Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 27.5.
Valdemar
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Ozvěny z kolekce Fantasy Pokusy
Autor: unseen (Občasný) - publikováno 20.10.2005 (11:25:49)


Leodegrance (Občasný) - 20.10.2005 >

:o) proč ne, sadit své vlastní příběhy do Tolkienovy náruče...

 

trošku mi nesedí, že Bergant otevřel hospodu, která začala prosperovat, to chce totiž nějaký čas, a mezi Helmovým žlebem a Pelennorem je jen nevelký odstup. Asi bych dal větší pozor na volbu/tvorbu jmen, Tandir a Maerisa znějí velmi sindarsky, a Rohirové většinou neužívali jména v elfské či adunajské podobě. Bergant upomíná na rohanské jméno Brego. Doreak zní divně, a hlavně mezi lidem nebylo zvykem užívat příjmení. že by byl B. pocházel z vyšší šlechty, nepředpokládám, to by si jistě neotvíral hospodu.

 

Ještě bych kapku uhladil styl, osobně moc neoblibuju trpný rody (ticho bylo rušeno, to mě zatahalo za uši). Ještě by mi chybělo hlubší zasazení do světa Středozemě, jak dlouho po Sauronově pádu se příběh odehrává, přiblížení poměrů v Obnoveném království... ale to by možná neštymovalo s autorovým záměrem.

 

No ale to jsou jenom takový hnidopišský řečičky :o) Nápad je to dobrej a napsaný mi přijde taky pěkně :o)


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Leodegrance
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 (4)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter