Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Cynická z kolekce Nihilismus v nás
Autor: DeadKennedys (Občasný) - publikováno 9.8.2001 (19:49:08)
další ve sbírce>
Cynická

Nihilismus v nás

Cigaretou vypálený oko
Křeček usmaženej v mikrovlnce
Znásilněná pětiletá holka
Pak si koupit slušný sako

Umlácená stařenka svázaná do kozelce
Rozsekanej ksicht a zlomená žebrajícího slepce hůlka

Heroin třikrát denně nejlepší bezdůvod
Podřezaný žíly v ceně
Oprátka visí
Kurvy na ulici
HIV v kursu bude i na přesrok

Nádraží humus
Vyhonit čůráka
Kunda
Pornografie sexismus zákona
Mlaťte socky
Sieg Hail !
Armáda
Kapitalistickej diktát funus
Šukat trosky

Násilí jediný náboženství
Ježíšovi vrazit hřeb mezi voči
Týrat zabíjet smysl jako slovo
Vyhřezlý vnitřnosti každej zpívá
Extrém úchylka blbost
Sežrat vlastní hovno
A přece se točí !



Poznámky k tomuto příspěvku
Coolsteak (Občasný) - 18.10.2001 > Vůbec nevim, proč zrovna tahle básnička dostala nejhorší ohodnoceni. Je to divný, ale divný ještě nemusí znamenat špatný. Divný je, že lidi neumějí ocenit něco naprosto exklusivního jako je tenhle výtvor. BRAVO DeadKennedys!
Body: 5
<reagovat 
g morr (Občasný) - 12.1.2004 > žebrajícího slepce zlomená hůlka má 1. oproti zbytku básně divnej slovosled. a taky se mi zdá ... přehnaná. vo znásilněnejch pětiletejch sem slyšel. to, že někdo zlomil slepcovi žebracímu hůl, to by mi sedlo tak do prvé republiky a možná ještě do filmu.

nevim, jestli i další strofy by neměly bejt občas proříznutý něčim příjemnym- třeba koupí novýho saka
jako v 1 :))

a ještě bych škrtal. ne moc.
<reagovat 
Nolens.Volens (Občasný) - 15.9.2005 > heh tak tohle mě pobavilo..má to moc dobře rychlej spád, ale není to žádnej lacinej gorovej pokus někoho znechutit..je z toho cítit nadhled nebo já ho cítím ..líbí
Body: 5
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 17.9.2005 > Nolens.Volens> No hej, jako Impetigo ve stylu "I work for the street cleaner" to myšlený nebylo :o), nicméně s odstupem několika let jsem k tomuhle výtvoru docela dost kritickej ... hlavně ten styl je třeba pilovat ... snad až k metalové dokonalosti ... :o)
<reagovat 
Nolens.Volens (Občasný) - 17.9.2005 > heh slovo impetigo mě nic moc neříká promiň ..jsem nevzdělanec :)) a pilovat člověk musí neustále všechno, když chce aby to za něco stálo... to sieg hail v tom příspěvku mě připomělo kamaráda co jeho nejoblíbenější kapela je anal cunt..a jestli tu kapelu neznáš tak jedna z jejich nejznámějších písní se jmenuje " hitler was a sesitive man " jsou to magoři :)) ahoj
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 18.9.2005 > Nolens.Volens> A to si říkáš gorovej fanda ? :o)) Impetigo byla gore kapela, zlatý osmdesátý léta, zakladatelé stylu. Když si Impetigo pustíš dneska, zní ještě vtipnějc než dřív, ale klasika je klasika. Mimochodem, jinak je to kožní onemocnění a na Papírně ho svýho času mělo pár lidí. Anal Cunt jsou super, ale myslel jsem, že slavnější vál je "I made your kid get AIDS, so you could watch it die" :o))
<reagovat 
Nolens.Volens (Občasný) - 18.9.2005 > myslel jsem si to, že to bude gorová kapela :)) jágore neposlouchám , jen jeden čas se mě dostala do ruky politická gorová kapela a to byl teda nářez škoda, že jsem zapoměl její název...no a s těma anal cunt...si myslím že hitler je známějšípísen :)) oni dělali irozhovory do fašistických časopisů atd :)) oni mají rádi recesi asi .))
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 18.9.2005 > Nolens.Volens> Politickej gore ? Sociální texty musely být počítám samozřejmostí :o) Anal Cunt je kult a jejich tvorba povinností i pro straight edge, ostatně fašismus by mohl fungovat i s lidskou tváří a s citlivým vůdcem ... ehm ... tak to je na žalobu :o)
<reagovat 
 Nolens.Volens (Občasný) - 18.9.2005 > DeadKennedys> no právě texty byli klasicky gorový, ale s politickým podtextem třeba nechutnej popis jakkráva rodí tele a oni ho pak nechutně zabíjíatd písen o mecdonaldu a podobně bylo to zajímavě zpracováno :)) vůdce je přítel , :)) vůdce je vlastně umělecky cítící člověk.. haha i m gonna be straight edge ..vzlyk
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 24.9.2005 > Nolens.Volens> jistě, jako bych je slyšel :o) koukám, taky úchylka na Němou Barikádu ... hmmm...
<reagovat 
Nolens.Volens (Občasný) - 24.9.2005 > jo jsem fanda kde čeho :)) zrovna dnes mě přišel balíček, nasum, crossed out, den za dnem, audio kolaps, consume, krigshot atd :)
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 9.8.2001 > Jo. To se mí vůbec nelíbí. Ale to asi nepřekvapí, ne?
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 9.8.2001 > Pochopitelně že to nepřekvapí,ale mohl by jsi být konkrétnější co se ti přímo nelíbí - zda hlavně užití vulgarismů,rytmus,styl,myšlenka(jestli tam nějaká je)...apod.
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 9.8.2001 > Teda já se pokládám za cynika skoro profesionálního, nicméně nevím, jestli se dá za cynismus prohlásit prostý konstatování faktů, který může člověk číst v libovolnejch novinách nebo naladit na kterýmkoli kanále (televizním, přirozeně). Máš v týhle básničce našlápnutý dost dobře - co se mi na ní ale nelíbí, je ta rychlost, s jakou měníš bojiště, je to moc roztěkaný na nějakej trvalejší účinek, chybí tomu ten jeden malej detail, kterej by čtenáři utrhl hlavu - místo něj je tu spousta velkejch obrazů; tak velkejch, že je těžký je strávit... Přitom se mi ta věc líbí, protože je v ní nápad.
Nevím, jestli jsem se dokázal vyžvejknout srozumitelně...
<reagovat 
Čtenář - 9.8.2001 > Tahle básnička je přímo vývozovej případ lacinosti. Vulgarismy? Proč ne, já bych se bez nich asi při psaní neobešel, ale postrádám zásadní smysl.
Dál ti ani trochu nevěřím snad v ani jediným verši - snad na jedinej (viz. ř. 19)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 9.8.2001 > Já právě v tom mám taky bordel.Původně to mělo bejt podaný mnohem hůř,neměla v tom bejt žádná myšlenka,ale nakonec se mi tam jakási vloudila,sám ji nedokážu definovat.Roztěkanost,nelogičnost,nesouvislost je tam úmyslně a měla bejt ještě větší."chybí tomu ten jeden malej detail, kterej by čtenáři utrhl hlavu - místo něj je tu spousta velkejch obrazů" - jo tohle je přesný,pravda...zatím ovšem nevím co s tim dělat.Dík.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 10.8.2001 > Čtenář:Jak píšu - smysl tam jistý je,původně být neměl...lacinost tedy nevidím,měl to být zkrátka pokus o naprostou bezdůvodnou slátaninu.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 10.8.2001 > farářskej:Jo a původně jsem to nechtěl vůbec nikam dávat,ale...nevíš zda už se někomu tady podařilo dosáhnout i z více hodnocení průměru 5?To je totiž zásadní důvod a motivace uveřejnění :o)))
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 10.8.2001 > O nikom tak exotickým nevím ;)) ale pokračuj v započatým díle, jsi na nejlepší cestě... podle mýho se známkování na Totemu hrubě přeceňuje (daleko radši mám, když mi někdo napíše, proč se mu to nelíbí, co by napsal/a jinak a z jakýho důvodu to pokládá za volovinu, než když mi jen tak plácne pětku. Ale to bude možná tím, že jsem sám ukecanej...)
Nechceš mi tím třeba naznačit, že bych ti měl taky nasolit dělo, že ne? :))
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 10.8.2001 > Nasoluj :o)) No občas se do hodnocení zažíram,ale často taky nemůžu říct nic jinýho než líbí/nelíbí dle pocitů...a ty se často vyjádřit slovy nedají...
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 10.8.2001 > Ale můžeš se je vždycky pokusit vyjádřit (viz mý blábolení/pokus o osobní hodnocení nahoře), známka je akorát známka.
A nedám a nedám, budu saďour :)
California über alles i tobě.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 10.8.2001 > :o))
<reagovat 
Ilona (Občasný) - 10.8.2001 > Zbytečně podle mě okecáváš ty obrazy, který chceš, abychom viděli i my. Spousta zbytečných myšlenek, to ano, jinak základ dobrej, jenom tomu stylu by odpovídala větší gradace a méně omáčky (myšlenkový) kolem.
Body: 1
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 10.8.2001 > Velice se Ti omlouvám, že jsem se víc nerozepsal. Máš totiž naprostou pravdu, až se, přiznám, trochu cítím trapně. Všiml jsem si, že Tvá hodnocení (nejen u mých příspěvků), bývají většinou naprosto "solidní a korektní", jestli to tak můžu zkráceně říct" (a to i když nakonec dáš horší hodnocení - když danou věc nepovažuješ za kvalitní), naproti tomu já se zachovám takhle hloupě, až debilně. Hlavně, že jsem ještě nedávno psal, že to nejdůležitější je názor na dílko...
Tak tedy opravdu se mi moc nelíbí až příliš velké množství vulgárních výrazů, taky nespisovná slova (hlavně na větší množství - ej jsem dost vysazený). Až mnoho slov, z toho některá, myslím, jsou dost zbytečná a násilně do básnického slova vtažená. Zkrátka takové nesourodé útržky nadpisů, např. z novin.
Tak se ještě jednou omlouvám, ale někdy bývám (i v budoucnu asi zase budu) poněkud stručnější.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 11.8.2001 > Omluva přijata :o)) No zase bych neřekl,že má hodnocení solidní...jak kdy,často se příspěvek snažím okomentovat,ale zkrátka mi to prostě nejde tak jak bych si představoval...jak říkám,pocity,které má člověk při čtení se leckdy slovy vyjádřit nedají a pak nezbývá než se omezit na subjektivní zhodnocení 1 - 5.Ale já si třebas zase u tvých hodnocení všiml,že hodně komentuješ,skladbu,styl,rytmus apod.,tak mě jenom překvapila tvá strohost v tomto případě :o) Jo,dík za širší výklad...báseň není povedená - to ostatně ani být neměla.Jen je zvláštní jak na lidi působí - "nesourodé útržky nadpisů,např. z novin" - to by mě vůbec nenapadlo,že to tak může někdo vidět...ale když si to teď po sobě čtu tak to už chápu.Koukám,jak jsem se při psaní strašně odchýlil od původního záměru...
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 11.8.2001 > ILONA:Já tě asi roztrhnu ! :o))...jak si dovoluješ mi zkazit průměr 5 o který tady tak urputně usiluju?!? :o)))
<reagovat 
Torena (Občasný) - 12.8.2001 > A just ti pokazim ten priemer :-)
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 13.8.2001 > Torena:No to už ale opravdu přestává všechno :o))
<reagovat 
Torena (Občasný) - 14.8.2001 > Dneska som sa trocha viac zahlbil do tohto tvojho dielka a zistujem ze sa mi lubi. Je to temne, tmave, vzbudzuje to kopu pocitov. Sorry, ale ten priemer ti pokaslem este viac. A nemyslim to ironicky. Tato "cynicka" sa mi naozaj paci - Well done !
<reagovat 
čtenář Torenova sestra - 14.8.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.8.2001 > Nemyslím si Deade, že je nutné používat takováto vyjádření ve 4.sloce. Žádný cynismus v té básni navíc nespatřuji.
<reagovat 
Cid (Občasný) - 14.8.2001 > Ne, zde opravdu nejde o cynismus. Tato báseň je produktem směru, který můj otec velmi výstižně nazývá fekalismus. Jeho zastánci tvrdí, že vše stojí za hovno a jinak to být ani nesmí. Jinak tento pokus o báseň je komickou ukázkou toho, kam až došlo moderní vyjadřování a myšlení. Je to o ničem, tedy vlastně je to o podstatném předmětu fekalismu. Jinak po technické stránce úroveň žádná. Po stránce metafor je to úroveň vyjadřování notorického alkoholika. A známka bude jeko u KSTK a to zasloužená. Měj se Smrťáčku.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 15.8.2001 > CID::o))) Je zvláštní,že pár vulgarismů,které běžně používá kde kdo,jen se o tom pokrytecky snaží nezmiňovat, stačí k vyprovokování takovéto reakce...ale každý jsme jiný...Dík za názor. P.S. Všimni si,že ze všeho co jsem sem vložil mělo právě toto největší ohlas :o))
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 15.8.2001 > MARTIN:Těmi vyjádřeními ve 4. sloce zřejmě myslíš "Vyhonit čůráka","Kunda" a "Šukat trosky" ,ale já znám dost lidí,kteří takto mluví normálně a sám nemůžu říci že bych je nikdy nepoužil...taková je zkrátka realita... k cynismu viz. co jsem napsal jako vysvětlení výše.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 15.8.2001 > TORENA:Jo dík,že jsi se nenechal zaslepit těmi vulgarismy a pojetím a soustředil se na mojí snahu o myšlenku...jak jsem napsal výše nedopadlo to přesně dle mých představ,ale žádný učený z nebe nespadl :o)
<reagovat 
Cid (Občasný) - 16.8.2001 > To je v pořádku Deade. Největší reakci vždy vzbudí nejrozporuplnější dílo. Každý se k němu má potřebu vyjádřit. Je ovšem otázkou, zda to poté stojí za to usilovat o takové pocty.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 17.8.2001 > CID:Nepochybně ano :o))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter