Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Hádky
Autor: Paula (Občasný) - publikováno 12.8.2001 (15:25:06), v časopise 20.8.2001


Paula (Občasný) - 17.8.2001 > Diky vám všem za vaše postřehy a názory, kterých si velmi cením! Já moc často rýmované básně nepíši, spíš se klaním k volnější formě, toto je dost vyjímka..:o)Je jasné a samozřejmé, že každému se líbí něco jiného a tak se i vaše názory na toto dílko liší..

Díky KSTK, moc si vážím pochvaly právě od tebe (a od Cida též), jste v mnohém mými vzory..opravdu..:o)

Cide, díky díky rytíři - ty rýmy jsem tam nedávala schválně, jen mi tam tak padaly...jak padají slova v hádkách - ty rytmické údery, které zabolí...tak nějak jsem konstruovala i své dílko..nebo se snažila...je to takové rytmické...a hodně rýmované holt..:o))))

Made, vím, že nemáš veršovaná dílka příliš v lásce...o to víc si vážím tvé pochvaly, když nějaká padne...;o)))

Kachno, verše jsem se učila ve škole jen rozeznávat, ne skládat...ale určitě bych byla ráda, kdyby mě v tom ústavu naučili i to..třeba bych tě tím víc potěšila..? :o))))

Alexi, díky díky díky...ty vždy chápeš a nejčastěji jako první hodnotíš..jsi vždy první a já ti děkuji za tvou neskonalou upřímnost, vždy přinosné poznámky a věrnost ke vší mé tvorbě- jsi vskutku neskutečně pozorný! ;o))))))))))))))))))

Etienne: Omluvu přijímám :o)))) Jo, mám ráda český jazyk... a vůbec miluji všechny jazyky, snad úplně všechny..(!? ;o))) ), proč? Jo, a k těm říkankám jsem se už vyjádřila..díky moc a moc za upřímnost v tvém názoru!

Tak snad vám všem ještě jednou díky a snad na čtenou u dalších mých výtvorů..? :o))
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Paula
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter