Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Co je TO?
Autor: romann (Občasný) - publikováno 19.7.2001 (08:55:12), v časopise 19.7.2001
Aniž si TO uvědomujeme, tvoří TO velmi důležitou součást našeho života. Kdybychom TO neměli, těžko bychom zvládli psychickou stabilitu. Umožňuje nám TO určitou formu komfortu.
Umění, politika a věda jsou nástrojem TOHO. Stále se snažíme s TÍM pracovat, aby nám TO vyhovovalo ještě víc.
Každý TO má jiné. Jaké TO má, takový je.
Kvůli TOMU vznikl celý svět a protože se TOHO držíme, stále TO trvá. Tak jako vše se TO dá seřadit do kruhů podle podobnosti.
Přesto je TO na překážku, jsme životem nuceni se TOHO zbavovat, i když TO dost bolí. Někteří se TOHO drží tak zarytě, že je TO až směšné. Někdo TOHO má však až moc a musí být v péči lékařů.
Bůh TO nemá. Kdyby TO měl, stal by se člověkem. Proto také mystika není masovou záležitostí. Když jsme bez TOHO, propadáme totiž zoufalství. Zná TO v jiné formě i svět bohů a božstev.

Co je TO?


Poznámky k tomuto příspěvku
Jedi (Občasný) - 17.9.2001 > Romann: Erkenbrand 27.7. to napsal drive, a ani jsi si toho snad nevsim, ale ja take ne
<reagovat 
kuato (Občasný) - 20.9.2001 > nic nebýt, nic nemít, nic nevědět.
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.9.2001 > to ne, kuato, to je Jinak, Bůh je vševědoucí, vševidoucí, vše tvořící.... nedavej hlavu do pisku, to ti nedovoli...
<reagovat 
fix.a (Občasný) - 1.9.2008 > ano..iluze!
<reagovat 
romann (Občasný) - 10.9.2008 > máš to za jedna, gratuluji a pokračuj...
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 19.7.2001 > Ze by Ego?
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 19.7.2001 > Že by smysl pro humor?
<reagovat 
slide (Občasný) - 19.7.2001 > Ze by TO byl tygl? ha ha beru zpet
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 20.7.2001 > Napada me druha moznost - osobnost?
<reagovat 
romann (Občasný) - 20.7.2001 > zatim samá voda. Ego to není. Jak byste pak vysvětlili tohle? Někdo TOHO má však až moc a musí být v péči lékařů.
<reagovat 
Pavča (Občasný) - 20.7.2001 > Fantazie? Nebo naděje?
<reagovat 
romann (Občasný) - 20.7.2001 > taky ne, jen hadejte... je to tak snADNE...
<reagovat 
centaur (Občasný) - 20.7.2001 > Hmm, podle toho, Romanne, jaks to napsal, TO může být spousta věcí. Třeba individualita, pocit vlastní odlišnosti a výjimečnosti - kdo TOHO má příliš skončí v lepším případě u psychologa, v horším u psychiatra s diagnózou autista. Nebo to také může být něco tak prostého jako peníze. Fakt se tam dá napasovat spousta věcí, ale přikláním se k Farářskýmu...
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 20.7.2001 > Coz jidlo, potrava?
<reagovat 
romann (Občasný) - 20.7.2001 > kdepak, je to jen jedna vec. snazte se vic... no přece....
<reagovat 
slide (Občasný) - 20.7.2001 > víte co je TO? zájmeno! a navíc v téhle větě by nemělo být velkými písmeny Umožňuje nám TO určitou formu komfortu ...nebo by to TO melo byt na zacatku vety. ale myslím že TO by mohly být city..
<reagovat 
čtenář čtenář - 22.7.2001 > zbývá už jenom sex
<reagovat 
romann (Občasný) - 23.7.2001 > ani to. Snažte se to doplnit, ve všech větách to má mít význam. Řeknu vám to ve čtvrtek, zatím jen to, že TO má 5 písmen. Kde bysme byli bez toho? V blázinci!
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 23.7.2001 > je to jasný, přátelé... Bůh nemá HOLKU :))) Jojo, bez ženskejch bysme fakt byli v blázinci! :))
Co jsem vyhrál?
<reagovat 
romann (Občasný) - 23.7.2001 > nic, začíná to na i
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 23.7.2001 > iluze? (napadla me "image", ale predpokladam, ze se jedna o slovo ceske)
<reagovat 
slide (Občasný) - 23.7.2001 > gino ma recht...
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 24.7.2001 > Nejspis IDEAL, ale to uz moc hadam a tak se necham prekvapit...
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.7.2001 > a co takhle přemýšlet, co by mělo logiku?? Dosadte si, pane Gino, popřemýšlejte, to je úkol člověka...
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 24.7.2001 > :-)) Clovece, ja o nicem jinem nepremyslim od te doby co jsi to sem dal...jako kdyz si vybavis nejakou melodii a pak ti sedi v hlave a nemuzes se ji zbavit. Poslys, jestli to bude nejaka ptakovina, tak te nacutnu :-)
<reagovat 
centaur (Občasný) - 24.7.2001 > iluze, infromace, ikonka :-) IQ a podobně. Jo, dá se tam dát všechno, těžko hádat, cos tím myslel zrovna ty.
<reagovat 
slide (Občasný) - 24.7.2001 > nic proti ale informace a pod. nemaj 5 pismen
<reagovat 
zemlbaba () - 25.7.2001 > Ipsace, Inspiraqce, Ikonografie, Irák, Irán, Idiot, Ismeralda, Ivan Ivanovič Ivanov itd.
<reagovat 
slide (Občasný) - 26.7.2001 > hej už je čtvrtek
<reagovat 
Čtenář - 27.7.2001 > hej a je tu patek...co je to?
<reagovat 
Čtenář - 27.7.2001 > TO říká, že jsou náhody. TO spoustu věcí nechce vědět, ani tuto.
Já TO pochopil az v 22.meditaci, strašně silně: Opět jsem si uvědomil, jak si chybně myslíme, že Bůh je naplněním toho, co nám chybí, ale On je zcela jiný, nepoznatelný. Střet představy o Něm a Jeho Skutečnosti je pro nás bolavý. Teď vím, že nic nevím. Mohu než jen Ho vnímat, ale nemyslet, nemluvit a nic nečíst.
Obkopujeme se představami, ale když jsou pak pryč a vidíte do nekonečna a Dokonalosti, ego se svíjí a chce zpět do své zdánlivé jistity, je to logicke, život ho tolikát přesahuje, vše je Jinak!!! ROMANN
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 27.7.2001 > ...zacina to na "i" na pet pismen...tak sem s tim, nech nadnesenych recicek a rekni nam to jedno slovo, no prece i....
<reagovat 
Erkenbrand (Občasný) - 27.7.2001 > Add clanok: romann na teba sa mi to zda az nezvyklo "nelatinske" a hrave :-)) Ozaj pekne :-))

moj typ: iluze?
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 29.7.2001 > Romanne, sakra je sobota, tak co to je?
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 30.7.2001 > Asi se to nikdy nedovime...chodit denne 6 stranek dozadu zacina byt otrava.
<reagovat 
Jedi (Občasný) - 1.8.2001 > Romann je nemocny a nema doma pristup na net, tak chvilku vydrzte
Body: 5
<reagovat 
romann (Občasný) - 13.8.2001 > mě se stale zdá, že si tím moc nelámete hlavu, neuvažujete nad souvislostma, jen hádáte
<reagovat 
Čtenář - 13.8.2001 > TO říká, že jsou náhody. TO spoustu věcí nechce vědět, ani tuto.
Někteří raději spáchají sebevraždu, než aby se vzdali části TOHO
romann
<reagovat 
Jedi (Občasný) - 20.8.2001 > .............. ILUZE...........
<reagovat 
romann (Občasný) - 21.8.2001 > ano
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter