Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
umřela mi na polštáři
Autor: Balcarka (Občasný) - publikováno 8.12.2005 (20:38:45)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
buryzon (Občasný) - 8.12.2005 > to je skoro něco pro killarta...naštěstí to pojetí je tvoje...ta třetí je hodně depresivní.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 8.12.2005 > buryzon> 

deprese!!! uaa, heh :)

ta třetí se mi taky líbí, i ta druhá, no a možná i ta...:)

díky


<reagovat 
Janahe (Občasný) - 8.12.2005 >

Leží tam v komoře, nožky má nahoře?

Že tys ji zalehla? To nevíš, že když máš mouchu na polštáři, nemůžeš se převalovat jako hroch?


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 8.12.2005 > Janahe> 

ne-e

já došla z obýváku do pokoje a na polštáři mi leží mrtvá moucha, no já prostě neodolala :)


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 8.12.2005 > Balcarka> Možná ti  někdo otrávil polštář a ta moucha to odnesla za tebe. Jestlipak jsi ji pohřbila s úctou?
<reagovat 
seth (Občasný) - 8.12.2005 > tak to joo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pilla (Občasný) - 8.12.2005 > CENZUROVAT!!!
vzhledem k tomu, že jsem členem českého svazu ochránců přírody...protestuji!!!
tys ji určitě zabila jen kvuli té fotce, že jo??
:)))))))))))
Body: 5
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 9.12.2005 > Pilla> omlouvám se všem citlivým, ale opravdu bylo nutné, zde zmiňovanou mouchu, zabít. Když prostě má umělec nápad, tak jde za svým hlava nehlava :)
<reagovat 
Pavel Richard (Občasný) - 9.12.2005 > dobre..., jde videt ze to nevzdavala, prosila o zivot az do konce
Body: 5
<reagovat 
čtenář blec - 9.12.2005 > Umlátilas jí! To je hned jasný podle tý krve okolo!!! Styď se! Taková křehká jemná dívka jako ty a takový sadismus!
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 9.12.2005 >

Chudinka malinka  Ta druha je paradni:))Ale vsechny tri bez chybicky:)


Body: 5
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 8.12.2005 > Hezké, ale chudák muška...
Body: 5
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 8.12.2005 > Lenki> 

chudák muška? ona si chcípne na mým polštáři a ona je chudák? a kdo si myslíš, že tu mrtvolu musel uklízet?

díky


<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 8.12.2005 > Balcarka> Já myslím, že moucha spatřila Susan.
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 8.12.2005 > Balcarka> No, sama už asi neodkráčela, takže asi Ty... Ale chudák je ona, umřít takhle mladá, a ještě se jí určitě nedostalo ani řádného pohřbu...:)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 8.12.2005 > fanýs> moucha patřila pryč z mé postele :)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 8.12.2005 > Lenki> no už vidím tebe jak pohřbíváš každou mrtvou mouchu....:)
<reagovat 
 sveřepes_umřetý (Občasný) - 9.12.2005 > Lenki> Souhlas, mlade sice nevypada, ale kazdej kdysi zivej tvor si zaslouzi nejakou posmrnou uctu! Ne nafotit a ukazovat, do sargofagu a pyramidy patri..
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 8.12.2005 > Balcarka> 

No, když už by si dala tu práci, doletět na můj polštář, tak proč ne...

Jinak se už taky vidím...


<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 8.12.2005 > Balcarka> "Zatím rozjíždíme zkušební provoz, seřizujeme přístroje, temperujeme pec, připravujeme techniku, probíhají kontrolní měření. Vzhledem k tomu, že neexistuje legislativa ohledně pohřbívání a kremace zvířat, dostali jsme zatím výjimku na experimentální chod od Státního veterinárního ústavu" 
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 9.12.2005 > Dredatej_kluk> Já bych to neřekla líp...:)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 8.12.2005 > fanýs> no jo, ty abys neměl nějakou hlášku :)
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 9.12.2005 > sami ste si o to řekli
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 9.12.2005 >

vy ste rejpalové to je hrozný a ještě jedna taková poznámka, tak seberu všechny muchy co sou po baráku a to uvidíte to zátiší...

:)

jinak díky všem


<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 9.12.2005 > Balcarka> Cokoliv od této chvíle uděláte nebo řeknete, bude použito proti Vám.
<reagovat 
 sveřepes_umřetý (Občasný) - 9.12.2005 > Balcarka> Uz se tesim.... to se pak bude rejpat..:)
<reagovat 
 Verushkaa (Občasný) - 9.12.2005 > Balcarka> 

Tak to by mohlo byt jeste zajimave:))

 


<reagovat 
 vrtusík (Občasný) - 9.12.2005 > Balcarka> jé.... přimlouvám se za to! doporučuju projít půdu :)))
<reagovat 
celej on (Občasný) - 9.12.2005 > Celé mi to příjdě úchylné...který člověk doma zalehne mouchu a hend ji běží fotit...Fuj styd se..
Kde jsou hranice tvé perverzní brutality?
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 9.12.2005 > DondedoG> prvně se nauč psát (alespoň poznámky) správně, pak ti odpovím
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 9.12.2005 > Balcarka> a tahle věc muchovrahovi vadí? Jaký morální kodex uctívá...
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 9.12.2005 > DondedoG> 

už ses to naučil?


<reagovat 
 celej on (Občasný) - 9.12.2005 > Balcarka> Nenaučil...rozhodně ne kvuli vrahovi...to se spíš naučím zapínat elektriku v křesle...
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 9.12.2005 > DondedoG> nenaučil? Tak se nic nedovíš..
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 9.12.2005 > Balcarka> ráda tvory zasedáváš nebo kopeš do slabin co?
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 9.12.2005 > DondedoG> 

chápu, že tím zasedáváš narážíš na tu mouchu, ale řekni koho sem kopla do slabin?


<reagovat 
 celej on (Občasný) - 9.12.2005 > Balcarka> nevíš? tak se to zkus někde doučit...
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 9.12.2005 > DondedoG> obracíš to? Ptáš se, ale ještě ses nic nedozvěděl..
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 9.12.2005 > Balcarka> Mě to vlastně ani nezajímá...tvoje odpověd...
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 9.12.2005 > DondedoG> 

ale, že by útěk? Kdo to začal ha?


<reagovat 
 celej on (Občasný) - 9.12.2005 > Balcarka> Ty...tím že jsi zabila a fotila..
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 9.12.2005 > DondedoG> v tom případě ne, já ji totiž nezabila.
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 9.12.2005 > podle polohy končetin bych řekl že je regurélně vychlá..takže ani pláclá lepačkou ani uspaná octanem etylnatým nebo chloroformem

druhá se mi jeví nejobyčejnější ale i nejlepší
Body: 5
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 9.12.2005 > al-ash> konečně jeden z normálních lidí, díky
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 9.12.2005 >

jo jo

 

znám...

 

umřela mi na polštáři

 

TAKY

 


<reagovat 
 vrtusík (Občasný) - 10.12.2005 > vrtusík> no jo, neni to vtipný, já vim
<reagovat 
S.P. (Občasný) - 30.12.2005 > TOHLE MI UNIKLO. EXCELENTNÍ!!!! UŽ JEN ZŘÍDKAKDY SE MI ZALÍBÍ NĚJAKÁ FOTKA, TOHLE JE VYJÍMKA. I PROVEDENÍ LUXUSNÍ!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 30.12.2005 > S.P.> sem ráda že se líbí :)
<reagovat 
 S.P. (Občasný) - 30.12.2005 > Balcarka> FAKT A FEST! KOUKÁM ŽE I OBRAZY MÁŠ ZAJÍMAVÝ, NĚJAK JSEM TĚ CELOU DOBU TADY PŘEHLÍŽEL. ZROVNA TO NAPRAVUJI.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 30.12.2005 > S.P.> teda mě a přehlídnout? to musíš být talent :))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter