Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Portrét z kolekce Madmanova galerie
Autor: Madman (Občasný) - publikováno 6.7.2001 (00:10:10)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Kremel Kryštof (Občasný) - 5.10.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 23.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
westfood (Občasný) - 6.7.2001 > já se raději dotýkám pravou, pokud se ovšem ona nesnaží dosáhnout sebe.
jak by to vypadalo bez palce
Body: 5
<reagovat 
keram (Občasný) - 6.7.2001 > Chvíli mi trvalo než sem se zorientoval. Málo, málo světla tam máš. Nápad ale dobrej.
<reagovat 
Drosophila (Občasný) - 6.7.2001 > No právě ten nedostatek světla z toho dělá zajimavou věc, jinak by to asi bylo dost o ničem, ale takhle se mi to moc líbí, Made, také jsem do toho musel chvíli "čumět" ...
Body: 5
<reagovat 
silkshark (Občasný) - 6.7.2001 > Tajemny a zajimavy Madmane!
Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 6.7.2001 > Pravda je, že tam máš málo světla. Pravda je, že se mi to tak líbí. Ale... Zdá se mi té tmy nahoře a dole docela dost. Možná bych to ořízl. A nebo by stálo za to udělat to v jiných barvách...
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 6.7.2001 > Neřezat, nepřisvěcovat.
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 6.7.2001 > Málo andreho, málo andreho, málo andreho...
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 6.7.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 6.7.2001 > Samile... jak se dělá černobílá fotka v jiných barvách ?

westfood... snaží se dotknout sebe

keram... právě o to jde... snažím se dělat fotky s extrémním světlem.... tady jsem už od zrodu negativu počítal s tím, že poujde jen o náznaky kontur...

andre... něčeho? čeho ? člověk by rád něco ubral a něčeho přidal jen, aby to pak ještě nezdůraznil rozdíl...
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 7.7.2001 > Sem netušil, že si takovej zarytej nepřítel digitálních úpraf darebáku. :c)))
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 8.7.2001 > Silueta je moc hezká, jen bych se ji možná osobně snažil chytit shora - však víš, prokreslenej obrys hřbetu ruky by možná vypadal hezky a kontura tváře shora by působila jinak... ale přirozeně by to byla dočista jiná fotka. Tahle je pěkně t(aj)emná a líbí se mi :)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Katka F. - 8.7.2001 > Madmane, když jsem si přečetla předchozí kritiku, tak mohu jen říci,že se to ve mě strašlivě zamotalo, všichni měli jiný názor než já. Špatná fotografie, nemyslím si, vyvolala dojem, a to je hlavní. Líbí se mi.
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 8.7.2001 > ale zajímá ...
<reagovat 
Vea (Občasný) - 9.7.2001 > Skvělý nápad a výborné provedení! :) Pěkný!!!
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 14.7.2001 >
Body: 3
<reagovat 
Mari (Občasný) - 3.8.2001 > Tak to se mně líbí, světlo, tma i výřez, vše sedí.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Šárka - 16.8.2001 > Moc se mi to líbí, právě pro tu úžasnou sílu temnoty, z níž vystupují pouze náznaky, slibující, tajemné, tušení kohosi. Provokuje zvědavost. Je to i hodně vzrušující.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Mirek z Děčína - 28.8.2001 > Záběr na mně působí takřka až "graficky", je zde veliký přechod ze sytě černé po bílé kontury portrétované dívky. Působí na mně svým provedením téměř profesionálně.Ikdyž já osobně fotografuji rád v protisvětle, je to supr. Jen tak dál.
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 9.9.2001 > LOWKEY jako z parte(su) :o)))

To čelo bych si asi pohlídal pod zvětšovákem, aby tam vůbec nebylo...a pak bych to zkusil se čtvercovou kompozicí (a nebo jak se tak na to dívám tak čtverec radši nee) prostě jen né to čelo...snad kyždý by poznal oč jde a bylo by více tajemna

Taky spodní kontura palce dost vadí...

Někdy je holt méně více...
Body: 3
<reagovat 
Pavča (Občasný) - 12.9.2001 > Moc hezké. :o)))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 5 6 7 8 9 10 11 12 14 14 15 16 (17) 18 19 20 21 22 25 25 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter