Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Světlo, proudící okénkem, se odráží v pisoáru na záchodě hospody Milka ve východoslovenské obci Ubľa poblíž hranic s Ukrajinou.
Autor: Minerva (Občasný) - publikováno 5.8.2005 (08:07:17)
Fotografováno pro ty, kteří se domnívají, že fotografie má mít název.


Poznámky k tomuto příspěvku
g morr (Občasný) - 5.8.2005 > Výstižný název.
Doporučil 
<reagovat 
iKerim (Občasný) - 5.8.2005 > Připomíná mi to jednu fotku, taky tak mázlou, ale tam se stmívalo...
<reagovat 
toono (Stálý) - 5.8.2005 > zajimavy, ale body nedam..
<reagovat 
adilila (Občasný) - 5.8.2005 > Myslím, že existovaly umyvadla, splachovadla, i pisoáry zn. Minerva.
<reagovat 
protěž (Občasný) - 5.8.2005 >

Osvěžující nápad/zev


<reagovat 
eternity (Občasný) - 5.8.2005 > dobra haluz...co to vlastne akoze je??? -1
<reagovat 
S.P. (Občasný) - 5.8.2005 > MĚ SE TO DOCELA LÍBÍ. I S TÍM NÁZVEM.
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 5.8.2005 > ... pěknej rámeček ...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.8.2005 > MPosp> zadnej ramecek nevidim..
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 5.8.2005 > toono> použij levé tlačítko myši ... zde ho nejspíš sežrala komprese ...
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 5.8.2005 > Tady se člověk nenudí.
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 5.8.2005 >

Vypadá to jako polární záře - takové světélko, skoro bludička. Takže v Ubľe tě nelákala bludička do bažin ale polární záře do pisoáru? Ti to tedy vedou, bratři Slováci. Jak to dopadlo? Ten název je moc stručný, člověk aby si všechno domýšlel.

 

Je to krásné, tajemné (ten rámeček je moc tlustý, chtělo by to něco decentnějšího), ale na stěnu bych si to nedala, když je to z pisoáru, fuj.

 

 


Body: 5
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 5.8.2005 >

Ta fotka je dobrá zmrdi :-D


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 5.8.2005 > Moc dlouhej název.
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 5.8.2005 >
Body: 4
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 5.8.2005 > vidím, že diskuze velká... mně to ale nic neříká. sorry.
<reagovat 
jan(ek) (Občasný) - 5.8.2005 >

Fotografováno pro ty, kteří se domnívají, že fotografie má mít název.   Fotografie by nejspíš měla mít úplně jiné a mnohem podstatnější kvality než název. Je to docela škoda, že vzhledem k dostupnosti kamer a relativní láci většiny procesů si dnes každý myslí, že fotografovat se není třeba učit. Není to pravda. Ty světlé a tmavší fleky bylo možno pořídit kdekoliv jinde a jinak. Tak proč to proboha odnesla zrovna fotografie???

Body nedávám, protože nula není k dispozici a na jeden bod to není ani omylem.


<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 5.8.2005 > jan(ek)> díky ... líp bych to nenapsal ... mimochodem myslím, že autorovi šlo o upozornění na totéž
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.8.2005 > jan(ek)> mne tahleta fotka prijde podstatne kvalitnejsi a hodnotnejsi nez tohle http://www.totem.cz/enda.php?a=103087 vybrat si neco na zed, jak rika miska, vyberu si minernu(mysleno metonymicky)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.8.2005 > jan(ek)> tahle je ma.. to ze se shodnete s mpospem je spis jako duvod k sebevrazde z rezignace nad svou prumernosti.. co je horsi nez prumer, prumernej  trouba, prumernej fotoamater(mposp), prumernej obdivovatel prumernejch fotoamaterskejch kousku??
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 5.8.2005 > jan(ek)> Máš pravdu, namaluj to.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.8.2005 > MPosp> mne tahleta fotka prijde podstatne kvalitnejsi a hodnotnejsi nez tohle http://www.totem.cz/enda.php?a=103087 vybrat si neco na zed, jak rika miska, vyberu si minernu(mysleno metonymicky)..
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 5.8.2005 > toono> Nemyslím si, že je k něčemu dobré snažit se srovnat, která ze dvou špatných fotografií je horší... je lepší být sťat nebo zastřelen?
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 5.8.2005 > toono> Tvé hodnoty znám a výběr mě tudíž nepřekvapuje ... a Tvojí zeď bych asi vidět ani nechtěl ... howgh
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.8.2005 > jan(ek)> vojenska cest pravi: zastrelen!!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.8.2005 > MPosp> to sem rad.. mam totiz jinou cilovou skupinu..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.8.2005 > MPosp> redaktorem ses jen proto, ze ta nana lucie tam nechce nikoho kdo by ji pripadal lepsi.. ty muzes tak fotit maximalne do seniormagazinu nebo mesicniku pro trouby a dechovku..
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 5.8.2005 > toono> Mimochodem, to jak si neustále řešíte své soukromé spory je vskutku roztomilé... S
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 5.8.2005 > toono> Mimochodem, to jak si neustále řešíte své soukromé spory je vskutku roztomilé... S hodnocením
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 5.8.2005 > toono> Mimochodem, to jak si neustále řešíte své soukromé spory je vskutku roztomilé... S hodnocením fotografií
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 5.8.2005 > toono> Mimochodem, to jak si neustále řešíte své soukromé spory je vskutku roztomilé... S hodnocením fotografií to
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 5.8.2005 > toono> Mimochodem, to jak si neustále řešíte své soukromé spory je vskutku roztomilé... S hodnocením fotografií to má
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 5.8.2005 > toono> Mimochodem, to jak si neustále řešíte své soukromé spory je vskutku roztomilé... S hodnocením fotografií to má ale
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 5.8.2005 > toono> Mimochodem, to jak si neustále řešíte své soukromé spory je vskutku roztomilé... S hodnocením fotografií to má ale málokdy
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 5.8.2005 > toono> Mimochodem, to jak si neustále řešíte své soukromé spory je vskutku roztomilé... S hodnocením fotografií to má ale málokdy co
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 5.8.2005 > toono> Mimochodem, to jak si neustále řešíte své soukromé spory je vskutku roztomilé... S hodnocením fotografií to má ale málokdy co společného.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.8.2005 > jan(ek)> to se musim omluvit, ale nedokazu zapomenout jak prisel mposp a vzal mi vse co mam, moji lasku..
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.8.2005 > jan(ek)> Popravdě ono právě tady není moc co hodnotit.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.8.2005 > toono> tedy co sem mel..
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 5.8.2005 > Minerva> Není, mě jen trochu unavuje, jak se tenhle "směr" ve fotografii čas od času vrací, to, že jsem se dneska navezl zrovna do tebe je pustá náhoda. Koneckonců u toonových "fotografií" bych se musel vykecávat od rána do večera... :-)
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 5.8.2005 > toono> co to bylo?
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.8.2005 > jan(ek)> Toono je patrně jediný skutečný fotograf na Totemu.
<reagovat 
 Čtenář - 5.8.2005 > gongey> Jeho láska přece
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 5.8.2005 > Minerva> :-))))))Skoro to tak vypadá, že?
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.8.2005 > jan(ek)> Asi došlo k omylu. Ty se domníváš, že jsem to myslel ironicky, že? Jenže já to myslím naprosto vážně. Přinejmenším tu žádného lepšího fotografa nevidím.
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 5.8.2005 > Minerva> 

nikoliv, o tobě nepochybuji, ironie to byla z mé strany...

http://www.totem.cz/ma/grf/101904_4.jpg

http://www.totem.cz/ma/grf/101822_3.jpg

http://www.totem.cz/ma/grf/94253_3.jpg

:-))))

 

Myslím, že by bylo dobré, pro všechny co chtějí fotografovat, zajít se třeba podívat na výstavu "Česká fotografie 20. století". Mohlo by to být velmi poučné...


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.8.2005 > jan(ek)> A pak se podívat do kalendáře. To by mohlo být dokonce překvapující!

Zajdi si radši na Jana Pavlíka. Nebo na Michala Kalhouse. Nebo na Veroniku Bromovou. Nebo - i když ten snad nefotí, ale i tak - na Knížáka. A nebo třeba ani chodit nikam nemusíš, ale ten kalendář si určitě opatři!

Nechci mluvit za jiného, ale odhaduji, že tvůj výsměch je patrně pro Toona velkou satisfakcí.
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 5.8.2005 > Minerva> 

Všichni jmenovaní jsou na té výstavě zastoupeni... dokonce i ten Knížák... S tím kalendářem jsem tě asi nepochopil...

A výsměch? Toho jsem dalek, prostě jen ukazuji z čeho nejsem nijak odvázanej...


<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 5.8.2005 > Emmet_RAY> klikací odkaz si nabereš ve "vlastnostech"... a jinak, tam to napsal už nick Kombajn... je to technicky zcela nepovedená fotografie a pro tu technickou mizerii prostě není omluva...
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.8.2005 > jan(ek)> Jsou tam? Ale potom o čem tady mluvíš? Mimochodem (není to podstatné), je tam jen Bromová a Knížák, Kalhous ani Pavlík ne.

Z kalendáře bys zjistil které je století teď..

Ale tahle diskuze nemá žádný smysl, kdyby šel člověk na výstavu, tak asi nejspíš proto, aby zjistil, jak fotit nemá, protože už je to tak stejně vyfoceno.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter