Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Dvojportrét z kolekce Madmanova galerie
Autor: Madman (Občasný) - publikováno 2.9.2001 (00:13:45)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Mari (Občasný) - 11.10.2001 > Trochu jako do reklamy na žrádlo pro kočky, ne? Zdá se mi to založené jen na technice, nic víc.
Navíc trochu kýč, když to není (zřejmě) ani myšleno pro reklamu...
PS:Ty se zajímáš o mreklamu?
<reagovat 
Madman (Občasný) - 12.10.2001 > Mari ... tohle jsou moji dva nej tvorečkové v téhle galaxii a pokud se ti to zdá jako kýč pro reklamu na žrádlo pro kočky tak to beru jako kompliment. Já si dobré reklamní fotky vážím dost.
K tvé otázce ... jednu reklamu jsem nafotil ... zazím mi to stačí ... na zdi v práci je dobrá ...
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 24.10.2001 > No teda, Kočka a kočka. Ale která je hezčí...
Body: 5
<reagovat 
faust (Občasný) - 25.2.2002 > Na mě to působí až takovým jako retro stylem, 60-tý léta, ale Ty to máš i u jinejch fotek (to je záměrně?). Moc hezký, abys věděl!
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 4.3.2002 > fauste, není to záměr, já tak prostě ty fotky cítím ... dík
<reagovat 
boboh (Občasný) - 26.11.2002 > Priareľu TY nerob nič iné iba foť......
Body: 5
<reagovat 
Rickenharp (Občasný) - 3.1.2003 > máš štěstí, že máš takový dva krásný tvorečky :o)
Body: 5
<reagovat 
 Madman (Občasný) - 6.1.2003 > Rickenharp> na tom něco bude ;-)
<reagovat 
g morr (Občasný) - 10.10.2003 > skvěle se tváří. kočka.
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 2.9.2001 > Ty dva pohledy jsou teda dost rozdílné:)
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 2.9.2001 > Jůůůů to je kočka! Kde takový rostou?
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 2.9.2001 > Pěkné...pěkné...pěknééé
Body: 5
<reagovat 
Ilona (Občasný) - 2.9.2001 > To nemá chybu! P.S., že prozradíš, co používáš za dělo?
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 2.9.2001 > :))
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 2.9.2001 > skoro kreslený...
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 2.9.2001 > Ilono ... rád prozradím ... nejčastěji používám Flexaret V. dřív jsem fotil Ljubitelem, ten měl lepší objektiv, ale začala se mu otvírat zadní stěna a to byl průšvih. Občas používám Praktiku ... třeba i tady :-))
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 2.9.2001 > asi jsem silně neobjektivní... ale fakt se mi ta moc fotka líbí... hlavně proto, že to na ní Sovičce tak úžasně sluší;-)
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 3.9.2001 > Jo, sluší jí to... :) Praktica rulez!
Body: 5
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 3.9.2001 > neni co dodat. Nadherny kočičky, skvěle provedená fotka.
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 3.9.2001 > andre: myslím, že u statické fotografie je úplně jedno čím fotíš ... třeba i krabicí od bot ... smena není špatný foťák ... má lepší objektiv než základní modely Canonu, tak co ....
<reagovat 
westfood (Občasný) - 3.9.2001 > čéčé, chlape úlet
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 5.9.2001 > Jedna myslím z Tvých nej fotek Madmane, co jsem kdy viděl, nádhera!
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 5.9.2001 > marjánka máalepřesvícenýobličejtakženemá skorožádnýstíny(plasticitu)...výrazsluší..i sovičce:-)...ještětauseklárukaseměvkompozicinezdá....

ityšatytamjsoupřebílený...neslušelobysenějakýsvětlemodrýneboněcoabytambyloiněcošedivý?
Body: 1
<reagovat 
kokos (Občasný) - 7.9.2001 > Moc pěkné, jen u Marjánky mi chybí více kontrastu mezi tělem a šaty - chtělo by to více opálit :-))
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 7.9.2001 > kokos .... pořídíme ledlampu :-))
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 7.9.2001 > Pěkná. Nejen fotka - má takové pěkné oči, ouška i čumáček...
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 8.9.2001 > andre: Se divim žes nezemřel hned po narození. Mě se narodit něco takovýho, jako ty, tak s tím švihnu vo pařez, hned jak to vyjede z porodnice.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 5 6 7 8 9 10 11 12 14 14 15 16 17 18 19 20 21 22 (25) 25 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter