|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| hermit (Občasný) - 23.12.2005 > Janahe> draslovodík... stejně ale nevím já blbeček, co to vlastně je...:-))
ale už vím co se mi na tom líbí - ten bílej blesk mezi krystaly, ten tomu dává dobrou dynamiku! fain..
| | | <reagovat |
|
| hermit (Občasný) - 23.12.2005 > hermit> no ne, sem já to ale kus mladičkýho styrýho vola - už si nepamatuju ani chemický značky :-)))
na copak se to používá tato látka? na vydělávání kůže? nebo na nakládání masa? nebo na focení fotek?
:-)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
| Karel Toth (Občasný) - 24.12.2005 > Janahe> Chemický název sylvínu je chlorid draselný, jeho lidový název je draselná sůl. Jeho vzorec je KCl.
V přírodě se vyskytuje buď samostatně, nebo jako součást dalších minerálních látek. Těmito látkami jsou kainit a karnalit. Vzorec kainitu je KCl.MgSO4.3H2O a vyorec karnalitu je KCl.MgCl2.6H2O.
Sylvín (chlorid draselný, draselná sůl) je krystalická látka narůžovělé barvy. Používá se jako posypová sůl nebo v zemědělství. Hustota chloridu draselného je 1 980 kg/m3, teplo tání je 776 °C, teplota varu je 1 410 °C a molární hmotnost je 119 g/mol.
| Body: 5
| | <reagovat |
|
| Janahe (Občasný) - 24.12.2005 > KA33> Už jsem se lekla, jak děsně jsi vzdělaný, než mi došlo, že's to jen opsal.
Můžu tě ubezpečit, že sylvín možná narůžovělý je, ale chlorid draselný nikoli, ten je čistě bílý, vidím, co fotím přece, ne? Teplotu tání ověřovat nebudu, teplotu varu rovněž nikoli. Hustota by se ověřit dala, ale když je to rozpustný ve vodě, tak bych s tím měla jistý problém. Takže asi zůstanu u focení :)
| | | <reagovat |
|
|
|