Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Babylonska vez
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 25.8.2001 (22:58:57), v časopise 6.9.2001


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář tehotnejhroch - 27.10.2001 > to je uuuuuuuzasnyyyyy:*)))))) ale dyz se kouknu na svoje obrazky tak se budu asi porad stydet:*)
Body: 5
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 21.11.2002 > wow! tak presne takle ji vidim...
Body: 5
<reagovat 
čtenář Goffy - 30.11.2002 > Termit:Tak nam to termitiště začíná trochu dole plesnivet
Body: 5
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 25.8.2001 > ta věž vypadá trochu zmateně-nesourodě, jako jazyky...
<reagovat 
wopi (Občasný) - 26.8.2001 > Psát k tomuhle kritiku? A hlubší??
To přece nejde...
Je to nádherné, rád bych to viděl na vlastní oči...
Body: 5
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 26.8.2001 > taky se mi to líbí, jen bych možná tu barvu věže protáhnul buď ještě níž, nebo bych třeba dole udělal takhle barevnou cestičku k tý věži se vinoucí.
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 26.8.2001 > co dodat .........
Body: 5
<reagovat 
m6k (Občasný) - 26.8.2001 > Jo dobrý, ty falický tvary mají vždy svou sugestivitu. Škoda jen, že ty obrázky na internetu maj spíš jen informativní hodnotu. Rozdíl mezi tím jestli je něco napsaný na papíře, nebo na obrazovce, tak velký není... Jakou je to technikou? Takhle na obrazovce to vypadá skoro jako grafika...
<reagovat 
Jan Lípa (Občasný) - 26.8.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 26.8.2001 > m6k - podmalba vodovymi barvami dodelavana pastelkami na hot press board.
Vsem - opet jsem zapomel uvest, ze se da kliknout na obrazek ke kvalitnejsi versi.
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 26.8.2001 > Moc pěkné...
Body: 5
<reagovat 
lindgren (Občasný) - 26.8.2001 > ano......miluju mraveniště a toto je vzorem a prototypem gotlandského typu......bravo!
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 26.8.2001 > Na jednu stranu je to zcela jistě hodnotně umělecky pojatá práce, jistý symbol zmatení a zmatenosti, na druhou stranu se mi to osobně, jako milovníkovi historie, tedy moc nelíbí. Babylónskou věž bych spíš viděl jinak... Možná stálo za to udělat ji menší, zato s větším množstvím detailů. Přiznám se, že se ve mně při nějakém hodnocení tohoto obrazu mísí a přebíjejí pocity (ale možná, že je to tak s tím mísením vlastně dobře).
Body: 1
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 27.8.2001 > Tohle tak mít na zdi... joj! Za kolik by byla k mání, prosím pěkně (výjimečně si nedělám legraci)?
Body: 5
<reagovat 
Vio (Občasný) - 27.8.2001 > Hodně dobré!!!
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 5.9.2001 > chybí mitam kulatost(proastor)....jinak delikates:-)...hlavně tymraky
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter