Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ztrácím tě
Autor: Black (Občasný) - publikováno 6.9.2001 (21:14:00)
Ztrácím tě
Známe se hezkou řádku let. Ty a já. Byli jsme šťastní. Pak se stalo to, co se stát nemělo. Odstěhoval jsi se, i když ne daleko, ode mě, od rodiny a já tě nenáviděla. Byl jsi pro mě tím nejhorším člověkem na světě. Když jsme se potkali, choval jsi se mile, ale já tě jen urážela, vymýšlela jsem jednu pomstu za druhou.

Za pár měsíců mě to přešlo. Ne sice úplně, ale to nejhorší bylo za mnou. Jako naschvál sis našel jinou. Je krásná – dlouhé havraní vlasy, oči indské princezny – tajemně temné a velké, postava bezchybná – no co více si můžeš přát? Aby tě měla ráda? Aby tě nevyužívala? Aby na tobě neviděla jenom tvoje prachy? To bys po ní chtěl moc. Ale ty seš tak strašně zaslepený svou pomyslnou láskou, že nic nevnímáš. Na všechno a všechny ostatní kašleš. Nic a nikdo tě nezajímá.

Myslela jsem, že horší to už být nemůže. Omyl.

Nedávno jsi mi jen tak oznámil, že si kupujete vilu daleko odtud. Budete si žít svůj pohádkový život a my ostatní budeme jen omylem v minulosti. Dávným, zapomenutým štěstím. Mrzí mě, že jsem si dříve nevšimla, že tě mám stále ráda. A že tě potřebuju. Ale…ztrácím tě.

Ztrácím tě, tati…


Poznámky k tomuto příspěvku
centaur (Občasný) - 6.9.2001 > není už takovéhle zakončení trochu neoriginální?
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 11.9.2001 > Hodně smutné...ten konec jsem pravda nečekal..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter