Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Můj osobní názor
Autor: Orpheus (Občasný) - publikováno 6.7.2001 (20:24:04), v časopise 11.7.2001
Můj soukromej názor
Několikrát jsem tady četl věci typu:"Proč to sem dáváš, dyť je to úplně obyčejný", "tohle píše každej", "bez nápadu", a naposledy jsem u sebe viděl „to není báseň, ale podivný proud vědomí, chaotický a zmatený“ .

A co jako?

Proč máte pocit, že sem maj přijít jen ty hrozně úžasně povedený básničky, fotky, grafiky a jiná dílka? Přesněji podle vás povedený. Všimněte si, kolikrát se lidi naproso lišej v názorech, to je přece normální.
Já osobně píšu když mám chuť a náladu. Jak jednou poznamenala jedna kamarádka „báseň je myšlenkou okamžiku“ a jakej ten okamžik byl, je čistě subjektivní. Jsou příspěvky ostatních, který nechápu a jsou ty, u kterejch mám pocit, že vím naprosto přesně, co autor myslel. I když to nemusí vůbec bejt pravda. Tohle všechno je o pocitech. O mejch osobních pocitech.

Já to sem chci dát, protože jsem to napsal a je mi jedno, že to někdo nepochopí. Já nepíšu aby někdo jinej chápal co jsem myslel, pokud to samozřejmě není psáno pro něj. Já píšu protože chci. Píšu abych vyjádřil svůj pocit. Někdo fotí, někdo kreslí. Já píšu.
Chci to sem dát, protože chci!
A proč tohle všechno píšu? Ani sám nevim, prostě jsem chtěl jen říct:

„Dejte sem i ty obyčejný věci, to co jste napsali a teď se bojíte s tím, že vám to někdo pohaní, že je to obyčejný.
No a? Tak je, ale to přece nic nemění na tom, že je to Vaše dílo. Nebo snad ano? Dáváte sem svoje díla, aby si ostatní mysleli jak jste skvělí? Jak jste dokonalí, že píšete, fotíte a kreslíte jen smý krásný a úžasný věci? Stydíte se za to, že jste občas, někdy, často a skoro pořád obyčejný lidi?
Ale proč?“

Jo a mimochodem, nezajímaj mě tady smajlíci dávaný abych neublížil, abych ublížil, nebo proto, že toho člověka znám. Zajímá mě názor.
Váš
Osobní
Názor.

A pokud se ho bojíte říct, tak klidně jděte dál.
A můžete i prásknout dveřma.


Poznámky k tomuto příspěvku
Erkenbrand (Občasný) - 17.9.2001 > (IMO) Mám pocit, že Orpheus trafil klinec po hlavičke:
Otázka čo obyčajné JE, a čo nie by sa asi mala riešiť vo filozofickej sekcii, ale dovolil by som si tvrdiť, že ani jedna báseň nie je obyčajná. Dni sa niekedy na seba tiež podobajú, ale dva rovnaké asi sotva nájdeme. Každá báseň (alebo ľubovolné iné dielo) za sebou skrýva niečo iné - osobnosť autora, jeho/jej pocity, okolnosti.. Je jedinečná. To, že tento fakt niekedy kritikovi ujde, je prirodzené a smutné zároveň.
<reagovat 
Čtenář - 27.9.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 20.10.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Fanny (Občasný) - 7.7.2001 > Je hrozně skvělý, že jsi to takhle napsal, naprosto s tebou souhlasím. A proto budu dál uveřejňovat svá dílka, i když se někomu mohou zdát depresivní nebo si může myslet, že sem vůbec nepatří. Díky moc.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 7.7.2001 > Já to řikám pořád, že Totem je pro amatéry a ne pro dokonalý díla profesionálů. Bohužel někteří z nás si to nemyslí! Ať si sem teda oni dávaj jen to nej co kdy udělali, ale ať nám ostatním nevyčítaj, že sem dáme něco obyčejnýho nebo míň dokonalýho.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter