Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
..vážka..
Autor: TomasW (Občasný) - publikováno 17.7.2005 (14:43:27), v časopise 4.2.2006
Tak jsem taky zkusil vyrazit na lov vážek:) Nevím co je to za druh. Odborníci snad poradí:) Na takovéto fotky nemám výbavu, tak spíš jen zkouším...


Poznámky k tomuto příspěvku
Pavel Richard (Občasný) - 17.7.2005 > krasna..
Body: 5
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 17.7.2005 > jojo
Body: 5
<reagovat 
MikePike (Občasný) - 17.7.2005 > dobřes zkusil :-)
Body: 5
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 17.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 17.7.2005 > Bezva
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 17.7.2005 >

Je to moc pěkný obrázek, ale proč má ta vážka tak tmavá křídla? Vypadají příliš masivně na tak křehké nožičky.

V malém náhledu to ale působí úžasně, jako nějaký cizokrajný květ.


Body: 5
<reagovat 
Život (Občasný) - 17.7.2005 > tohle je vážně jen pokus? Je úžasná a díky za ní.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
TomasW (Občasný) - 18.7.2005 > Mishka: Podobnou reakci jsem tady čekal a samozřejmě s tebou souhlasím...
<reagovat 
Vanili (Občasný) - 18.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 18.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
seth (Občasný) - 17.7.2005 > jestli tu dá nejaký kripl 4 body,tak nevim co si o něm budu myslet
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.7.2005 > seth> mám chuť už jen kvůli Tvé poznámky dát tak za 2. že ty sedneš na prdel, nemusí znamenat, že musí ostaní taky a když nesednou, že je dobré je nazývat kriplem.
bylo by mi divné, kdyby někdo dal třeba bod jeden, ale ani to by nemělo ospravedlňovat k podobně hloupým řečem.
rozpal +-2 body od osobního pohledu mě nepřekvapuje a je zajímavý, natož tady vykřikovat něco o pěkném hodnocení čtyř bodů!
podívám-li se na hmyzí makra MPospa, na ty 4+ body by to tak akorát bylo. ale jako support pro tento nenásilný "lov" vážek přidám i toho půl bodu. ;)
Body: 5
<reagovat 
 seth (Občasný) - 18.7.2005 > Mishka> no tak pardon.Myslel jsem to tak,že to je hoooooooodně dobrá fotka.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 18.7.2005 > seth> já vím, ale dá se to říct i bez urážky jiných a slova jako kripl... tak mi to nedalo se neozvat ;)
<reagovat 
iKerim (Občasný) - 18.7.2005 > Tá za to stojí...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ailuj (Občasný) - 19.7.2005 > Puovabne nohy.
Body: 5
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 19.7.2005 > Je to Motýlice, která přesně to bych musel vidět víc fotek ... kompo dobré, bezva úhel záběru, trochu slabší kresba - to bude ta výbava ;o) ... tyhle lesklý mrchy se blbě fotěj!
Body: 4
<reagovat 
 TomasW (Občasný) - 20.7.2005 > MPosp> 

No je to focené 70-300G


<reagovat 
Jarinka (Občasný) - 5.8.2005 > Dekuju. Krásná.
Body: 5
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 6.2.2006 > Já tomu teda nerozumim...ale kdyby byla líp zaostřená, byla by i kresebnější...možná by to dohnal Photoshop...ale asi ne :o)
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 26.12.2006 > je to motýlice :o) krásná - vážky jsou mou slabostí :o)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter