Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 8.6.
Medard
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Úsměv slečny Huang
Autor: annandale (Občasný) - publikováno 4.1.2006 (17:25:58)


 annandale (Občasný) - 12.1.2006 > Václav Mráz> Vaclave, klasicka povidka by musela mit kompozici, zapletku, rozuzleni... to jsi tim chtel rict?

Do uvahy jsem to nezaradila prave pro to, ze jsem se nenamahala objekt sve uvahy videt z ruznych perspektiv, nybrz z uzce vymezeneho pohledu cloveka, ktery je druhe strane, take se zkusenostmi s komunistickou ideologii a "vymyvanim mozku" od detskeho veku. (ackoli ta perspektiva objektu tam nacrtnuta je) Nechtela jsem asi psat uvahu s nejakym zaverecnym "rozsudkem," ci "poucenim."

Mozna je matouci, ze je to psane na zaklade zivotnich zkusenosti, s osobnim, kritickym postojem, coz je znak uvahy. To mas recht.

Takze kam s ni... v jenom casaku to berou a nejak jsme nemuseli rozebirat zda je to uvaha, ci povidka... mozna to neni tak dulezite, nevim.

Jinak z tveho komentare se mi zda ze jsi to snad cetl, z velkeho rychliku, a mozna jsi tak docela nepochopil, co je myslenkou. Nepochybuji totiz, ze bys nevedel nic o Tibetu a komunisticke Cine, nebo ze bys snad veril ze Sedm let v Tibetu je dokumentarni film. Povidka prave vyzaduje, abys o tom neco malo vedel. To dalsi uz je na tobe.
Pokud jsi tedy uz v dospelejsim veku zazil komunismus a pak ses s nim nahodou stretl 16 let pote v ciste, nezredene podobe v nejake absurdni zivotni situaci, muselo te to vypraveni nutne zklamat...nic noveho, co bys nevedel, jak jsi psal.

Ja nikoho na navsteve nemela, napriklad.
Poucujici zaver- tim mas na mysli co? Tu sebeironickou noticku?

P.S. Priznam se, ze jsem byla tou mirou ignorance a nezdolnou virou v urcitou ideologii podporenou absenci a odmitani informaci take vyvedena z miry.
PPS: Jiste, je to pohadka pro fanynky Brada Pitta, jak ostatne bylo naznaceno v povidce bezprostredni reakci Vicky, ale jak vidis, ani ta pohadka nestacila. Na zapade je to volne dostupny film, naprosto normalni legitimni zalezitost, neznam, kdo by to nevidel, ale pro nekoho je to trezorova, skodliva vec, protoze se tam bezdecne ukazuje (fakticka) okupace Tibetu.
Ty by ses nad tim vazne nepozastavil?
Naivni to rozhodne nebylo. Pustit ji primo dokument na to tema - to uz by vypadalo ucelove, nekoukala by se na to vubec.

Takze tak, promin, jestli otravuju zdlouhavou reakci, ale mela jsem potrebu se k tomu vyjadrit.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli annandale
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter