Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"my canabis cup" z kolekce canabis
Autor: mmiiaa (Občasný) - publikováno 30.11.2005 (17:02:50)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Balcarka (Občasný) - 30.11.2005 >

hmmm, nejvíc asi ta druhá.

No jo, to je krásně, když je podzim :)


<reagovat 
Karel Toth (Občasný) - 30.11.2005 > kytky by to chtělo větší,obrázky menší a 4 je nejhezčí
Body: 5
<reagovat 
TommyGun (Občasný) - 1.12.2005 > jeste par cervenych pinpongaču a je z toho supr rajce :)
Body: 5
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 1.12.2005 > TommyGun> přesně tak:))
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 3.12.2005 >

moc hezký.slintám.chtělo by to vzorky k objektivnímu  zhodnocení :-)


Body: 5
<reagovat 
čtenář NoTHX - 5.12.2005 > upřímě rečeno, nic světobornýho to neni, z celý kolekce je pěkná první a druhá, z tohodle setu je nej ta čtvrtá, ale jinak mi to připadá nic moc teda. A jak tu koukam na ten flame, tak vám k tomu něco povim, jsem celkem vášnivý konzument, a pojem smažka se mi fakt nelíbí, ale mmiiaa reagovala podle mne zcela zcestně. zombux řekl "smažky dají...", čímž neřekl, že kdo tomu dá plnej počet je smažka, nebo jak je na tom konopí tak je to největší humus.
MMiiaa: celé jsi to překroutila a zbytečně tu nadáváš, jediný k čemu to vybízí je myšlenka, že potrefená husa se nejdřív ozve ;)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 6.12.2005 > čtenář> jasně, jsi na to káp..ale hovno..nejsem žádná smažka a s fetem mám společnýho jen to, že tuhle problmatiku studuji..pohybuji se v protidrogových centrch již dost dlouho, abych pomohla..a když prostě někoho někdo nazve smažkou a vůbec to tak není, vadí mi to...přiznávám že má reakce byla přehnaná, ale to jsem celá já, emotivní čůza...jsem ráda, že se tady objevil někdo nezávislý, ale třeba to tak vůbec není, že?..díky za názor ty vášnivý konzumente..občas potřebuji dostat do rypáku..takže díky...
<reagovat 
zombux (Občasný) - 30.11.2005 > smažky dají všechny body co mají, já na tom nic zázračnýho nevidim, kdyby to byly muškáty tak po tom neštěkne ani pes
Body: 3
<reagovat 
 Karel Toth (Občasný) - 1.12.2005 > mmiiaa> to chce klid ,první kdo hodnotil jsem byl já takže ta smažka mířila na mne a já už si dávno takových přiblblých povalečů u televize, pivních skautů ,fanoušků pana poslance Severy nevšímám.Jinak výraz smažka pro pěstitele ganji opravdu svědčí o perfektní znalosti dané věci.Jen tak mimochodem, já už 5 let nehulím ani nepěstuju protože mi začala celá subkultura kolem konopí začala silně lézt na nervy,takže jsem hodnotil opravdu jenom foto.
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 4.12.2005 > mmiiaa> jedinej u koho se projevila idiocie jsi ty, já tady do dementů nikomu nenadávám, je mi celkem líto že každej kdo tomuhle nedá zfleku 5+D je podle tebe dementní idiot. bohužel, další člověk kterej podporuje můj názor na vaši "komunitu"...
mám pár známých kteří tohle doma pěstujou a konzumujou, a věř že se řadí k mým nejlepším přátelům. tvoje hysterická reakce mě až tak nepřekvapila. zkus vychladnout, nehodnotím podle toho co je vyfoceno ale to jak se mi líbí.
netvrdím že konopí nemůže bejt krásný, naopak. ale tyhle fotky se mi nelíbí. a to, že provokuju ty kteří ti dají plnej počet bodů jen kvůli tomu, že fotky v nich probudí chuť dát si dalšího špeka, mě jen baví.
asi mám nový životní motto - "kdo nedá plnej počet fotkám konopí, je dement, debil a idiot". děkuji žes mi otevřel(a?) oči...
<reagovat 
 Karel Toth (Občasný) - 1.12.2005 > mmiiaa> já osobně bych byl pro 4 má ale trošku ořízlý vršek,5 je taky slušná ale trošku přepálená a podle typu rostliny bych to tipnul na indoor.Jinak já radši venkovní rostlinky( co se týká vzhledu) ale to šlo tak do 98 roku potom my to každý rok očesali 15-ti letý smažky v pravém slova smyslu ,který pak prodávali jointy z nedozrálých kytiček aby měli na piko .To byl taky jeden z důvodů proč mě to přestalo bavit.To jak je to vzhledově nádherná roslina nevysvětlíš nikomu kdo to nezkusil vypěstovat.
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 5.12.2005 > mmiiaa> rozhodně jsem dement, nestydím se za to a prohlašuju to o sobě všude 8-). jinak pojem "smažka" je pro mý známý lichotkou
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 2.12.2005 > KA33> nádherný venkovky jsou ty zbylé v kolekci..tak na ně mrkni..ještěže mám uzvařenou zahradu, kam malí smradi nepáchnou:)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 6.12.2005 > zombux> lichotkou???tak to je mi vás líto..prostě neumíš debatovat, proto jsi zvolil tuto strategii, no každý jsme jiný...dovol abych ti zalichtila: ty smažko jedna
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 6.12.2005 > mmiiaa> ale no tak. já se debatování nebráním, jen mě baví rejpat a ty se krásně necháváš vytočit :). já a smažka? bohužel... já jsem jen čistej dement, debil a idiot, nic víc...
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 6.12.2005 > zombux> já ti nechtěla nadávat do demnce, idiocie a debility...ale pokud nazveš lidi, kteří mi ohodnotí pětkou mé fotky "smažkou", musela jsem atakovat...nenechám si na sebe srát
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 6.12.2005 > mmiiaa> ale jo, smažky dají všechny body co mají, ostatní lidi můžou klidně taky... implikace funguje jen jedním směrem, ne naopak. čili, neznamená to že každej kdo dá pět je podle mě automaticky smažka :)

jinak, ty moje 3 jsou za fotku číslo 4, po chvilce koukání do toho je v pohodě

a idiot a dement jsem, ne že ne...
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 6.12.2005 > zombux> já ti to neberu....mám jen otázku: sem chodí smažky?
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 6.12.2005 > mmiiaa> hm... to nevím jistě, ale vzhledem k jejich penetraci v současný populaci je to víc než pravděpodobný
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 6.12.2005 > zombux> takže pouze spekulace..tím pádem to byl výkřik do nicoty...a to jsem se kvůli tomu tak zdvihala ze židle..ach já hloupá:))
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 6.12.2005 > mmiiaa> :)
<reagovat 
čtenář NoTHX - 7.12.2005 > mmiiaa: pro tebe malý rozbor :)
"smažky dají všechny body co mají, já na tom nic zázračnýho nevidim, kdyby to byly muškáty tak po tom neštěkne ani pes"

tato věta říká:
- když sem přijde smažka, dá ti automaticky plnej počet
- zombux neshledává tvé fotky nějak vyjímečnými
- zombux uvádí myšlenku, že být místo konopí na fotce muškáty, tak ti smažky nebudou automaticky dávat plný počet bodů (což neznamená že by ti smažka za bodláky nemohla dát plný počet)

tato věta neříká:
- kdo ti dá plnej počet je automaticky smažka
- není z této věty známo kolik sem chodí smažek

mmiiaa: podle mě jen mnoho povyku pro nic, co tu píše zombux zkus přečíst v klidu, emoce zastírají logické uvažování, pak špatně chápeš zombuxova tvrzení, který jsou matematicky neprůstřelný (v tomhle se zase trochu pohybuju já ;), hledáš v nich co tam neni a on se tim očividně dobře baví. Tolik ke zhodnocení situace :)
<reagovat 
třináct (Občasný) - 14.4.2006 > hezké pochutiny,-jencojepravda

if všechnytvoje=1
pak je to super ;)
gratuluju
Body: 5
<reagovat 
třináct (Občasný) - 14.4.2006 > hezké pochutiny,-jencojepravda

if všechnytvoje=1
pak je to super ;)
gratuluju
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter