Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Tunel v čase z kolekce Fraktály
Autor: Flynn (Občasný) - publikováno 22.8.2001 (13:35:25), v časopise 3.9.2001
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Martina (Občasný) - 17.9.2001 > Nevím proč!?! - ale vidím v tom přední část vzducholodi, která se dostala do časového víru...
Pěkný :O)

Flynn....tohle mi asi neuvěříš, - ten název jsem si přečetla až teď - prve mi nějak kvůli zaujetí obrázkem ušel...!!!
Body: 5
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 18.9.2001 > Martino - Bingo!!!
A všimla sis těch paralelních vesmírků po stranách časového víru?
Jinak by to také mohly být vize Charlese Xaviera v jeho "mozkovém centru" zvaném Cerebro. Pokud nevíš, odkud vítr vane, podívej se na film X-men.
Děkuji, surrealistická dívko...
<reagovat 
pearlsgirl (Občasný) - 3.10.2001 > :o) no ja tam tu vzducholod teda nevidim ale paci sa mi to ...velmi
Body: 5
<reagovat 
čtenář Medděd - 29.10.2001 > Mám rád abstrakce. Také tato se mi líbí, ale je na mne až moc pravidelná a hlavně strojová. Inu, mašina zůstane mašinou. Chybí mi tam trocha lidskosti...
Body: 3
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 29.10.2001 > Ahoj Medděde (pozdravuj Bilba či Froda Pytlíkovy), ta "strojovost" je záměrná, abychom si uvědomili, že nejenom technikou je Člověk živ. Proto možná z těch fraktálových obrázků trochu mrazí. Nevím proč, ale vzpomněl jsem jsme si na píseň od Queen, kde na konci je výkřik "... back to humans!" či od Pink Floyd na Welcome to Machine.
Jinak pokud by Tě zajímalo něco více lidského, není žádný problém-vždyť Mandaly (indické či třeba tibestké) jsou tvořeny na úplně stejném základě.
Flynn
<reagovat 
ten_s_kytarou (Občasný) - 22.8.2001 > a teď to namaluj štětcem ... :-)
Body: 5
<reagovat 
westfood (Občasný) - 22.8.2001 > taky lepší jak předchozí páč působivější
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 22.8.2001 > ad "ten_s_kytarou" - také jsem o tom přemýšlel, mít počítačovou grafiku jako vzor a následně to ve větším formátu namalovat štětcem, ale to bych na to musel mít ty správné buňky.
ad "westfood" - děkuji, budu se snažit být ještě působivější, bych ještě více zapůsobil.
<reagovat 
Danny23 (Občasný) - 22.8.2001 > líbí
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 22.8.2001 > Jeden z lepších.
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 22.8.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 25.8.2001 > Děkuji vám za podporu!!!
ad Lucie - jsem rád, že konečně jsem Ti i jednou "kápnul do noty"
<reagovat 
Majka (Občasný) - 4.9.2001 > Je to moc hezke, pusobi to na mne vesele i trochu zvlastne.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 5.9.2001 > diskotéka:-)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 3 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 25 26 (26) 27 28 29 30 31 32 33 34 35
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter