Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bez názvu
Autor: Minerva (Občasný) - publikováno 4.8.2005 (09:08:16)


Poznámky k tomuto příspěvku
ondřej (Občasný) - 4.8.2005 >

 


Body: 5
<reagovat 
eternity (Občasný) - 4.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
gongey (Občasný) - 4.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 4.8.2005 > tohle pro mě zupa 5++
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
net (Občasný) - 4.8.2005 > zajímavé a kvalitní foto
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
iKerim (Občasný) - 4.8.2005 > Perfektní...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
protěž (Občasný) - 4.8.2005 > joúan
Doporučil 
<reagovat 
klon (Občasný) - 4.8.2005 > booooožííííííííííí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 4.8.2005 > ..
Body: 5
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 5.8.2005 > Ale ne, vy mi lžete. Teď jsem si vzpomněl, že poslední úprava bylo snížení jasu a saturace právě modré! A to tak, že hodně. Takže tam žádný extra modrý odstín ani být nemůže. Jestli tam něco vidíte tak je to buď podivným monitorem u vás nebo spíš mluvíte o tak subtilních věcech, že je já ani nezaznamenám.
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 6.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
fff (Občasný) - 4.8.2005 > nejde zobrazit?
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář janahe - 4.8.2005 > zkrveživ> Co si člověk nepřitluče, to mu ukradnou.
Nebo že by to byl další posun hranic moderní fotografie?
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.8.2005 > čtenář> Vážně nic nevidíte?
<reagovat 
 fff (Občasný) - 4.8.2005 > Minerva> teď už jo. předtim byl jen červenej křížek.


skvěle modrej odstín
Body: 5
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.8.2005 > zkrveživ> Modrý odstín není moje zásluha, to bude tvým monitorem. Já na té fotce nic zvlášť modrého nevidím, ale už jsem si všiml, že na jiných monitorech lezou mé obrázky silně do modra. Byly tam barvy nastavené na "cool" (vysoká barevná teplota). Nevím co s tím mám dělat, každému monitor seřizovat podle mého nemůžu, ostatně ten můj je asi taky nějak šejdrem.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 4.8.2005 > Minerva> možná že to chyba nebude. dost často se s lidma v odstínech rozcházim. někdo tam může vidět černou, šedivou nebo i jinou, ale na mě z toho prostě leze modrá.

i když je fakt, že by se fotky právě kvůli rozlišnejm nastavením monitorů měly prohlížet naživo.

ale to až bude výstava:o)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 5.8.2005 > zkrveživ> ta střešní konstrukce je hodně viditelně kolorovaná do modré, stejně jako hodně posledních fotek.
jestli to nebyl záměr, tak je to docela vtipné ;)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 5.8.2005 > Mishka> ha! já si to říkal:o)))

díky
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.8.2005 > zkrveživ> Tak to je dobré. Ať seřizuju monitor jak chci, stejně žádný citelný modrý odstín nevidím. Co budu dělat?
<reagovat 
 fff (Občasný) - 5.8.2005 > Minerva> a co třeba... kouknout na originál?:o)))

já tam tu modrou vidim. a basta.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.8.2005 > zkrveživ> Netvrdím, že nevidíš. Ale nevím proč a čemu vlastně říkáš modrá. Udělal jsem tedy pokus. Obrázek jsem rozmazal a pak po něm jezdil kapátkem. Vizuálně je u mne celkem neutrálně šedý až černý, ale numericky převažuje modrá složka úplně jasně a všude. Takže asi se můj monitor chová k tmavě modré jinak než váš (a valná část dalších). Nemilé.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.8.2005 > zkrveživ> Když jsem si hrál s detailním nastavením monitoru, nakonec jsem tam modrou taky dostal. Můžu vědět jakou máš na monitoru nastavenou barevnou teplotu, případně další korekce?
<reagovat 
 fff (Občasný) - 5.8.2005 > Minerva> brightness: 46
contrast: 50
color tone: normal
color control: RGB po padesáti
gama: mode 1

<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.8.2005 > zkrveživ> Dík. Teď už mi to taky táhne do modra, takže příští fotky už snad tak posunuté nebudou.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 5.8.2005 > Minerva> jen jestli ti to teďka bude příjemný pro oči... já sio ty barvy posouvám celkem často...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 7.8.2005 > Minerva> jenže ony i tím byly právě zajímavé a měly rukopis Minervy ;)
<reagovat 
 S.P. (Občasný) - 5.8.2005 > zkrveživ> VYKAŠLAL BYCH SE NA TYHLE NASTAVENÍ, VEM DVĚ TŘI FOTKY, NECH SI JE UDĚLAT BEZ ÚPRAV TAK KDE JE BĚŽNĚ NECHÁVÁŠ DĚLAT A SEŘID SI MONITOR PODLE NICH, NEJJEDNODUŠŠÍ A NEJŮČINNĚJŠÍ ŘEŠENÍ.
<reagovat 
dadik (Občasný) - 7.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter