Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci karburátor z kolekce z garáže
Autor: al-ash (Občasný) - publikováno 15.8.2005 (23:52:15), v časopise 30.10.2005
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
M.O.R. (Občasný) - 16.8.2005 > Ja sam mam hodne rad ksichty ve strojich. Je jich tam spousta:-) Tahle sovicka je sama o sobe velmi slusna. Zda se mi, ale zes ji tim zopracovanim docela zabil. Neco jako prispendlenej zaprasenej motyl. Ja myslel, ze chces tomu stroji, karburatoru, dodat zivot...
Body: 3
<reagovat 
káda (Občasný) - 16.8.2005 > mně zaujala
Doporučil 
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 16.8.2005 > dobře upravená fotka, dobře lazené barvy ale písmo je podle mě totálně mimo, jinej font... každopádně já nejvíc hodnotím nápad
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 16.8.2005 > je to hodne dobry, font se mi nelibi, to mam miska pravdu, zbytek pravdou neni..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 16.8.2005 > mně font nevadí - říkám si, že by toto mohl být dobrej filmovej plakát
<reagovat 
Elektrik (Občasný) - 21.8.2005 > Velmi dobrá grafika. Až na ty texty. Jinak ve všech ostatních ohledech na výbornou.
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 16.8.2005 > tohle se asi na Totemu bude libit. vdecne barvy, "textura" staroby, k tomu napis... urcite budou ale tradicni namitky na diakritiku ;)... ten text mi zpracovanim moc nesedi (rozdeleni, font..) sovicka je ale vtipna..
SOVY nejsou tim, cim se zdaji byt!!! ;)
Body: 4
<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 16.8.2005 > Mishka>  tohle se asi na Totemu bude libit -tohle je moc pěkný eufemismus pro je to podbízivé
..ale je to trochu tak,i když líp;)fakt sem se nechal ovlivnit kasovním trhákem předešlé můry z garáže a řekl si že něco podobného ještě uplichtím
..tenhle font bohužel neznal háčky,čárky a to mě inspirovalo(tzv vynucená inspirace) k tomu pouzit to bez háčků,čárek:někdo na totemu myslím psal že se mu nelíbí diakritika(jako nějaké nevzhledné apendixy písmenek)..takže čeština bez diakritiky by mohla nebyt špatná náhražka angličtiny;)
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 16.8.2005 > Mishka> 

a já se tentokrát nechám nachytat :)

i když, co napsal m.o.r., sedí - i když vlastně, no, nic...:)


Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.8.2005 > al-ash> jen kratce pres vypnutim poce... nemyslim, ze je to "podbizive" zamerne, ale uz vetsinou plus minus vim, co a proc na koho zapusobi a tohle ma ten lacinejsi smrnc kovu a staroby atd. a tusim, ze se na nej tady par lidi vyrazne chytne ;)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 16.8.2005 > al-ash> včera jsem vknížce četl, jaké měl k diakritice výhrady už j. s. machar, byly to zvláštní důvody, byla to sranda... ale de gustibus...
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 16.8.2005 > Mishka> 

Je to takový... zajímavá otázka: sám bych si ji "personifikoval" třeba na Saudkovi (Janovi). Dokdy mi jeho fotky přišly zajímavý, odkdy už jich bylo moc... a přišlo mi, že vykrádá sám sebe... a jak k nim přistupovat teď? A ke všem stejně, nebo k těm starým jinak? A vždyť asi ani nepoznám, která je stará, která nová... atp.

Tohle je ale minimálně dobře odvedená práce, a to neni málo.


Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.8.2005 > g morr> souhlasím. se Saudkem mám podobný "problém". jeho věci se mi líbí (i jeho jako věčného rebela mám ráda), ale když je vidím pohromadě v knize za sebou, je to nuda, kýč, opakování se, snaha znovu a znovu rádoby šokovat... nevím, jestli musí pan Saudek vědomě u tvorby kalkulovat, ale na mě to tak v balíku pak působí.

Karburátor je v Al-ashově tvorbě nezvyklý výtvor a pro mě s výrazným skokem vpřed v grafickém cítění i umu. Jsem zvědavá, kam se bude posouvat dále. ;)

<reagovat 
 g morr (Občasný) - 16.8.2005 > Mishka> To se dá těžko odahadnout, navíc já znám motory jen z rychlíku... písty, válce, svíčky?
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 21.8.2005 > Mishka> Tenhle karburátor je minimálně 20 let starý, proto je tak pěkný ;).
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 4 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter