Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Let
Autor: Přítel antisvěta (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
jiri-jirik (Občasný) - 4.8.2005 > Moc hezký blábolení , zejména zkraje , ale konec je eště pořád dobrý.
Body: 5
<reagovat 
kulík (Občasný) - 5.8.2005 > :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
celej on (Občasný) - 5.8.2005 > Hmm, tak pro mě tohle číst bylo utrpením...ale to si neber osobně to bude asi můj problém. Zajímalo mě to kvůli kavkovskému R. ale nějak mě to minulo...uznávám že nápad je to zajímavý ale...no prostě to není můj šálek...
<reagovat 
 Přítel antisvěta (Občasný) - 5.8.2005 > DondedoG> 

R. je proto, že se mi nechce vymýšlet jména, s Kafkou nic společného. Je to faktjenom  blábolení


<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 8.8.2005 > Uff, jako ukázka stylu dobrý, ale slovosled a trpný rod se opravdu těžko čte;)
<reagovat 
Čtenář - 8.8.2005 > Velebíš se ke spánku? Psi ze slámy včera před půlnocí vrčeli na mém polštáři. Ještě stále mírně vyšinutá šinu si to na tuhle stranu. Náhle šok! Na druhou stranu ale přes kůži přeceděné chvění povzbuzuje k dalšímu kroku.. Pí-pípavý biják je na půli cesty zpět, stačí jen vyhmátnout slabý článek zvráceného řetězu navrácení. Potom k dispozici. I když s obrovským interestem, na diváka působí až příliš temně. Však slámapsi věrně čekají na kompaktu a na tebe, zčásti již uspaní ve mně. Řekni jak.
<reagovat 
nnnnnn (Občasný) - 16.8.2005 > Paráda! Můžu to dát do zářijového Tématu?
<reagovat 
 Přítel antisvěta (Občasný) - 16.8.2005 > BorisCvek> Jistě, díky.
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 13.9.2005 > Ze začátku to nebylo jednoduché číst - ale stačí se do toho zabrat a pak už to běží samo. Zařazuju do Čísla časopisu - věřím, že naši čtenáři jsou schopni číst i něco jiného než prózu typu "přišel, řekl, odešel..." Jinak mi to připomíná Borise Viana.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter