Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Těžko říct
Autor: tři_černí_mravenci (Občasný) - publikováno 23.9.2004 (18:27:02)

 

 

Země se usmála
spadl jsem
do předsíně
vykopal dům a


zasadil oheň-
aby se pnul
kolem
dřevěných slov


přeskočil na kámen
a v hroznech
zrudla měď


z puklých stěn
vyběhla dvouhlavá
tma


......


učím se spát
čtyřma očima


s velkým
a malým srdcem



Poznámky k tomuto příspěvku
Smetiprach (Občasný) - 23.9.2005 > Hmmm...teda pořád líbí, to jo, jen by mě zajímalo.. teda jako ty poslední čtyři řádky.. no. :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 23.9.2005 > Smetiprach> Děkujeméé, pane...v dvouhlavé tmě se spí čtyřma očima, to jsi nevěděl? ...ono by se to dalo vysvětlit všelijak, ale my sci-fi nepíšeme, takže je to tak, že to velké srdce patří Zemi a to malé je naše a každé bije jinak rychle a my pak nemůžeme spát no...jinak sázení ohně je jedna ze starších hornickým metod rozrušování hornin...
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 23.9.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 23.9.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 24.9.2005 > Dík za vysvětlení :o) Bylo ho třeba.
Body: 5
<reagovat 
sedím a ... (Občasný) - 24.9.2005 > tak to je moc pěkný, dík za počteníčko ;o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 24.9.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 24.9.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Kremel Kryštof (Občasný) - 24.9.2005 > Kvalita za rozumnou cenu!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 24.9.2005 > hezké
Body: 5
<reagovat 
tichotam (Občasný) - 24.9.2005 > krásně odvážná slova... a to rozvedení rozmarnosti dvouhlavé tmy na závěr... Moc se mi líbí jak vede. Ale rýpnu: ta strofa s hrozny a mědí a kamenem... ta mi přijde taková okázalá až nudně vatová.. tou obrazností. A funkčně - je to nějaký vývoj, děj, který se ale nerozvíjí dál... je to falešná stopa jen pro obraz, který mi připadá odvozený. Ale sorry že rýpu kdžy jsi psala že jen pro tu potřebu a všecko žejo... jako bych tu nebyl.. jen jsi mě vyprovokovala tím že je to takové pěkné.
Doporučil 
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 24.9.2005 > tichotam> Děkujeme...tahle část je trochu moc odborná no...my vidíme horníka, co vykope štolu a zapálí dřevěnou hranici a stěny se zahřejí a pak popraskají a on může těžit třeba měděnou nebo cínovou rudu...to se tak ve středověku dělalo...jen jsme tam chtěli mít i to víno...otec má maličkou vinici u babičky na zahradě a představa ohně co se pne jako víno a pak třeba i přeroste na zdi domu a ty pak popraskají, se nám líbí no... :o)
<reagovat 
 tichotam (Občasný) - 24.9.2005 > tři_černí_mravenci> no jo, tyhle věci já neznám.. mimochodem to je pěkná metoda s tím těžením a tak, to je zajímavé :o)
<reagovat 
paranoid_android (Občasný) - 25.9.2005 > nádherná. Mimochodem čtení na Vysočině bylo skvělý - celý jsem ho prospal. Začal jsem ve vlaku a pokračoval až do večera - no byla se mnou zábava...
Doporučil 
<reagovat 
Newton (Občasný) - 25.9.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
paranoid_android (Občasný) - 25.9.2005 > nádherná. Mimochodem čtení na Vysočině bylo skvělý - celý jsem ho prospal. Začal jsem ve vlaku a pokračoval až do večera - no byla se mnou zábava...
Body: 5
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 26.9.2005 > paranoid_android> Děkujeme...hmm...no my na tom nebyli o moc líp...minulej týden jsem dvě noci nešli spát a v sobotu
jsme v Jizerkách zvládli asi tři hodiny předstírat nějakou aktivitu, pak tam byl takovej pěknej lom a svítilo sluníčko a když jsme se vzbudili, už byl tak akorát čas jít zpátky...:o)...teď tam budeme celej tejden, to naspíme pěknejch pár hodin do zásoby, ono když se setmí, tak tam není co dělat....o)
<reagovat 
hajka (Občasný) - 26.9.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 26.9.2005 > moc pěkný obrazy, i když bez vašeho hornického komentáře bych měla asi jen matné tušení, na co se to vlastně dívám :o)
ale plameny jsem viděla, to jo
a konec, to je nářez :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
rabako (Občasný) - 27.9.2005 > velké a malé srdce...celé moc pěkné! jo!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 27.9.2005 >
Body: 5
<reagovat 
freeworld (Občasný) - 28.9.2005 >
Body: 1
<reagovat 
freeworld (Občasný) - 28.9.2005 > ten text je - - - nic.
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 28.9.2005 > Beze slov.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 29.9.2005 > učím se spát
čtyřma očima


s velkým
a malým srdcem
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 29.9.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 29.9.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 30.9.2005 > pkný kecy, cinkal jsem všim možnym, neustále a nepřišla...
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 30.9.2005 > To je dobré s tou dvouhlavou tmou a čtyřma očima:)
Body: 5
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 26.9.2005 >




Krmení Impů

 

Temně se usmála
zvadl jsem 
napřed tchýně
samopal Doom a


zasadil oheň-
aby se dmul
kolem
slaměných vdov


přeskočil na Ámen
a v hroznech
zrudla hněď


z puklých stěn
naběhla dvouhlavá
tma


......


učím se smát
tvýma očima


s velkým
a malým hrncem


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 26.9.2005 > miroslawek> :o)))
samopal Dooom... a hrnce!!!
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 29.9.2005 > miroslawek> no díky, že sis dal tu práci...ale viz kategorie a prolog...by nám úplně stačilo napsat třeba nelíbí nebo tak něco...
pápá
žbluňk...
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 30.9.2005 > tři_černí_mravenci> a to bych já zrovna neuměl
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 30.9.2005 > miroslawek> hmm...no tak fajn, když Tě to baví...příjemný nám to moc není, ale pořád lepší než kritiky od pana Mráze... :o) :o) :o)
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 30.9.2005 > tři_černí_mravenci> tak promiň, k berle Mrazilce bych se narad dopracoval...
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 30.9.2005 > miroslawek> jo, v pohodě...to my když se fakt zlobíme, tak nemluvíme, ale vrčíme...:o) :o) :o)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 30.9.2005 > miroslawek> mravencí, neblbněte - myslím že míra tím vyjadřuje zájem o věc ;o)
já třeba jsem vždycky poctěno, když ke mně zavítá zadovádět si, chichi
protože bychom se měli umět zasmát sami sobě - nebo by nás ten svjet mohl taky rovnou semlít na semlbábu, no...
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 17.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter