Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Tělo
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 22.8.2001 (20:18:20), v časopise 4.10.2001


Poznámky k tomuto příspěvku
Thomas Hudson (Občasný) - 14.9.2001 > to na tom jako zalezi jo?? az budes mit vystavu tak pod kazdou fotkou budes mit text jak jsi ji fotila? asi ne co?
Body: 1
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 14.9.2001 > Jo zaleží na tom - kdo umí hledat, na týhle fotce se vyloženě vyžije.... kdo jde po povrchu, má smůlu a je jedno jestli si přečte nějakej popisek pod fotkou nebo ne!
<reagovat 
Čtenář - 20.9.2001 > v podstatě se to líbí jenom proto, že je to nahý tělo?.. mně to přijde nudný a ošklivý...
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 6.10.2001 > Cítím to napětí ! Váhám nad tím, cože to je v pravém horním rohu za šmouhu...pravý dolní roh působí taky dost násilnicky :o)))

Vhodné nasvícení žeber mi příjde velice zdařilé...snad právě proto bych se na výstavě u téhle fotky zastavil...taky bych trošku řezal zezhora...
Body: 3
<reagovat 
anglij (Občasný) - 9.10.2001 > ...divný....možná by bylo dobré se zamyslet nad účinky nahého (ženského) těla na lidskou ( mužskou) mysl..:-))))...jestli ono pak nedochází ke ztrátě soudnosti....co vy na to?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 9.10.2001 > samozrejme, ze dochazi:)
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 9.10.2001 > neni nad krasny vlastni telo :-)) dobry
Body: 5
<reagovat 
martin_b () - 10.10.2001 > To Lucie: Na tom jak je to foceny ale prece nesejde - vubec. A ta noha, promin, ale ta tam fakt nefunguje. Bud ji melo byt vic nebo vubec.

Jinak to vubec nevypada tak zle. Teda ne,ze bych aktum tak rozumnel.
Apropos, kdyz se na to tak koukam, napada me, ze vim, jak je to foceny...
<reagovat 
toono (Stálý) - 20.11.2001 > Mne to prijde neesteticke. A jako napad taky nic moc. Je to jenom jednoduchy akt. Jen proto aby byl.
<reagovat 
Čtenář - 2.8.2002 >
Body: 5
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 30.11.2002 > Tomu já říkám oslava lidského těla...kdyby se měl napsat epos o Tvých fotkách,byl by to epos hodný královny....
Body: 5
<reagovat 
vod (Občasný) - 3.12.2003 > bez stehna

za zimu
Body: 3
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 11.12.2003 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář Lu lu lucía - 7.1.2004 > LUCIE ty vlastně nechceš slyšet žádnou kritiku, tak proč to proboha vystavuješ!!!!!!!! Na jakoukoliv připomínku reaguje jako blázen!
<reagovat 
Čtenář - 17.8.2001 > To se mi moc líbí. Hezoučký!
(fff)

Body: 5
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 22.8.2001 > Máš pěkný Tělo :)
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 22.8.2001 > nevím, přijde mi to o ničom ...
<reagovat 
Godard (Občasný) - 22.8.2001 > Líbí se mi, jak je to osvětlený, ale celkově to moc nepůsobí.
Body: 3
<reagovat 
wopi (Občasný) - 23.8.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 23.8.2001 > Anželika?
Body: 5
<reagovat 
čtenář erotoman - 23.8.2001 > jéjej, to je nádhera... šťasten ten, kdo smí toto místo líbat...
Body: 5
<reagovat 
Ilona (Občasný) - 23.8.2001 > Až na ten předěl světlého a tmavého pozadí v dolní části snímku je to pěkný.
Body: 3
<reagovat 
Madman (Občasný) - 23.8.2001 > Ilono - ten předěl bych typoval na nohu ...
Vadí mi ta neostrá bradavka a příliš výrazné žebra ... nepatrně bych to seřízl seshora, aby nahoře nebyla ta tenká mezerka a nebyla tak výrazná ta vzdálenější ruka a to podpaží na mě působí dojmem vykloubené ruky .... jinak se mi to ale celkem líbí ( ještě aby ne :-))) )
Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 24.8.2001 > Jo anželika.
Ilono, opravdu to je noha, to je přece jasný ne?!
Mad: Jaký podpaží? Já žádný nevidim....
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 25.8.2001 > To podpaží bych možná nechal tak, ale vadí mi ta vzdálenější ruka. Dole mi vadí noha, možná bych to kapánek ořízl. Žebra jsou fajn, ale ta bradavka mohla být opravdu ostřejší. Ale jinak dobrý nápad:-)
Body: 3
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 25.8.2001 > Dneska jsem měl možnost prozkoumat Anželiku ve stejný poloze (oblečenou) a vážně to není podpaží. Je to rameno. Ta ruka jde nahoru dopředu a podpaží je stočený jako směrem k tělu. Na fotce téměř není vidět.
<reagovat 
Vio (Občasný) - 30.8.2001 > Hezká kompozice, vyvážené světlo. Jen bych tam ještě asi přidal kousek nohy dole.
Body: 5
<reagovat 
pan Tralalinskij (Občasný) - 30.8.2001 > jested
Body: 5
<reagovat 
keram (Občasný) - 3.9.2001 > Davam jednicku panu Tralalinskemu
Body: 5
<reagovat 
westfood (Občasný) - 3.9.2001 > málem sem přišel vo oko, kdyby všechny krajiny končili takto, to bych cestoval jak dítě.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 5.9.2001 > kompozice nudná
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 5.9.2001 > Nudná jo? !! Tak zkus frajere přijít na to, jak je to focený...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter