Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
39tá meditační operace - Připravit pro Věčnost
Autor: romann (Občasný) - publikováno 8.9.2001 (00:16:59), v časopise 8.9.2001
Mé myšlení se bojí, co bude v božském světě dělat, vždyť tam není pro něj místo? „Však ono tam nebude, ale musí se připravit na novou, méně aktivní roli v rozhodování. Když jsi u stropu Poznání, musíš být zcela Jiný. Božskou sílu okouzlí jen Dokonalost, vám stačí málo. Tímto hledáním, zkoumáním Sebe se stále zdokonaluje. Bůh si věčně hraje, toho se bojíš, chceš mít známý lineární čas a život. Svět je dokonalý rébus. Všemi směry Nekonečno. Musí takový být.
Tvůrčí představivost si vymyslí děje jaké chce i napřeskáčku a toho se spodek podvědomě bojí, Jeho Dokonalosti a Jinakosti. Spodek nechce vnímat stálé abstraktní hloubání Vršku a hledat souvislosti, jen si žít v klidu. Proto rádi bloudíte na cestě k Bohu. Máte raději iluzi.“ Už vím, proč ti kdo prožili Boha si chtějí užít život bez stresů.
Šok vytváří proces hnaný tísnivou energii poměněnou do dějů a vede ho k transformaci do vyšší dimenze blíže k Nekonečnu. Sen je také cesta do duševního světa, rovněž přímá výuka.


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 12.9.2001 > Tak si říkám Romanne, myslí vůbec duše? Co když se opiješ? Alkohol napadne tvoji hmotnou schránku, myšlení jde dopryč, copak duše, která v tělu zůstala? Jen tak mne to napadlo...:)
<reagovat 
romann (Občasný) - 12.9.2001 > Martine, Martine...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter