Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Koncentrační zahrada
Autor: tři_černí_mravenci (Občasný) - publikováno 22.7.2004 (08:36:31)

Koncentrační zahrada

 

Už je to dlouho

tehdy stromy ještě neuměly plavat

v bouři jsem utopil les

ryby si vzaly šupiny

raci kůru

dřevěné kosti jsem dal na hraní

svým psům

 

už je to dlouho

lidé nevědí

rozrývají záhonky

a v rozbitých hračkách mých vln

hledají zlaté zuby



Poznámky k tomuto příspěvku
tři_černí_mravenci (Občasný) - 21.7.2005 > jsme byli u moře...tohle je taková pohádka z jantarové pláže...je tam spoustu naplavenin dřeva a řas a v nich se dají najít malé kousky jantaru...vznikla přímo tam a už se nám na ní nechce nic měnit...tak na nás buďte hodní...:o)

název jsme si půjčili od polských Świetliki ( Ogród Koncentracyjny )
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 22.7.2005 > Když jsem si přečetl, o co jde, je to bezva vystižené...podle mne by určitě stálo za to tu tvoji poznámku dát třeba po název jako prolog:-)
Body: 5
<reagovat 
Kerkira (Občasný) - 22.7.2005 > Jezděte k moři častěji! :o)
Body: 5
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 22.7.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lido (Občasný) - 22.7.2005 > Au...
Body: 5
<reagovat 
Terorista lásky (Občasný) - 22.7.2005 >

nějak mě překvapuje to spojení naplaveného

a zubů z koncentrační zahrady (že jim je vytrhávali pominu)


<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 22.7.2005 > Terorista lásky> nám to připadá docela logický...pláž je koncentrační zahrada...to jako že se tam hromadí všechno, co vyvrhne moře...no a tady bylo hlavně dřevo...ohlazené kusy větví, které dál od břehu byly vysušené sluncem a připadaly nám jako kosti...a ty malé kousky jantaru ( což je zkamenělá pryskyřice ) mezi nimi vypadaly jako zuby...ta báseň není o mrtvých lidech, ale stromech...tím dlouho nemyslíme desítky let, ale spíš miliony...:o)
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 22.7.2005 > a kterej z vás tří to v tom singuláru napsal? :)) ferda, že jo, já to věděla :)))
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 22.7.2005 > MiKa> Tuhle psal druhý mravenec...Ferda? Pcháá, ten teď píše jen samý zamilovaný veršíky pro tu svou berušku... :o)

všem děkujeme
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 22.7.2005 > tři_černí_mravenci> 

není zač, mravenci, já vám předtim zapomněla dát bodiky - zuby mě taky zarazily, ale vysvětlení s kousky jantaru mě uspokojilo :)

tak se mějte hezky a šťastnou cestu do mraveniště :)


Body: 5
<reagovat 
Terorista lásky (Občasný) - 22.7.2005 >

jo, tak dobře, ale proč teda jantary jako zuby - to je trochu morbidní... jo už vím, ony ti je ty jantary připomněly... no, ale proč?

 

a to slovo koncentrační se mi nějak nechce vnímat v novém, byť invenčním kontextu

 

jinak je to OK


<reagovat 
Rawen (Občasný) - 23.7.2005 > mňam!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bláznivá Markéta (Občasný) - 23.7.2005 > děkuji za Poezii
Body: 5
<reagovat 
prymytyf (Občasný) - 29.7.2005 > Petláhve nebyly?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 1.8.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 1.8.2005 >
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 1.8.2005 >
<reagovat 
Pan Knoflík (Občasný) - 4.8.2005 > skvost pro má čtyři očka.......
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
druhý černej saniťák (Občasný) - 11.8.2005 > To není špatné, jste černí a máte dobrá témata. Samé kosti a šmrtky.
<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 25.8.2005 >
Body: 3
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 23.9.2005 > nepletu se, že bůh války Ares házel svoje zuby do brázd a z nich pak rostli bojovníci? možná to bylo jinak, ale mně se na konci vybavili pozuby ozbrojení bojovníci ve zlatém brnění, jak vyskakujou z těch vln-brázd ;o)
Body: 5
<reagovat 
Kremel Kryštof (Občasný) - 24.9.2005 > Být já redaktorem, tak jsi v časáku častěji než dosud. Symbolisti z tebe mají radost, fakt...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 12.4.2006 > Tak tohle se mi líbí pocitově hodně.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 27.7.2005 > Působí na mě ten apokalyptický tón ( nebo zdánlivě apokalyptický? ) , třeba toto:

"a v rozbitých hračkách mých vln
hledají zlaté zuby"

To mě přímo děsí.

Body: 4
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 27.7.2005 > Citizen> Díky, my s tímhle textem máme podobný problém, taky nás začíná děsit...my na tom pobřeží jen měli takový divný pocit, asi stejný jako třeba na hřbitově nebo místě nějaké tragické události...potřebovali jsme si nějak vysvětlit, proč je tam tolik dřeva a úlomků jantaru, nic víc...ale na polské pláži plné německých turistů ověšených jantarovými korálky je těžké psát pohádky no...:o)
<reagovat 
 cit-i-zen (Občasný) - 27.7.2005 > tři_černí_mravenci> Víte, mravenci, myslím, že je tam velmi nebanálně popsáno něco opravdu hrůzného. Na druhé čtení se mi líbí ještě víc než prvně, i když název Koncentrační zahrada je vlastně trochu prvoplánový, ale proto jsem si básně všimnul. Dříve se mi váš svět, který jsem viděl v básních, zdál velmi vzdálený, složený jakoby ze zvláštních barevných pouťových cetek, ale teď zjišťuji něco úplně jiného, mám z vašich textů úplně jiný, plnější dojem. Jen mám pocit, že příliš ty básně uvádíte a vysvětlujete, to není třeba.
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2007 > cit-i-zen> Bravo!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter