Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Biologický odpad
Autor: Danny23 (Občasný) - publikováno 26.7.2001 (11:14:27)

Dean seděl na zemi ve své cele. Tomáš se natáhl vedle něj a povzdychl si "Snad to nebudeš ty, proti komu budu příště bojovat." "To nemůže nikdo vědět, Tome". Tábor DH666 byl určen pro reprodukční výběr. ONY si starostlivě vybíraly které geny přežijí a které ne.

"Jaká bude podstata dalšího souboje?" "Jen ONY vědí. Nezapomeň že to všechno dělají jen pro naše dobro." Dean se soustředil. Udržel si v mysli představu velkého panáka a virtuálně jej kopl do sebe. To ho naučil jeho guru - Maestro S'tin. Apropos...

"Tome, kde je S'tin?" "Ty to nevíš? Porazil jsem ho. ONY vybraly čistý fyzický souboj. Byl přesunut do Normalizačního tábora, aby se socializoval." "Co je Normalizační tábor?" "Ty to nevíš? Když se někdo příliš vymyká, pošlou ho tam. Pro jeho dobro mu naordinují socializační dril. Pokládat prkýnko na záchodě. Nejíst z hrnce ale z talíře. Zavazovat si tkaničky. Dáma má vždy přednost. Tyhle věci."

"Dostane se odtamtud někdo živý?" "Těžko. Příliš hnusný biologický odpad. Po resocializaci je pošlou do Pracovního tábora, kde muže po pěti letech střílejí."

Inkvizitorka-Učitelka se objevila na telestěně: "Nezapomeňte na reprodukční výběr! Nebavte se mezi sebou! Zítra přijde Vrchní Inkvizitorka a uspořádáme další souboj!"

Oba muži ztichli, protože chodbou procházely stráže. Dean myslel na svého kámoše Jirku. Ten udělal terno - zalíbil se slečně Ráchel a tím pádem ho přesunuli do Sexualizačního tábora GIGOLO_TRUBEC26. Ale člověk musí mít velkou výdrž aby tam mohl přežít. Hlavně oddalovat orgasmus co nejdéle - měří se to stopkama a ty, kteří propadnou, posílají do pracovních nebo reprodukčně - selekčních táborů, některé přímo střílejí.

Po sladkém čtyřhodinovém spánku zazněl gong. Inkvizitorka se z obrazovky usmála jako sluníčko. "Cela #2343! Dean proti Tomášovi! Finální reprodukční výběr!"

Finální výběr - už je to tady! Oba muže polil studený pot: budou bojovat proti sobě.

Stěny místnosti měly hladivý lesk čistoty. Stál zde stolek a na něm šachy. Tomáš s Deanem si vyměnili pohled a zasedli ke stolu. "Šachová partie - vítěz jde na reprodukci!" ozval se ženský hlas z amplionu.

Oběma kamarádům se třásly ruce. Po půlhodině - nejdelší půlhodina jejich života - došli k patu. Podle pokynů shora museli začít znovu - "remízy neexistují!" pravila Učitelka. Takže se znovu pustili do hry.

Mat! Dean nemohl věřit vlastním očím. Usmál se, ale více své city neprojevoval (mohli by ho přece jenom poslat do Socializačního).

"Dean Mauritz! #2343/2 ! Nástup na reprodukci!" Otevřely se pancéřované dveře. Dean vešel a dveře za ním zacvakly. Vzpomněl si na S'tina: musí si podržet v mysli obrázky Ráje a soustředit se na ně.

"Dean Mauritz! #2343/2! Začněte masturbovat!" Dean mechanicky poslechl. Naplnil připravenou kádinku a oddechl si. VYHRÁL! On VYHRÁL! Geny půjdou dál!

"Dean Mauritz! #2343/2! Nástup na popravu!" Jakožto muž - podle Feminismu biologický odpad - neměl právo dále žít. Sklonil se pod ostřím gilotiny a myslel na Ráj.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Robert - 27.7.2001 > No to je nářez
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 27.7.2001 > skutečně je takový nářez?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter