Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
země-vzduch III
Autor: tři_černí_mravenci (Občasný) - publikováno 17.10.2004 (20:27:55)

 

Vařily jsme zrovna
rybí čaj
když prolezl
vrbovým ouškem


za jednu noc
propil koně a led
za druhou
všechny své vrány


sevřely jsme ho
do zubů
aby se proměnil
v slunce



Poznámky k tomuto příspěvku
Smetiprach (Občasný) - 17.10.2005 > bez bodů...
Doporučil 
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 17.10.2005 > Smetiprach> Děkujeméé, pane...

jinak ještě teda víc než body a déčka by nás zajímalo, jestli je správně vařily nebo vařili, protože nám jeden pán napsal, že prý to tvrdý ý se mu nelíbí...a nám se zase nelíbí měkký...asi bychom ho přeprali, kdyby nám pomohl medvěd, ale zase bychom nechtěli, aby pak v čítankách byly gramatické chyby no... :o)
<reagovat 
hajka (Občasný) - 17.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 17.10.2005 >
<reagovat 
hajka (Občasný) - 17.10.2005 >
<reagovat 
hajka (Občasný) - 17.10.2005 > Promin, zbláznilo se mi PC...
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 17.10.2005 > bez keců...

Vlastně ne. Jsem zvědav, co odpoví, až se bude paní učitelka ptát žáčků "co tím chtěl básník říci" :o)
Body: 5
<reagovat 
Smetiprach (Občasný) - 17.10.2005 > no, jestli jste ho vařili vy mravenci... :-)
ale jestli to byly mravenčice... nebo fůrie, nebo tak někdo... :-) zkrátka a dobře můj osobní názor je, že je úplně jedno, jaké je tam i, protože to hádání, kdo vlastně vařil, je na tom vlastně to nejlepší... :-)
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 17.10.2005 > Smetiprach> uvařily to Ti dva v názvu...tentokrát zcela vyjímečně totiž název souvisí s dílkem...to je překvápko, co? :o)
v polštině třeba je mravenec rodu ženského...ale my jsme měkký český mravenci, když se zrovna v něco nepřevtělíme...:o)
<reagovat 
 Smetiprach (Občasný) - 17.10.2005 > tři_černí_mravenci> jak znám ty dva, je to jako by pejsek s kočičkou vařili dort, ovšem s ypsilon... překvápko ? jo, je... :-)
<reagovat 
myšák (Občasný) - 18.10.2005 >

My hlodavci máme z toho sevření do zubů strach, i když se pak proměníme ve slunce, raději bychom byli, kdyby se vařilo bez nás a už je jedno, jestli natvrdo nebo naměkko. Ale země-vzduch je dobré, to by mohla odnést nějaká poštolka nebo káně,

Kdyby to blyo naopak, báli bychom se mnohem víc


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 18.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 18.10.2005 > Takové vaření se mi líbí :)
Doporučil 
<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 18.10.2005 > zajímavé, tenhle způsob psaní není můj šálek, přesto se mi to líbí :o)
Body: 4
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 21.10.2005 > bojim, bojim, že bez obeznámenosti s rybou (tvou rybou!), to bude čtenáři jaksi neuspořádané? Ale rozhodně mi to cosi říká!
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 21.10.2005 > drfaust> To nás ani moc netrápí, my si už dlouho píšeme jen sami pro sebe...jen nám tenhle text přišel trochu srozumitelnější než jiný, tak jsme ho dali i sem...jinak tady jsou ryby fakt jen ryby, když fouká vítr na hladinu rybníka, to se jako vaří voda, víš? Ale teď u nás byl výlov, tak už žádnej čaj nebude...:o)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 21.10.2005 > tak jo. mně je nějak smutno, jdu si udělat meduňkovej čaj... dostal jsem k svátku med! Co vy, mají mravenci taky svátky?
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 21.10.2005 > drfaust> No jasně, svátek práce přece...:o)My dneska pijeme taky bylinky...takovou nějakou směs na nachlazení, jmenuje se Rozkvetlá louka...:o)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 21.10.2005 > Rozkvetlá louka?: ha! marketinková poetika! :)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 19.10.2005 > vy to máte vždycky zajímavý - i když bez vodítka, že to vařili země a vzduch (jak je tam mužskej rod, mohlo by bejt klidně měkký "i" ;o)), bych to moc nechápala :o)
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 19.10.2005 > Kelly> díky...my víme...ale ono pro tuhle báseň samu o sobě není zase tak důležitý, kdo to vařil...my se na to i/y ptali proto,že si ze školy pamatujeme, že měkké í je jen v případě, že je alespoń jeden z podmětů rodu mužského životného a už jsi druhá, kdo nám říká něco jiného...víš to určitě?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 24.10.2005 > tři_černí_mravenci> dyk já říkám to samý - jak je tam někde mužskej rod (životnej, jsem zapomněla), je tam i :o)
a že není podstatné, kdo vařil - já vím, jak to myslíte... ale zas na druhou stranu, už jste je tam napsali, takže nějaký význam asi mají...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter