"


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.7.2005 > drfaust> tak zase tak spatne jsem to nepochopila :)
joo, ty myslis grafiku Mrtvola, kde jsem nevyspana po nekolikadenni praci ;)
dobrej postreh, stejny xicht ;)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 11.7.2005 > jojo:-)
Body: 5
<reagovat 
aret (Občasný) - 11.7.2005 > výborný!!!
<reagovat 
lennelka (Občasný) - 11.7.2005 > podla mna perfektne...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 12.7.2005 > líbí, pěkná práce, ve Tvém stylu ... konkrétní rukopis ještě nemáš, ale nijak bych se tím být Tebou netrápil ... hlavně že Tě to co děláš baví a uspokojuje, já fotím ze stejného důvodu, a zcela smířen s tím, že třeba ani nikdy svůj rukopis mít nebudu
Body: 5
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 12.7.2005 > To rozrastrování tomu dodá na působivosti...prima.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.7.2005 > šedé> jj, je tam toho vice a vice urovni rastru. je to delano pro format A3 a tam jde pak videt kazdy detail.
<reagovat 
Uncle eF (Občasný) - 15.7.2005 > líbí.
Body: 5
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 11.7.2005 > Hm... dobry, jako vzdy... nelze tomu nic vytknout. Grafiku Ty proste umis, to tady vi vsichni, dokonce by si mohla vest kurzy "Jak z nezajimavy fotky udelat supergrafiku", mysleno v dobrem slova smyslu.
Ale neni trochu nuda, kdyz clovek dela jen to co mu jde, o cem vi, ze to bude mit uspech?
Mne se tvoje grafiky samozrejme libi, ale prijdou mi porad stejny, prilis dokonaly, libivy, esteticky...
Uz bych si dala nejakou zmenu... :-)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.7.2005 > Zuzzz> dík za názor.
no vidíš a já mám právě nepříjemný pocit, že žádný svůj styl nemám, že je to takový pelmel, že nemám svůj rukopis Tvůj názor měl opačný efekt a potěšil. ;)

zrovna včera jsem potřebovala poslat odkazy na mou volnou grafiku a čoveče zas tak stejný mi to nepřišlo.. a zase mě to trochu zamrzelo, že to není ucelené

schválně:
http://www.mishka.cz/bolis/
http://www.mishka.cz/smrtihlav/
http://www.mishka.cz/jaro05/
http://www.mishka.cz/nespavec/
http://www.mishka.cz/jaro05/jeremy.html
http://www.mishka.cz/tree/
http://www.totem.cz/enda1.php?c=78071&up=azc/AN7tR8M0E1331

mi osobně se líbí, když tady má např. Gongey, Tomash, Toono, Minerva a další svůj styl.. dělají věci po svém a mají jejich rukopis... proti tomu já teda vůbec nic nemám...

jinak většinu času tvořím hodně jiných věcí a jinak - věci, co mě živí = weby, logotypy, CD covers, DVD menu... a tam je potřeba pokaždé něco jiného, takže mám pocit, že pořád dělám něco "jinak"

a pak jsem ráda, že si můžu ještě pro sebe udělat něco jiného než hladké minimal logo, kýčovitější DVD nebo tříbarevný web... třeba tenhle Poslední polibek ;)

a kdy předvedeš Ty zase něco "jiného", "nedokonalého", neestetického"?! ;)

<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 11.7.2005 > Mishka> Tak jsem to vsechno projela a neni to zas tak stejny. Ale stejne si myslim, ze i ty mas svuj urcitej styl a rukopis. Neni to patrny ve vsech vecech ale v urcitych grafikach to je videt. Mam na mysli takovy to zvlastni jemny prolinani vrstev, takovy to slozity a zaroven docela zajimavy vrstveni.
To ze ma kazdy z tebou zminenych svuj urcity rukopis je dobry, jen to nesmi prerust v machu jako u Toona, ktery uz proste neprekvapi a to je nuda.
Jinak ja myslim, ze tu predvadim docela ruznorody veci, ilustrace, fotky, ruzny grafiky, atd. A kdyz jsem s necim dost spokojena, tak se to tu absolutne nechyta a naopak...
Brzy budu mit vystavu nekde na netu a bude to presne jak pises, "jine", "nedokonale", ale asi esteticke, to je i muj problem... :-)
Tak ti dam pak vedet.

Moc se mi libil ten smrtihlav, toho jsem jeste nevidela a je to fakt dobry.
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 11.7.2005 > Mishka> podle toho co už jsem od tebe viděl tak bych taky neřek ,že máš svůj styl.Tvuj rozsah je moc velký.Prostě bych tě podle toho nepoznal.Někdy je to lepší protože překvapíš a člověk se je někdy rád překvapen a někteří se i těší jako na vánoce....to může být ale tky tvůj styl.

Tahle grafika jsou hezké vánoce.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.7.2005 > Zuzzz> diky, Tveho nazoru si vazim...
ruznorody veci predvadis, ale velmi malo, chtela bych se nechat Tebou prekvapovat casteji ;)
netovou vystavku mi pls urcite avizuj ;)
<reagovat 
 Mira (Občasný) - 14.7.2005 > Zuzzz> tedy to bych ti oponovala, co se týká toonových posledních prací../.je to samozřejmě věc pohledu a vnímání/...mně mnoho jeho věcí připadá dost hlubokých..dotýkání je pomalé a může se opakovat, taky jeho barevnost dost přesně přenáší náladu těch okamžiků které tam  vnímám, jestli to je u něho na vědomé úrovni nebo to dělá z větší části nevědomě to nevím, protože ho osobně neznám...rozhodně to nejsou prvoplánové obrázky
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 11.7.2005 > Mishka> Hm... mas pravdu, davam sem svy veci malo, nebavi me to totiz upravovat pro net. Navic nemam jeste digitalni fotak, takze vsechny fotky musim skenovat a pak jeste upravovat, coz je desny.
Moje tvorba je take od te doby co pracuju docela nevyvazena. Vzdycky se do neceho nadsene vrhnu a pak mi dlouho trva nez to nejak dotahnu.
Ale neboj neco zas bude, mam rozpracovane asi tri vetsi projekty, napady by byly, ale casu se moc nedostava.
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 14.7.2005 > Mira> No ja nevim nakolik jsou jeho veci hluboky a nakolik je to vykalkulovany. Mne se jeho veci dost libi, ale je to vice mene porad to samy, pridany skrabance nebo aspon sum, barevnost hozena do zelene hnede nebo cervene, atd. Toono uz vi jak na to a podle me je to do urcity miry kalkul. Uz me nedokaze prekvapit, uz me to nudi.
Urcite bych sla s chuti na jeho vystavu, ale divat se tady kazdy den na jeho fotky, ktery jsou stale stejne, me uz proste nebavi.
<reagovat 
 Mira (Občasný) - 15.7.2005 > Zuzzz> no co se týká podobného ducha...to bys mohla vytknout př. Sudkovi, že fotí furt zátiší na jednom místě...že tam jsou pořád profláklé růže a že jej vždycky poznáš,protože se opakuje...asi taky nuda...tak nějak na mne tvoje argumentace působí
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 15.7.2005 > Mira> Ono je neco jineho kdyz jde clovek na vystavu nejakeho konkretniho umelce, to vlastne dopredu pocita s tim, ze ty veci budou delane v podobnem duchu nebo budou mit aspon neco spolecneho. Myslim, ze je to do urcite miry i dobre. Ale tady na internetu je to podle me neco jineho. Mne by se libilo, kdybych Toonovi veci mohla videt vedle sebe, coz tady neni mozne. A divat se kazdy den na podobny obrazek jakej byl publikovanej vcera, predevcirem a prepredevcirem me proste nebavi. Staci mi videt to v nahledu a uz si to umim docela presne predstavit ve skutecne velikosti, takze uz ani nemam potrebu si to prohlizet.
Kdyby me to ale zaujalo, tim ze je to odlisne od predchozich fotek, urcite bych si to prohlidla a nebyla by to pro me takova nuda.
To je taky duvod proc tu nepublikuje cele dlouhe cykly, ale spis urcite stripky ze sve tvorby. Tohle neni galerie a neni to tu uzpusobene k prezentaci rozsahlych cyklu.
<reagovat 
 Mira (Občasný) - 15.7.2005 > Zuzzz> tak to je pro mne docela zajímavá informace...pro mne není net něco jiného než výstavní síň...prostě mně je jedno, kde se na to koukám.....důležité je jaké pocity vznikají a že se opakují je spíše podivuhodné...důležité je, že vůbec vzniknou...dík
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 15.7.2005 > Mira> Hm... ja myslim, ze je dobry videt urcity veci v kontextu, je pro me mnohem prijemnejsi videt fotky v vystavene v galerii vedle sebe a ve velikosti treba 1x1 m, nez jejich zmenseniny na internetu a jeste ke vsemu jednotlive.
Nektere veci potrebujou byt v kontextu, protoze vystavene jednotlive ztraceji svou silu a nekdy i vyznam. Internet je v tomhle ohledu velmi omezenej.
<reagovat 
 Mira (Občasný) - 15.7.2005 > Zuzzz> no ten kontext v tomto případě si právě docela dobře dolážu představit i zvětšenina by to mohla umocnit...bohužel toono třeba do Rudolfina bude těžko pozván i když kdoví...třeba pan ředitel galerie zabrousí na totem / je na to je dost nekonformní/...už jsi  mimochodem viděla poslední výstavu tam...docela doporučuju i s tou film. produkcí
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 15.7.2005 > Mira> Posledni vystavu v Rudolfinu jsem jeste nevidela, ale chystam se tam, taky se jeste chystam na obe Bienale v Praze a na vystavu do Mestsky knihovny... ale od te doby co pracuju je cim dal tezsi to stihat, navic v tomhle vedru...
<reagovat 
tchenda (Občasný) - 21.7.2005 > Tak tohle je super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
JAJAJA (Občasný) - 22.7.2005 > zvlastni, rozkladne pusobive.........nevim.........jak z kriminalniho archivu........na zed bych si to rozhodne nedala......ale jinak asi dobry........
<reagovat 
gongey (Občasný) - 1.8.2005 >

.... ááách


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
himsouls (Občasný) - 15.8.2005 > Nádherné!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 19.8.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 27.10.2005 >

tahle supr

 

brou!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter