Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Opice v kleci
Autor: Judy (Občasný) - publikováno 12.6.2001 (12:23:14), v časopise 14.6.2001
"To mám radost, zase další ráno. Koukám stará šimpanzice už je vzhůru, to musí být už alespoň 9h. To sebou musim hodit. Za chvíli tu budou návštěvníci. Trošku se přičísnu... tak... musim tady malinko poklidit... no a je to, skoro jako u nich, ale já nejsem tak náročná na dekor.
Mohl by dneska taky přijít ten mladík. Asi o nás píše nějakou práci... vlastně píše jenom o mě, má oči jenom pro mě.Je tak krásně chlupatej a opálenej... a má krásný dlouhý ruce s dlouhýma prstama...  Když už mě tak pozoruje, mohl by mi alespoň nějakou tu drobnost přinést. Ale ne, mě stačí, když tu bude. Je pravda, že na sobě občas pozoruji, že se blbě tvářím, když tu je a občas se i předvádím. Už mi to vyčetla i ta gorila od vedle. Mimochodem, na ní se ten můj chlupáček ani nepodíval! Nikdy. Má oči jenom pro mě. A ona prostě sprostě závidí. Kdyby se víc starala o svýho starýho, udělala by líp. Věčně se povaluje, vystrčí pupek a děti si z něj dělají srandu. A hází po něm svačiny. A ona zase nejraději pózuje fotografům. To je rodinka, to vám teda povim. Dá se říct, že jsem tady tak nějak nejnormálnější opice. No jo, ale když jsem tak dobrá, proč mě dřží tahle v kleci. To je nějaký komfort? Chci tady kanape a žádný mříže, ale balkon s výhledem na západ. Udělám vzpouru!! Revoluci! Zbořím to tady!! Revoluci!! " bojuje s mřížemi a křičí. Otevře se brána a vejde " krásný chlupáček ". Je to malíř, který maluje zvířata. Chce nakreslit divočinu, ale nemá kde. Takže na zvířata chodí do ZOO a tu přírodu si prostě domyslí. Jako obvykle se zastaví u naší hlavní hrdinky a dodělává poslední " šmouhy " ( nevim, jak se to řekne odborně, bez urážky ).
Když je spokojen odkládá obraz čelem ke kleci a odchází si pro kafe. Opice se zahledí na obraz. Je na ní opice, co vybírá blechy jiné opici. Sedí na stromě uprostřed pralesa. Je tam i plno jiných zvířat. Jsou spokojeni. Jsou doma... Mladík jí zanedlouho odtrhne obraz od očí a odchází. Opice se za ním dlouho dívá...
"Kde jsem to přestala....Jo už vim, kam mi dali sakra ty banány - Když má na ně člověk největší chuť, tak je nenajde. Za chvíli si asi půjdu pokecat vedle s gorilou...to je život."


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter