Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Podolí
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 7.9.2001 (13:57:41), v časopise 23.10.2001
 

 

Porodnice Podolí, Praha 2



Poznámky k tomuto příspěvku
Buchtís (Občasný) - 19.9.2001 > Tady druhej nick, druhej nick. Slyším. Ještě tě poznávám. Že bysme opět rozproudili debatu a při té příležitosti využili bonmot týkající se kapitalistických obchodníků s ...?
<reagovat 
Vio (Občasný) - 20.9.2001 > Dost dobrý!
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 8.10.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Marcelline (Občasný) - 7.11.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 2.9.2001 > Týýýý jo! Tak to je suprovka. Tyhle střechy se mi dycky hrozně moc líbili. No a ta barva! Fííííííííha... Prostě pěju jen a jen chválu. Odkud jsi to fotila?
(fff)
Body: 5
<reagovat 
Pavča (Občasný) - 7.9.2001 > No teda, Lucko! Moc se mi to líbí, záběr i barvy. :o))) Nádhera.
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 7.9.2001 > Moc líbí. I barevně.
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 7.9.2001 > Ts,ts...ta dnešní technika...:o) Sebelepší technika nenahradí talent a nápaditost.
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 7.9.2001 > Pěkné Lucko, kam ty všude nezavítáš!:))
Body: 5
<reagovat 
danniel (Občasný) - 7.9.2001 > ze ja blb konzervativni vsechno delam v "real colors", on ten Photoshop ma taky neco do sebe, kdyz se s nim zachazi decentne.
Body: 5
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 7.9.2001 > Tušim žeje to focený z Vyšehradu, že chlupáči?
Možná by bylo lepší, kdyby nebyly ukousnutý ty rohy vpravo a vlevo dole. Ale nemám tušení, co by se tam potom moho objevit.
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 7.9.2001 > .
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 7.9.2001 > Budu opakovat co predchozi lidickove. Nadhera!
Body: 5
<reagovat 
Godard (Občasný) - 8.9.2001 > Ta barva to trochu pokazila, ČB by byla asi besr.
Body: 3
<reagovat 
Buchtís (Občasný) - 8.9.2001 > ANDRE : Ano, jsi skutečně nemocný člověk. Tvůj stav se zřejmě bohužel neustále zhoršuje. Karanténa již brzy nezbytná. Hodně štěstí v dalším léčebném procesu.

Ta fotka je prostě úžasná. Má takovou neskutečnou atmosféru, jako z nějaký pohádky. Líbí.
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 8.9.2001 > Jo je to focený z Vyšehradu.
<reagovat 
keram (Občasný) - 10.9.2001 > Tohle, pravda, u nás nemáme. Jinak: Jen tak dál!!!
Body: 5
<reagovat 
Buchtís (Občasný) - 10.9.2001 > Andre, tak já nevím jestli má vůbec cenu ti něco odepisovat...asi ne, ale stejně to dělám, moje blbost, ale jinak sem rád že tě chřipka pustila, teď už zbývá jenom ta demence, snad i ta tě brzy opustí....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter