Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Chceme duchovně pracovat?
Autor: romann (Občasný) - publikováno 7.9.2001 (10:39:50), v časopise 7.9.2001
Polemická úvaha

Nechceš naučit pracovat s multimédiem? “O tom jsem hodně slyšela, co je to?” Prostě si dáš CD-ROM do počítače a můžeš si z něj číst zajímavé životopisy, nebo pouštět kvalitní historické filmy. “No to je pěkné, ale víš, já se toho trochu bojím, kdoví, co bych se dozvěděla, mohlo by mě to šokovat. To mi stačí, když mi o tom budeš vyprávět.”

Chceš naučit používat e-mail? “O tom jsem také slyšela, ale myslela jsem, že je to lidská fantazie, že si ti lidé jen něco namlouvají?” Ale nenamlouvají, naučím tě to a uvidíš sama. “To ne, kdoví, kdo by mi psal, když ho nevidím, nemám k nikomu důvěru. A pak, já vlastně nic takového k životu nepotřebuji, poradím si sama dobře, stačí mi, když vím, že to existuje.”

A co internet, nemám tě to naučit, můžeš pak poznat celý svět? “To už vůbec ne, je to moc náročné, bojím se toho strašně. Já vlastně nechci nic vidět, mě je dobře tak jak jsem, jen si o tom ráda čtu, nebo zajdu na přednášku o tom.”

Není to o duchovní práci? Ale je. Stačí zaměnit slovo multimédia za hypnotickou regresi, e-mail za komunikaci s božskými silami – channeling a internet za mystickou meditaci a máte reálnou situaci....

A závěr? Pokud bychom dali tolik snahy a péče duchovnímu rozvoji jako své profesi, brzo bychom byli „osvíceni“.

Ř http://www.baraka.cz/baraka/Baraka/b_7/b_7_channeling.html Ř http://www.baraka.cz/baraka/Baraka/b_7/b_7_historie_channelingu.html Ř http://www.volny.cz/jhavelka/p_ja03.html


Poznámky k tomuto příspěvku
tragos (Občasný) - 7.9.2001 > A co budeš dělat se světem plným "osvícenců"?
Děkuji Bohu za lidskou blbost a nevědomost
Jsi utopista. Když nebude pekař makat na své "profesi", tak zdechnu hlady nebo ta houska bude pěkně hnusná. A meditací se bohužel nenasytím. Autosugesce není dokonalou spásou.
Měl bys pochopit, že si ty svoje meditace můžeš dovolit jen proto, že tu před tebou spousta generací dřela a ty máš teď čas na svoji duši, když si můžeš nakoupit produkty mnoha profesí a nemusíš od rána do večera lítat za pluhem po poli.

A propo, kolik to učení stojí?
<reagovat 
romann (Občasný) - 7.9.2001 > učení nestojí nic. Každý se učí at chce či ne, od toho je svět. Buď se budeš učit dobrovolně a tedy pořádně, nebo se budeš vzpouzet a jistě víš, co umí karma...
Všichni půjdeme do světa bohů, pak božstev, pak Boha... není jiné cesty... Současně noví vstoupí poprvé do těla člověka - divocha... Co někomu trvá sto životů, zvládne jiný za dva či jeden...
Není to věc času či peněz, stačí chtít vnímat, chápat život...
Proč je někdo vyvinutější, vyspělejší? Proč je někdo na umělecké špičce a jiný ani nepřečte knížku? To je duchovní, tj. osobní vyspělost...
<reagovat 
Anicka (Občasný) - 8.9.2001 > potom se ale muzeme ucit a zaroven delat neco smysluplneho, ne cely cas venovat "uceni", co rikas?
<reagovat 
romann (Občasný) - 10.9.2001 > Aničko, proboha, to je přece totéž!
<reagovat 
čtenář Skylla - 10.9.2001 > Tyhle diskuse jsou snad všude stejné. Copak je tak těžké pochopit, že jídlo je jen jiný druh energie a sytit se dá i jinak. Všechno je otazkou představivosti. Život je vývojem i v těch nejmenších věcech. Nezaleží na tom, zda se jedná o profesi nebo koníčky - vše je jen o jednom. Kdo chce, jde po spirále rychle nahoru, kdo ne, je to jeho cesta a má nemenší smysl. Souhlasím s Romannem - když si sundáme klapky z očí a přestaneme se bát, což dělá Ego strašně rádo, tak se nebudeme stačit divit, jaká je "realita".
<reagovat 
čtenář ota luňák - 10.9.2001 > Romann krásně vysvětluje MYSTIKU ZDE. Nenechte si ujít!!!
<reagovat 
Anicka (Občasný) - 11.9.2001 > dobre Skyllo, jak se chces systit jinak nez jidlem?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter