Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Barborka z kolekce Buchlov a Barborka
Autor: clau (Občasný) - publikováno 6.10.2001 (00:52:31)


Poznámky k tomuto příspěvku
Madman (Občasný) - 6.10.2001 > něco nám tu padá :-)))
Body: 1
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 6.10.2001 > Souhlas s Madmanem, trošku to padá...
Body: 1
<reagovat 
lindgren (Občasný) - 6.10.2001 > není to moc povedené, ale což, hlavně že nám ta chalupa zatím úplně nespadla.....
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 6.10.2001 > Jojo objektiv je potvůrka :o)))) Pod to bych se nepodepsal :o)))
<reagovat 
clau (Občasný) - 6.10.2001 > Vzhledem k tomu, ze jsem vedel ze se to bude sbihat, schvalne jsem to udelal tak, aby jedna strana byla svisla a jedna "kriva". Prislo mi to jako lepsi varianta, nez aby se vsechny svislice sbihaly nahore "do spicky". Kdybych dal tu horni vez doprostred, tak by to bylo jine. Ale kdyz je mimo stred tak myslim, ze by vypadalo podivne, kdyby byla naklonena. ...a na strom kvuli tomu nepolezu.
<reagovat 
m6k (Občasný) - 6.10.2001 > Sbíhá, nesbíhá, no ještě že aspoň sbíhá. Jinak bych na tý fotce neviděl nic zajímavýho. Dokument do turistickýho průvodce? To pak jo.
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 9.10.2001 > Trochu nuda.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 19.10.2001 > Abych se přiznal, to "padání" se mi i líbí, neb tu fotku oživí. Podle mne jí ale chybí něco, co by jí dalo jiskru, nějaký křížek v cestě nebo tak něco...i když chápu, že vykouzlit si jej tam je dost složité. Ale hezký kostelík, až pojedu zas do Buchlova, mrknu se tam určitě.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter