Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Niona
Autor: Fleur16 (Občasný) - publikováno 21.8.2005 (22:09:18)

Poslední čistota část:III

Bitva

      Tento den byl už od rána něčím význačným a neobvyklým. Vypadalo to jako by počasí šílelo. Ráno byla zima, která přecházela přes déšť do nesnesitelného dusna. Troufala bych si i tvrdit, že se svět zbláznil.

Když se Niona konečně probudila, hned ucítila ve vzduchu jisté napětí. Toto napětí měla na svědomí válka, která mohla udeřit každou hodinu,minutu ba i vteřinu. Oba kmeny čekali jen na vhodnou chvíli,kdy by mohli zaútočit. Střetnout se měli vedle lesa na rovné pláni.

Momentálně pršelo. Déšť byl tak silný, že se ani jeden kmen neodvažoval zaútočit. Segon se svoje bojovníky snažil povzbuzovat. Vcelku se mu to dařilo i když měla vesnici viditelnou přesilu.

Niona tušila, že ještě nikdo nezaútočil i přesto jakmile vstala a oblékla se běžela rovnou na bojiště a padla Segonovi do náruče.

„Ještě je čas stáhněte se.“

„Ne Niono, je pozdě. Vypadali bychom jako slaboši, kdybychom se stáhli.“

„Možná slaboši, ale živí.“Segon se na ni láskyplně podíval a Niona ho naposledy políbila.

„Jsi můj strážný anděl. Jestli zemřu, nezapomeň, že i v té poslední chvíli jsem myslel na svoji manželku.“

Po rozhovoru se Niona odebrala do lesa k jezeru. Připravená nést břemeno osudu. Šla do středu lesa k jezeru. Tam, kde to vše začalo, mělo vše skončit. Sice se vzdalovala, ale pořád slyšela Segona, náčelníka Ukubatuma a bojovníky. Když se hodně daleko, uslyšela bojový pokřik, znamení, že bitva započala. Zaváhala a na pár sekund se otočila. Pak už běžela k jezeru, dotkla se hladiny  a po tom celá vklouzla do vody.

 

„Konečně jsi tady, dcero.“Uvítal jí pod vodou hlas nikdy nepoznané matky.

„Vím, co musím udělat, ale proč se musím vrátit do podoby jednorožce.“

„Není čas na nesmyslné rozmlouvání.Až vykonáš své poslání přijdeš za námi do říše elfů.“

„Já za vámi nechci. Miluji Segona.“

„Už běž.“Odpověděla jako by neslyšela, co jí dcera povídá.

 

Z jezera vyběhlo elegantní zvíře, proběhlo lesem jako střela  a teď stálo na bojišti mezi vesnicí a kmenem Ukubatuma. Nikdo si ji nevšiml. Bylo několik vteřin před střetem. Bojovníky dělilo pásmo o velikosti dvou metrů.

Niona čekala na vhodnou dobu. Snažila se najít Segona. Nebylo těžké ho zpozorovat, měl odlišné vyzbrojení a styl jakým bojoval…

 

Segon do stal ránu a okamžitě se sklátil. Niona tohle nevydržela. Věděla, že udělá úplně něco jiného než měla, že zklame jednorožce , ale i přes to ji nic nedokázalo zastavit. Srdce jí bušilo a třáslo se jí celé tělo. Rozběhla se, zavřela oči a prorážela si cestu mezi bojujícími. Doběhla na místo, kde padl Segon a zastavila se.

Netuším jestli je očarovala a nebo tak překvapila, ale nikdo se ani nepohnul. Všichni do jednoho měli oči jen pro plačícího jednorožce. Všichni pozorovali jak se Niona mění opět ve člověka a vznáší se i se Segonem k nebesům.

Když zůstala viset nad nimi v jakémsi paprsčitém krunýři a jemně na ně mluvila pro některé nezmámím jazykem, lidé si uvědomili jaká je válka utrpením pro ně samotné. Ať to bylo kouzlem nebo něčím jiným, co má každý člověk v sobě všichni si uvědomili velkou lásku Niony a také přestávali chápat smysl tohoto boje.

Nakonec se Niona a Segon rozprskli na miliardy třpytivých částeček, které z nebe padaly na ohromené bojovníky. Vypadalo to jako miliardy padajících hvězd. A možná, že to s hvězdami něco opravdu mělo společného. Kdo ví? Pro lidi tohle však byl nový začátek.

 

Ani v říši elfů ani v říši lidí, ale tam, kde láska kvete. Moře tam šumí, slunce hřeje a  vítr si lehce pohrává s bílými vlasy jedné dosti mladé ženy.



Poznámky k tomuto příspěvku
jano (Občasný) - 22.8.2005 > hmm
Body: 3
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 22.8.2005 >
Body: 1
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 22.8.2005 > Max Bubakoff> Ta Tvoje držka mě dneska pronásleduje celej večer . Taky už z toho máš depku ??
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 22.8.2005 > Piš když máš náladu a chuť - já mám dojem , že jsi to dotlačila do konce násilím .
Body: 4
<reagovat 
 Fleur16 (Občasný) - 23.8.2005 > jiri-jirik> Já píšu když mám náladu pouštím si při tom různé písničky podle toho jak to má vyzařovat. Může se ti zdát, že jsem to dopisovala násilím, ale neni to pravda dala jsem si hodně na čas přesto dík........a to moc
<reagovat 
kidal (Občasný) - 28.8.2005 > ahoj máš v sobě něco krásného,ale musíš se z toho vypsat,myslím příště zkus něco z "teďka" :o)
<reagovat 
 Fleur16 (Občasný) - 28.8.2005 > kidal> ráda bych, ale jakmile se pokousim napsat neco z "teďka" dopadá to hrozně..a ještě k tomu tam vždycky vmíchám něco, co tam nepatří. Musím se toho ještě hodně naučit
<reagovat 
kidal (Občasný) - 30.8.2005 > ale já přece neřekl že nemáš psát o nadpřirozenu :o)
<reagovat 
kidal (Občasný) - 12.9.2005 > ahoj spisovatelko!!
proč nenacházím další dílko??
<reagovat 
kidal (Občasný) - 29.8.2005 > udělej nějakou situaci "krátkou" krátký příběh ,nějaké setkání nebo tak /já vím ono se to radí/
<reagovat 
 Fleur16 (Občasný) - 29.8.2005 > kidal> Setkání ne....to bych tam tahala zase něco nadpřirozeného.......
<reagovat 
 kidal (Občasný) - 29.8.2005 > Fleur16> ono nadpřirozené je zajímavé a taky zrádné ..ale Ty určitě něco vypísneš:))
<reagovat 
 Fleur16 (Občasný) - 30.8.2005 > kidal> hmm v to nedoufej na 13 tiletou holku neni spoleh ja do vseho budu psat nadprirozeno at je to zradny jak chce....je to proste posedlost
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 3.10.2005 > Fleur16> Na nadpřirozenu nevidím vůbec, vůbec, ale vůbec nic špatného. Je-li to pro tebe přirozené(a myslím tím jak ve psaní, tak i v životě), tak se tomu prostě věnuj. Posedlost bývá zrádná(co dnes zrádné není, že jo?). A co se týče tvého věku... :O)
<reagovat 
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 3.10.2005 > A mimochodoem, myslím, že max ti křivdí, tak to musím trochu napravit(abych zachoval rovnováhu spravedlnosti :O)
Body: 5
<reagovat 
 Fleur16 (Občasný) - 6.10.2005 > Tomáš Tvrdý> To jsi mi tolik dával neměl...já nepíšu dobře....Moc ti děkuju. Já miluju fantasy a nic mi nezabrání abych do všeho nemotala něco nadpřirozeného...A stejně...když jsem se jednou o něco snažila, dopadlo to katastrofálně... Radši ty body změň nebo si o tobě budou myslet, že jsi se zbláznil
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > Fleur16> Ne, ne. Ty body nechám tak jak jsou. Vždyť jsem řekl, že je to pro udržení rovnováhy(nebo spravedlnosti, jestli chceš ;O). Když ti dal Max 1 neprávem. A co se týče nadpřirozena, jsem na tom asi stejně jako ty. Ta "povídka": "Jak se stát nájemným vrahem" je výjimkou. Jinak píšu taky o tajemnu. Zkus si ode mě přečíst třeba "Osud" nebo "Člověk se nikdy nezmění...pokud sám nechce". Nerad bych totiž zůstal ve tvých očích nepochopen(ve tvých obzvlášť, když máme něco společného! ;O)
<reagovat 
 Fleur16 (Občasný) - 6.10.2005 > Tomáš Tvrdý> u mě si zabodoval!!!!Víš co??? My dva toho máme víc společnýho než si myslíš. Zrovna teď totiž píšu povídku nebo spíš příběh no to je jedno, ale každopádně jsem ji chtěla nazvat osud.....
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > Fleur16> Tak tomu říkám OSUD! ;OD
<reagovat 
 Fleur16 (Občasný) - 6.10.2005 > Tomáš Tvrdý> Jo je to nějaký divný!!!!!!!Ale tentokrát to dopíšu, protože mi už všichni začínaji psát kam jsem zmizela...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter