Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ať žije svoboda! z kolekce Bohem zapomenutá Země
Autor: Micro (Občasný) - publikováno 27.7.2005 (18:49:19)
další>


ztratila (Občasný) - 10.8.2005 >

1, Významným handicapem je délka. Na netu si takhle dlouhý text bude málokdo ochoten přečíst.

2, Významnější je ovšem rozvleklost, rozjíždí se to nadějně, čtivě, připomíná mi to stylem trochu Vonneguta a jeho povídky. Postupně je to ale čím dál víc rozvleklejší a nudnější. Taky zápletka, i když to an první pohled vypadá, že je skládána rafinovaně, mi přijde složitá až moc, překombinovaná… Jeden můj laskavý přítel s výrazným nosem by ti řekl: Nakresli mi to.)

Doporučuju proškrtat a zhutnit.

3, To téma je na jednu stranu zajímavý a provokativní, ale velmi často sklouzneš k banalitám a klišé, zejména v dialozích. Kdybych já měl takový oči… Ne, kdybych já měl takový oči, určitě bych pil taky. Bezpochyby.“Hm. Ještě chvíli budu…” usmál se, “a až dostuduji, budu právník. Ale jak se říká, ten, kdo okusí obě strany válečného pole, má vždycky navrch.”- “No jo, ale ženský jsou horší než berňák!” Občas ovšem i takový jakoby s nadhledem pronášený moudra sklouznou k úplný hlouposti, která trochu tahá za uši: Ani při pohřbu pro něj neuronila mnoho slz. Spíš jen tolik, aby se neřeklo…

4, Ke klišé a různým frázím ostatně trochu svádí samotné téma zákaz alkoholu/cigaret. Je to podáno jako scifi, ale já tam prostě v tomhle ohledu nevidím nic novýho, objevnýho, nečekanýho, zápletka na mě působí jen násilně.

5. Mírné stylistické nedostatky ztěžujících podmínkách pro podnikání, ale místy i až překvapivá svižnost a vtip: a na zastávce jsem se posadil na lavičku. Ještě tu nebyl. Vytáhl jsem z kapsy mobil a podíval jsem se na kousek baseballového zápasu. Já ten sport prostě miluju.

Po dvaceti minutách jsem to zlostně vypnul. Proč zrovna já musím fandit týmu, který nikdy nevyhraje? To si pak vždycky říkám: já ten sport prostě nesnáším… Ovšem tuhle zas nadbytečné opakování jednoho slova (dle mě) bez kýženýho efektu: Popíjel rád sám. Pil a přemýšlel. Pil a vzpomínal. Někdy jenom pil. Pil a nemyslel. Občas mate přecházení ze spisovných sfér do nespisovných a naopak v rámci jedné postavy… Jak by ses snažil a najednou ti to ujelo, nebo ses zapomněl:)

 

6, Použití textů Metalliccy, asi jsi fanoušek, na mě působí násilně, textu neprospívá a spíš ubližuje, dělá ho rozvleklejším,.

NĚCO, CO MÁ HLAVA NEZPRACOVALA:

7, Yes, ulici pojmenovali po Jacksonovi, zpěvákovi, kterého zavřeli (asi za tu pedofilii) a on spáchal ve vězení sebevraždu. Budou po něm pak pojmenovávat ulice? Tak krátce po tom? Podle mě ne.

8, Přeběhl jsem přechod (už jsem se téměř nemusel bát, že by mě srazil nějaký ožrala) - To by sice bylo pěkné a žádný ožrala by ho asi nesrazil, ale nějaký docela střízlivý nezodpovědný/pospíchající/nesoustředícáí se/hazardující idiot by ho docela slušně zastoupil.

9, V jedné ruce držel pět let staré noviny s titulkem na hlavní straně: Poslanci = zloději svobody? Ve druhé ruce svíral plastikovou láhev s džusem. Vždycky se mi kontrast těchto dvou poznávacích prvků strašně líbil. Tohle jsem absolutně nepochopila: kontrast mezi rukou, jež svírá lahev s džusem a rukou, svírající noviny. Najděte pět rozdílů… Nebo tobě to dává nějaký smysl?

10, Rafinovanost. Jack sice podle postavy neví, že jeho průvodce batrem je homosexuál, ale najednou to ví – to je tím, že je to detektiv, nebo ej to jenom divné?

11, Country a metal. Zvláštní kombinace, ale přišlo mu, že právě metal z country vychází. – Tohle mě pobavilo, ale věděli by to kelly, lei nebo g_morr asi.)


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ztratila
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
0 (1) 2 3 4 5 6 7 8 11 12
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter