Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Stopař
Autor: Rabb (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
celej on (Občasný) - 15.8.2005 > Ahoj, pěkné. Ze všeho nejvíc se mi líbil popis od okamžiku nastoupení ke konci. I konec byl fajn ale tahle část se mi zdále pěkně zvládnutá a atmosférická...je hezké když to na čtenáře dýchne.
Jinak sem se taky trošku škubl u těch Ty, ale zase chápu, že to stupnuje atmosféru...
Jo a já nejsem moc gramatický ale mám pocit, že vidle se píšou s i.
Body: 5
<reagovat 
 Rabb (Občasný) - 15.8.2005 > DondedoG> Vydle nebo vidle, to je jedno:-). Za pár desítek let bude stejně jen jedno i a na ypsilon se zapomene; nebo to bude naopak.

Nikdy jsme se s paní Češtinou neměli rádi. Když mi prsty na klávesnici lítají podle toho jak chtějí, tak nepřemýšlím nad gramatikou ani nad překlepy. Prostě se nechám unášet.

Na začátku mám vždycky představu, jak bude celá povídka vypadat, ale v průběhu psaní se všechno mění a vznikne úplně něco jinýho.
Vidíš to, zase jsem se rozepsal a ani jsem nechtěl. Asi si ty prsty useknu a budu namlouvat povídky na diktafon...:-)
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 15.8.2005 > Rabb> S tou gramatikou doufám, nejsem její fanoušek...jedno íčko by nám rozhodně pomohlo...jenže co by pak učitelky učily? Když si to tak vemeš probírá se to celou základku...ale por mě za mě at jim dají padáka:)

Taky se rád unáším je to nehezčí část psaní, když tě pohltí. A s tou představou jsme na tom úplně stejně...já mám iluzi a tu děsně modifikuji:)
<reagovat 
 Rabb (Občasný) - 15.8.2005 > DondedoG> Na Písmáku (tohle není reklama!!!!) je článek, ve kterém se píše, že takový návrh o vyškrtnutí jednoho z -i- už byl pány poslanci projednáván. Ale zamítlo se to. Takže je to otázka času:-)
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 15.8.2005 > Rabb> Jo jo poslanci...pár zákonu jsem si z nudy přečetl a nechtělo se mi věřit za co je platíme...
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 15.8.2005 > pokud se s paní češtinou nemáte rádi, chlapečku, tak s prominutím trochu nechápu, proč se do toho sereš:)
<reagovat 
 Rabb (Občasný) - 15.8.2005 > Ztratila> Ztratila má překlep, Ztratila má překlep, CHICHI:-)

To byl vtip, nebyla to urážka!:-))

Proč se seru do čeho??? Do psaní? Do politiky? Do i/y?
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 15.8.2005 >

To je takový otřepaný vtip, já píšu pořád s překlepy.

 

Nicméně nechápu, proč se s takovým vztahem k češtině sereš do psaní, jo.)


<reagovat 
 Rabb (Občasný) - 15.8.2005 > Ztratila> To vše, co napíšu vyzní úplně jinak, než bylo myšleno??? Nemám k češtině negativní vztah. Jen si nějak nedávám pozor na překlepy a občas se mi tam vloudí špatné písmenko, toť vše.
Ruce se soustřeďují na klávesnici, ale oddělení mozku specializované na gramatiku občas hlásí poruchy.
Teď už je to srozumitelné.

A do psaní se seru, protože jsem sráč a zkouším to, co mi nejde...
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 15.8.2005 >

asi to všechno tak nějak vyzní.

líbí se mi, jakej máš vytříbenej vztah k sobě, sebereflexe málem severokorejská:))


<reagovat 
 Rabb (Občasný) - 15.8.2005 > Ztratila> Jsem blbej, přiznávám, ale nevím, co znamená sebereflexe???
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 15.8.2005 > Tak a k povídce: je to docela fajn, jen ta pointa a zápletka jsou nedopracovaný, obovy myšlenky jsou až příliš na povrchu - nejdřív vystrašenej, pak ne, dobrý, ale mělo by tam být vysvětleno proč. A v první části se ti povidně pletou časy: přítomnej/minulej, musíš se rozhodnout.
Body: 4
<reagovat 
 Rabb (Občasný) - 15.8.2005 > Ztratila> 

Časy napravím.

Ale zase se musím zastat mých hrdinů:

Vše v povídce má svůj důvod a myslím, že pozorný čtenář důvod Bobova jednání najde, přece jen má se Seanem něco společného:-)


<reagovat 
ireversible (Občasný) - 15.8.2005 > Ty jejich naškrobený hlásky s přehnaným přízvukem, ty kloboučky a ostruhy na botech a ty benja- opakující se ty.Jinak skvělá povídka.Hlavně tedy konec.Myslím, že bob má dobrou techniku:)Konec si už nenechal otevřený natolik a proto už je jednoduší si to představit a domyslet.Jen tak dál....
Body: 5
<reagovat 
 Rabb (Občasný) - 15.8.2005 > ireversible> Ta věta s mega "ty" je Seanův vnitřní monolog. Ta hudba ho štvala, tak nepřemýšlel nad tím, kolik těch TY řekne. Potřeboval si ulevit.
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 15.8.2005 > ireversible> Ahah už chápu co tím ty myslels..s těmi věrnými čtenáři.Moje né moc velká zkušenost, dej tomu čas:)
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 15.8.2005 > To s tím ty, mi tam sedlo, opravdu jsem pochopila, že je to zdůraznění čehosi nepříjemného. Popis kabiny i to týrání s Country dobré. jen ta věta: "U tlačítek pro zapnutí dálkových světel ...atd." mi přijde poněkud dlouhá, hrbolatá, příliš mnoho věcí najednou. Možná rozseknout na dvě. Napínavost byla také dobrá. Celkově líbilo.
Body: 4
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 18.8.2005 >
Body: 1
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 13.9.2005 > Líbí se mi. Musela jsem si ten začátek přečíst ještě jednou, aby mi všechno docvaklo. Zařazuju do Čísla časopisu.
Body: 5
<reagovat 
 Rabb (Občasný) - 13.9.2005 > Oplatka> 

Ochh, takovou poctu jsem nečekal. Moc děkuji za zaření do časopisu...

Do teď nejsem přesvědčen o kvalitě téhle povídky, ale asi bude dobrá, když si zaslouží takové pozornosti...

 

Dovoluji si doporučit můj Duel a Dluh:-)


<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 13.9.2005 > Duel jsem četla, přemýšlela jsem, jestli nezařadit ten, ale je tam jednak spousta gramatických chyb, jednak by asi řada čtenářů neskouskla to, co vypadá jako neuvěřitelná naivita toho kovboje. (Tedy že si neověřil, jestli má nabitou zbraň.) Mně to nejdřív taky přišlo dost nepravděpodobné, až pak jsem došla k názoru, že i velmi zkušený člověk může udělat banální chybu, když je si sebou příliš jistý. Rozhodně Tě budu číst dál.
<reagovat 
 Rabb (Občasný) - 14.9.2005 > Oplatka> 

Děkuji za přízeň.

 

Konečně se našel někdo, kdo pochopil smysl každé mé povídky a dokáže si spojit souvislosti.

Ano, právě ten, co je přesvědčen o tom, že se mu nemůže nic stát dopadne nejhůř. Na světě to tak funguje...

 

Existuje asi 5 čtenářů/autorů, kvůli kterým (a pro které) píši. Nyní patříš mezi ně:-)


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter