Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Osud.
Autor: Mestanek (Občasný) - publikováno 3.9.2001 (12:36:15), v časopise 7.9.2001
Bylo to ještě dítě.Chlapeček s modrýma očima, touhou poznávat svět...Otec zmizel, když zjistil, že by mohl být milován novým životem."Milovat!".Z toho slova mu běhal mráz po zádech.Matka byla úplně sama na ten uzlíček slz ,do nevinných očí pohlížela smutně a bezmocně.Pracovala po nocích. Na ulici. Ve dne byla spořádanou milující maminkou a v noci to byla děvka, která šla za pár korun.Musela přece zajistit život těm nevinným očím...Chlapeček byl doma úplně sám. V noci se při rozsvíceném světle choulil v postýlce a povídal si s plyšovým medvídkem.Byl mámin, ještě z dětství.Jednou mu bylo smutno a rozhodl se, že mámu najde.Na frekventované křižovatce ho přehlédl řidič náklaďáku...a ta matka jsem byla já....


Poznámky k tomuto příspěvku
Martina (Občasný) - 24.9.2001 > Nevím co říci, mám v očích slzy. Promiň, nejsem schopná teď napsat více...
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 7.9.2001 > Hodně smutný příběh Mestanku, úplně jsi mi vyrazila dech...pokud je ten příběh pravdivý, držím palec, ať Tě potká v brzku taky něco pěkného...
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 7.9.2001 > Život nezná slitování.Osud neexistuje.Pokud ano zaslouží po hubě.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter