Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Comics
 > Comics
 > Big dýl
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí obrázek Mad Zombies Attack VIII - Dark Forest z kolekce Quewood Limited Edition
Autor: Renee R. Wilfling (Občasný) - publikováno 18.10.2005 (09:45:42)


Poznámky k tomuto příspěvku
Leatherface (Občasný) - 18.10.2005 >

woe!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 18.10.2005 > zpráva z tisku...

Nevíte, kam vyrazit a jak naložit s načatým večerem? A chcete se pobavit? Určitě pak nechoďte do kina na poslední film Ezry Gottsteina - Mad Zombies Attack VIII. – Dark Forest. Mohu vám na rovinu říct, že jsem po posledním dílu makabrózní série místní filmařské veličiny, velectěného Ezra Gottsteina MZA VII. – Deadly Beach nečekal, že by „kvalita“ této série mohla ještě klesnout. Ó, jak jsme se mýlil. Ale to je přece lidské. Nemožné se stalo. Scénář plytkostí připomíná ty podivné hacafraky, ve kterých se Ezrovy hrdinové ze záhrobí pohybují. Slátané bez hlavy a paty nepříliš kvalitní zteřelou nití hlavního příběhu. Autor scénáře se opět absolutně nenamáhal vysvětlit, proč, kde a jak se zjevila monstra, která od páté minuty filmu systematicky masakrují obyvatele malé odlehlé vesničky v horách. Pip Hornie, což je, předpokládám, další z řady děsných pseudonymů Ezrova dvorního scénáristy Jerzyho Sikorskiho, nás vrhne přímo do víru krvavého tance, který se snaží vyřešit stále stejně toporný Bobby Howe v roli Kirka. Chvílemi jsem měl dojem, a nebyl jsem v sále sám, že scénárista prostě vzal repliky z předchozího dílu a vložil je z úst plavčíka Mitche do úst dřevorubce Kirka. Mitch Bobby Howea měl však tu výhodu, že nemusel skrývat své naolejované bicepsy v přiléhavém trikotu a kostkované flanelové košili. A tady se dostáváme k dalšímu kamenu úrazu. Bobby Howe se v roli Kirka musí bohužel víc spoléhat na herecké umění než na výsledky stovek hodin v posilovně a mistrovství plastických chirurgů. A to je snad ještě horší než mizerná práce závěrečného střihu, který dál mate diváka několika nenavazujícími obrazy, odhalenými kulisami a jednou dokonce záběrem na snídajícího člena štábu. Kvituji snad jen milosrdnou tmu při likvidaci zombies v závěrečné scéně v lese, která zakryla reklamní orgie firmy Old Farmers Ketchup.
Jediným uvěřitelným zombie pro mě tedy paradoxně zůstal Guy Robertson v roli šerifa Chomskyho. Jeho kymácení se po scéně, chrchlání a posmrkávání bylo opravdu neskutečné a nechtěně děsivé. Chaotické a nelogické vpády do scén byly pak už jen bonbónkem a onou pověstnou třešničkou na dortu.
Ptáte se na vykreslení vnitřní psychologie postav? S takovými detaily se filmař kalibru Ezry Gottsteina nezdržuje. Zápletka, můžeme-li vůbec mluvit o zápletce, nakonec v naivitě předhonila i takové dílo, jakým byl čtvrtý díl MZA – Fear Factory, který ve své době zaujal pouze tím, že se kvůli názvu společnost soudila se stejnojmennou hudební skupinou a kde nevystupoval Ezrův kmenový herec Guy Robertson, protože zrovna absolvoval protidrogovou odvykací kůru na klinice Betty Michels. Naprostým vrcholem v zoufalství castingu bylo opětovné a jistě velmi „překvapivé“ obsazení Alicie Kreutzler-Gottsteinové do role Samanthy. Její teatrální diblikovské kvílení a rozhazování rukama dokonalo dílo zkázy a rozesmálo zbytek lidí v rychle prázdnoucím sále. Tentokrát nepomohla ani závěrečná kungfu vložka a na poměry Ezry vcelku bohatý raut!
Film Mad Zombies VIII. – Dark Forest je skutečně špatný, ale ještě horší je sledovat umělecký pád člověka, který ve své době vytvořil téměř kultovní film Kavárna Parnas.
Co říct na závěr?
Vzhledem k 51% podílu, které má ve společnosti NonSuchArts město, bych se jako daňový poplatník rád zeptal, jak dlouho ještě budu sponzorovat podobné „umění“.

Pro Cutting Room Joey Lacit – 5%

Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 18.10.2005 > kresba....EXCELENTNÍ...
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 18.10.2005 >
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 18.10.2005 > jj, skvělá kresba -- škoda, že diváci neznají ten hustej B-horor :))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
fff (Občasný) - 18.10.2005 > mně trochu vadí, že nejde moc přečíst ten text.... ale to asi bude velikostí... že jako kdyby bylo větší.... ale malůvka dokonalá.....

tak já nedám body, ale dám dé.
Doporučil 
<reagovat 
 Renee R. Wilfling (Občasný) - 18.10.2005 > hajka je buh> To není velikostí, to je tím, že Ezra šetřil na tiskárně:))))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 18.10.2005 > Renee R. Wilfling> eee.... šetřílky nemám rád:o)
<reagovat 
 Renee R. Wilfling (Občasný) - 18.10.2005 > hajka je buh> Nojo, Ezra..
<reagovat 
hajka (Občasný) - 18.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Sí... (Občasný) - 18.10.2005 > nádhera:)))
Body: 5
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 18.10.2005 > Opět vynikající:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Wiky (Občasný) - 18.10.2005 > Víc se mi od Tebe líbí černobílé ilustrace --- jsou, myslím, dramatičtější, sevřenější ve formě --- I když barvy jsou zde velice kultivované !
Body: 5
<reagovat 
jakovrba (Občasný) - 18.10.2005 > Moc líbí!!! O hlubší kritiku se nepokusím, protože jsem laik..ale první dojem: líbí, druhý dojem: moc líbí, třetí dojem: pořád líbí atd.,atd., atd...:-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 19.10.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 19.10.2005 > výborný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 19.10.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 20.10.2005 >

kriste, ten hadrák je výbornej :))) na to, ze je to ezrův biják možná až moc...ale je to plakát, tak to bejvá :)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 20.10.2005 > Pierre Bosquet> si piš, že Ezra kvílel nad účtama vod výtvarníka jak když ho na nože berou...k příštímu kusu MZA IX. - Killing Fields si už bude, kromě režie, námětu, střihu, kastingu, produkce, hudby a zvuku dělat i plakát....:)))) 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 1.11.2005 > líbí.
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 1.11.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter