Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Šelmička z kolekce ZOO
Autor: Pavča (Občasný) - publikováno 27.8.2001 (09:05:20)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
wopi (Občasný) - 15.9.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 27.8.2001 > řekl bych že spíš zívá než aby se prala, má zatažený drápky :) Ale fotka je to hezká.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Martin - 27.8.2001 > Ale to je výborný Pavčo!!!:)
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 27.8.2001 > Jasně, že zívá. Ale jinak je to drak! :o)))
<reagovat 
čtenář cat lover - 27.8.2001 > :-))
Body: 5
<reagovat 
Karla (Občasný) - 27.8.2001 > To je jako moje kotatko :) Kocicky jsou stejne nejhezci tvoreckove :)
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 28.8.2001 > já nevím, ale ten obrázek je blbě nascanovanej, zaostřenej a vyexportovanej .. ale jinak to jde:-)
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 28.8.2001 >
Body: 1
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 28.8.2001 >

<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 28.8.2001 > Jé,čičinta:)
Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 28.8.2001 > Záběr skvělej, ale ta kvalita skenu nebo snad zaostření v reálu... těžko hodnotit.
<reagovat 
efa (Občasný) - 28.8.2001 > probůh co si té kočce dělal uff uff
<reagovat 
Pavča (Občasný) - 28.8.2001 > EFA: Nikdo jí nic nedělal. Válela se na rozpálených schodech a zívala. :o)
LUCIE, CAVALERA: Foceno digitálem, originál je perfektní, ale zmenšováním se z toho stal tak trochu rozostřený paskvil. Nevím co s tím, už jsem zaměstnala 2 odborníky a furt nic. :o((( Asi budu muset koupit nový foťák.
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 29.8.2001 > Pokud je originál perfektní, tak s tím nemá foťák nic společnýho .... koukal jsem, že to má jen 24 kilo ... což je na takovej obrázek málo .... pokud se nepletu obrázek může mít něco přes 60kilobajtů .. čili v téhle velikosti se tam dá nacpat komprse někde okolo 80-ky .. samozřejmě bez sharpen edges a s progresivem .... čímž by se odstranili rozpadající se místa, jako např. jazyk a pravděpodobně i zeleno červené fleky .... dále bych doporučil asi při editaci obrázku použít lehce "sharpen" .... Měj se Cava!
<reagovat 
Pavča (Občasný) - 29.8.2001 > Jo, nafocený originál má 1,16 MB. Na fotopapíru to vypadá skvěle, ale tady ty zmenšeniny ... no ... zkouším co se dá, ale stejně to stojí za houby. Vrhnu se asi zpátky na svůj milovaný Canon. Taky se měj a dík!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 (6) 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter