Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Golden twenties 3 z kolekce skicák
Autor: fanýs (Občasný) - publikováno 14.11.2005 (09:37:36)
další v kolekci>

www.HINT.cz



Poznámky k tomuto příspěvku
jiri-jirik (Občasný) - 7.11.2005 > Fanýs , namalujou tuhle jak tancuje kankán !!
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 7.11.2005 > jiri-jirik> To je slušná dáma, ta by Vám neukázala ani kotníček.
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 8.11.2005 > fanýs> Slušná , slušná ...  no  řeknou , co je mi to platný , že je slušná !! 
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 8.11.2005 > jiri-jirik> Vám nic, ale manžel ji nemusí tolik hlídat.
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 8.11.2005 > Manžel - fuj , nač takovou pitomost má ??
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 8.11.2005 > jiri-jirik> A kdo by jí živil. Snad byste nechtěl, aby pracovala.
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 8.11.2005 > No, zrovna tohle bych po ní nechtěl  a živit jí může kde kdo , to nemusí být manžel .
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 9.11.2005 > jiri-jirik> Tehdy to ještě bylo zvykem. Vy prostě mermomocí chcete nějakou povětrnou ženštinu, ale v tom oboru nemám zkušenosti, jsem téměř panic.
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 9.11.2005 >

Voni ať si sou klidně panic , jejich sexualní život je určitě zajímavej , ale mě po něm nic není . Mě zajímá jejich schopnost malovat ženy a tuhle schopnost voni maj !! Tak malujou ten kankán a nevymlouvaj se .

P.S.  Prosím     


<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 9.11.2005 > jiri-jirik> Já nakreslím povětrné ženštiny a Vás to bude odvádět od meditace a studia svého vnitra. To si nemohu vzít na svědomí.
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 9.11.2005 > Voni sou zatvrzelej , nemaj porozumění pro nevinné povyražení mě , skoro mnicha ...
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 9.11.2005 > jiri-jirik> Ještě za života Buddhy žil v jednom klášteře mnich, který byl ženatý (než vstoupil do kláštera) a jeho rodiče ho ukecali, aby se na jednu noc vrátil ke své ženě a udělal jim vnouče. Když se pak Buddhy ptali co si o tom myslí, odpověděl jim v tom smyslu, že ho raději měl strčit kobře do tlamy než ...   Zkusím nakreslit něco nevinného.
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 10.11.2005 >

 

 

Dítě mnicha a kobry

medůza

stín Buddhy

   


<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 10.11.2005 > jiri-jirik> Nevím zda jste přesně informován jak se dělají děti, ale strkat ho kobře do tlamy není to pravé.
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 10.11.2005 > Stíny bohů , nevznikají vobyčejným šoustáním .
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 10.11.2005 > jiri-jirik> Potom si dovoluji podotknout, že Buddha nebyl bůh. Buddha byl obyčejný člověk, který cosi pochopil. Možná zrovna to, co se snažíte pochopit Vy.
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 10.11.2005 >

Fakt , maj pravdu , vono to tak zní líp

 

Dítě micha a kobry

medůza

stín člověka

 

hrůza se nerodí

z muže a ženy

 

 

 


<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 10.11.2005 > jiri-jirik> Hlavně když si rozumíme.
<reagovat 
Renee R. Wilfling (Občasný) - 14.11.2005 > No, tenhle obrázek vypadá jako soukromej vtip mezi váma dvěma, tak se nebudu vyjadřovat..
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 14.11.2005 >

Cim vetsi plast, tim mensi nozicka

Bohuzel tam nevidim nic dobreho..


Body: 1
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 14.11.2005 > Sice zajímavé, ale mám pocit, že hlava nepatří k tělu...
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 14.11.2005 > Lenki> Jde o karikaturu a mezi hlavu a tu kritizovanou nožku si tělo prostě nejde představit.
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 14.11.2005 > fanýs> 

No, pokud to má být karikatura, asi by z toho měl být poznat záměr, ne?

Všechno jde, když se chce (jen malé děti se musí nosit)...


<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 14.11.2005 > Lenki> A z čeho soudíte, že to má nějaký záměr. Neboli jak chcete poznat záměr, když žádný není?
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 14.11.2005 > fanýs> No, říkal jste, že jde o karikaturu, zčehož jsem usoudila, že jste zamýšlel nakreslit karikaturu, ale jelikož to z toho moc není poznat...
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 14.11.2005 > Lenki> Nechápu co v tom stále hledáte? Prostě karikatura (nikoliv fotka) paničky z 20. let.
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 14.11.2005 > fanýs> Asi to bude v tom, že si podpojmem karikatura představuji něco, co má zesměšnit a vystihnout určité negativní rysy...
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 14.11.2005 > Lenki> Proč zesměšnit a proč zrovna negativní rysy. Ve dvacátých letech se poprvé objevily minisukně, ale na druhou stranu přetvávalo oblečení tohoto typu. Slogan zlatá dvacátá má obvykle spíše na mysli to první.
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 15.11.2005 > pobavili jste
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
1 2 (3) 6 7 8 9 11 12 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter