Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vánoční bajka
Autor: penguin (Občasný) - publikováno 22.12.2005 (15:01:06)

Vánoční bajka

Milé děti. Povím vám příběh o Milánkovi, Aničce a Ježíškovi.

Milánek a Anička chodili spolu do první třídy. Milánek chodil do školy hezky oblečen. Měl taky moc krásnou průpisku. Všechny děti mu ji záviděly. Když zmáčkl tlačítko, průpiska začala blikat a ke stropu vysílala modré a červené laserové paprsky. Milánek ji dětem někdy půjčoval. Musely se uklonit a říkat Milánkovi „Prosím, pane továrníku“ a „Děkuji, pane továrníku“. Aničce ji nikdy nepůjčil, i když se mu klaněla a prosila sebevíc. Milánek byl už takový. Často děti bil a ty slabší mu musely sloužit. Milánek se nikoho nebál. Jednou kousl paní učitelku do ruky. Paní učitelka mu dala facku. Milánkův tatínek pak přišel do školy a paní učitelku vyhodili. Pan ředitel pak říkal, že dospělí nemůžou mlátit malé děti. Milánkův tatínek prodával ojetá auta a půjčoval chudým lidem peníze. Všichni ve městě se ho báli.

Anička byla moc hodná holčička. S maminkou žily samy. Maminka prodávala v obchodě. Pracovala od rána do večera a Anička jí doma se vším pomáhala. Moc chtěla světelnou průpisku, aby se s ní Milánek kamarádil. Napsala Ježíškovi. Nic jiného od Ježíška nechtěla. Toho roku o Vánocích dostala blok, čínské botičky a leukémii. Milánek dostal malou motorku, robota, který poslouchá rozkazy a barevný mobil. Příští rok na Vánoce Anička umřela. Možná si ji Ježíšek vzal k sobě, aby napravil, jak ošklivě se k ní choval. Možná, milé děti, ale jen možná, že Ježíšek je stejný hajzl jako Milánek a jeho tatínek.

Tak a teď, děti, honem do postýlek, dobrou noc a sladké sny.



Poznámky k tomuto příspěvku
fanýs (Občasný) - 22.12.2005 > Moc pěkná vánoční povídka.
<reagovat 
celej on (Občasný) - 26.12.2005 > Nemám co dodat....tak tohle mě dostalo...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
monysek (Občasný) - 8.1.2006 > tak to na svete chodi, silnejsi a chytrejsi vzdy prezijou, takova je holt uz priroda...
<reagovat 
jelen (Občasný) - 28.4.2006 > Hehe, tak to už jsem se musel přihlásit, abych Ti dal déčko
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
buraak (Občasný) - 29.6.2006 > Už dávno jsem si všiml, že pohádky vlastně vůbec nejsou vhodné pro děti. Ale tahle je ještě docela dobrá. Nikomu tam alespoň nepářou břicho nebo nesekají hlavy. Každopádně jsem neco podobného četl poprvé a velmi mě to... ...nevím jak to nejlépe vyjádřit - prostě mi spadla brada, tělo se naklonilo poněkud dopředu a oči se jaksi vykulily.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter