Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Koupelna
Autor: Absolute (Občasný) - publikováno 8.1.2006 (17:41:53)
* po rozkliknutí větší náhled


Poznámky k tomuto příspěvku
Balcarka (Občasný) - 8.1.2006 > prvně se mi to moc nelíbilo, ale teď už ano, má to své kouzlo
Body: 5
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 8.1.2006 > dobré dosť

akorát zrcadlo ve které je ta björk připomínající kuna,bych udělal tmavší...

vypadalo by to trochu jako tunel:zeď nejsvětlejší, první zrcadlo tmavší, druhé zrcadlo ještě tmavší

ještě škoda že to umyvadlo má takovou tu hlavici co rozptyluje/reguluje proud vody...bez té bambulky na konci bych to měl raději
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 8.1.2006 > al-ash> 

Přesně vím jak to myslíš, je to v jedné z variant ale ponechal jsem tuto protože to má lepší efekt, při porovnání zjistíš, že pokud je poslední zrcadlo nejsvětlejší jako by bylo i v reálu, kvůli odrazu světla, tak to tak tolik nevynikne a je to více ploché. Když jsem trochu to poslední přitmavil na úkor toho, že se to jeví méně jako nějaký odraz opět ale vznikne efekt toho, že to první zrcadlo (dejme tomu skutečné) je právě to nejdále od pozorovatele (proto je i barevné a jemně orosené i když to není moc vidět). Zkoušel jsem to i naopak ale pak to působilo, jak píšeš, spíš jako tunel (ne , že by to bylo špatné ale chtěl jsem aby to zrcadlo nevypadalo jako okno)

Díky za komentář!


<reagovat 
terulinek (Občasný) - 8.1.2006 > Trochu mi to pripomnelo film Ring :) brrr.. ale libi
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 8.1.2006 > terulinek> jo mě taky a přesně vím čím, je to ta póza sklopený hlavy a spadanejch vlasů do obličeje
<reagovat 
gongey (Občasný) - 8.1.2006 > každopádně efektní.. je otázka co by to udělalo bez holky, ale to by byl jiný obraz. čím víc na to koukám tím víc líbí.
Body: 5
<reagovat 
c212h (Občasný) - 8.1.2006 > Hodně zaujalo. Ano, atmosféra staré koupelny. Chtěla bych vidět bez odrazu té dívky. Zajímalo by mně, čím bys nahradil. Jen protější stěnou? Odrazem lázeňských kamen? .. Moc pěkné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 8.1.2006 > jj, něco na tý koupelně je :)
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 8.1.2006 > Viz Mika
Body: 5
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 8.1.2006 > Hm... skoda, ze odraz umyvadla v zrcadle neni realny, to by se mi libilo vic.
Navic ta naha holka je tam prijis efektni, nechala bych to bez ni... prazdny, studeny, neosobní...
Body: 3
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 8.1.2006 > Zuzzz> dík, dejme tomu, že tohle je první a na tohle téma mám rozpracovaný varianty ale tohle je ta výchozí - kdyby měl být odraz reálný , tak bych něco takového vyfotil. Tohle má být trochu o něčem jiném - já když se koukám do zrcadla vidím sám sebe ale pokaždé se nemůžu zbavit dojmu, že je to jen nějakej lacinej trik , že ve skutečnosti to nejsem já. Zrcadlo má pro mě hlubší rozměr jako i celá koupelna, mám rád tu atmosféru - starých koupelen kde je rez a ušmudlaný zrcadlo odrážející trošku světla :) nebo i třeba kapající vodu, orosený zrcadlo a ostrý bodový světla. Pokud je koupelna vybavena hodně velkými zrcadly je to potom pro mě opravdový zážitek - i když to je malá místnost působí na mě velice prostorně asi jako když si zkoušíš představit nekonečno... :) možná proto je tam ta dívka - je to ztotožnění s tím, že to nejsem já. Mě to nutí se zamyslet nad tím, že to co vidím je skutečný odraz a tudíž jako pozorovatel neexistuji a skutečný pozorovatel je ta dívka anebo jde jen o halucinaci? No radši toho nechám chtěl jsem jen pžiblížit k tomu proč to vypadá tak jak vypadá :)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 8.1.2006 > Absolute> Diky za vysvetleni, aspon uz vim, ze tam ta divka neni jen pro efekt. Jinak jsem na podobne tema cetla kdysi jednu docela zajimavou knizku od Josteina Gaardera, jmenovalo se to "Jako v zrcadle, jen v hadance". Znas to?
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 9.1.2006 > Zuzzz> Neznám, o čem pojednává?
<reagovat 
VladkaS (Občasný) - 9.1.2006 >
Body: 3
<reagovat 
flyboj (Občasný) - 10.1.2006 > Tohle je pro me jeden z nejlepsich obrazku, co jsem od tebe videl. Libi se mi tvoje myslenka. Trochu mi tam jen schazi cerna barva.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Harfička (Občasný) - 15.1.2006 > Moc se mi líbí...
Body: 5
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 25.1.2006 > mně se to líbí fakt šíleně
Doporučil 
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 22.1.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 11.3.2012 > zdařílé
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter