Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
38má meditační operace
Autor: romann (Občasný) - publikováno 9.7.2001 (11:19:08), v časopise 9.7.2001
Trvala pět hodin. Opět jsem prožil trap myšlenek, vizí i pocitů intuice. Úkolem bylo obroušení křečovitých hran mezi částmi osobnostmi a tím zlepšení jejich spolupráce. V meditaci probíhá dokonalejší proces než tísnivou energií ve snu. Poznal jsem, že každá část osobnosti má nekonečně složitý vnitřní život. Naše tělo a život na Zemi je jen jedna z nekonečna možných variant projevu nás samých. Za jeden život se člověk moc nenaučí. Máme jich daleko víc než si myslíme.
Ukazuji málo lásky, stavím štít z odmítání a zhoršuji si tak život. Roztáčím nezasvěcené do duchovního vývoje a to mi jen zbytečně odebírá energii. Mám obejmout své problémy, milovat je, otevřít se přijetím jich.
Viděl jsem vizi zavěšených kuliček částí osobnosti na provázku, shora to řídí On. Skrz dimenze se protlačí Vůle, ale spodní mají určitou autonomii a mohou zčásti upravit výsledek. Vzniká výukový prostor ezoteriky.
Tisíce otázek kolem, to je intuice. Otázka je pro Ni stěžej života, tak myšlení neuvažuje. Není pro něj příjemné přijmout tenhle svět ze samých otazníků a hledání. Prošel jsem i kruhem pocitů, každý byl jiný, Bůh si s nimi hraje. Opět mě upozornili, že jde o operaci spodku, ze které si nelze udělat úplnou představu o božském světě.

Další myšlenky:
1/Jak silně jsem vázán k tělu!
2/Nebát se přestat myslet, že přestanu existovat, vždy zůstane vědomí a pocity vyšší dimenze
3/Ideologie založené na slovech jsou omezené
4/Žádná jednota v ničem, to je omezenost. Stvoření je nekonečná mnohost.
5/Tím, že odmítneme Boha, silně si zjednodušíme život a ego se pak cítí jistěji, bezpečněji, nic ho nevyrušuje z jeho vševědoucnosti.



Poznámky k tomuto příspěvku
farářskej (Občasný) - 9.7.2001 > "38má"... to je česky?
<reagovat 
melinea (Občasný) - 16.7.2001 > obvykle čítávám tvé "vize" s neskrývanými předsudky :))) co to zase bude za výlev..:)) sorry...
ale mám k tomu co píšeš úctu... nějak to sedí..no...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter