Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci s p o m i e n k a z kolekce ...
Autor: reny (Občasný) - publikováno 11.1.2006 (09:57:11)
následující v kolekci>

 

 

 

 

 

 

Vždy keď vidím film Schindlerov zoznam, tak ma to chyti za srdce...

spomienka...

 

židovský cintorín, Humenné 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
onestone (Stálý) - 11.1.2006 > na ten film mam nezabudnutelne spomienky, hlavne na jednu scenu.
Body: 5
<reagovat 
 reny (Občasný) - 11.1.2006 > onestone> na ktoru....bolo ich vela...
<reagovat 
 onestone (Stálý) - 11.1.2006 > reny> ked, myslim, brali ludi z geta deti sa ukryli do... pekne povedane WC. Az po krk. Najskor som tu scenu povazoval za umelu, vymyslenu, nedoveryhodnu. Az neskor som si uvedomil ze cena zivota je vyssia. Ovela vyssia. Urobil by som to aj ja!
<reagovat 
drobček (Občasný) - 11.1.2006 >

Tá scéna je fakt sila. Ja si velmi zivo pamätám scénu z konca filmu, ked Schindler snal zo svojho kabáta, neviem, brosnu ci gombík a so slzami v ociach hovoril, ze este aj toto mohlo zachránit aspon jeden zivot. To len na margo hodnoty zivota.

Hladiac na fotku, bez komentára pod ním, by som dala iný názov. Neviem, ale vo mne slovko spomienka evokuje spomínanie na nieco pekné, dobré. A fotka, aj ked ide o symbol, mi pripomína  zúfalstvo, ktoré si my ani nedokázeme predstavit. Z fotky vanie bolest, utrpenie,...

Reny, touto fotkou si pripomenula "éru", pred ktorou najradsej zatvárame oci a zapchávame usi. Vystihla si nou velmi vela.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
D.K (Občasný) - 11.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
numeno (Občasný) - 11.1.2006 >

poznam  jeden cintorin, kde spoza muru trcia nahrobne kamene, je tam zamknuta brana, neda sa tam len tak jednoducho dostat,...asi sa tam vratim, ... je to celkom dobra tema. Asi mi trochu vadia tie stromy,lenze ..boli jednoducho tam


Body: 5
<reagovat 
kato (Občasný) - 11.1.2006 > bez ohledu na vzpominany film jsi se mohl vice snazit podchytit emoce divaka. sam o sobe symbol JUDE to nezachrani. je nutny vnimat a vyjadrovat vic, hrat na emoce nejen citove, spojeny prozitek se zazitekm z filmu. film jsem nevidel a nevidelo ho mnoho dalksich lidi kolem. uhle zaberu, kompozice. cekal bych od toho vic.
Body: 2
<reagovat 
 reny (Občasný) - 11.1.2006 > kato> 

...ano, urcite kazdy by ten zaber urobil inac..mozno lepsie, mozno nie...moje emocie tam boli len skoda, ze som sa nedostala za branu cintorina...neislo to inac, len ostat pred branou...ale aj tak, mne sa to kompozicne paci..."symbol jude" za mrezami...tak ako kedysi:-(

 

...ten film bol silny, urcite si ho pozri...:-)


<reagovat 
 kato (Občasný) - 11.1.2006 > reny> film videt ani nechci. a nemyslim si, ze nedelam dobre. na kazdou vec a notabene a takovy film potrebuji cas. nenechavam se ovlivnoat emocemi a recmi druhych. to jen na okraj. vis, tve emoce mohly byt na miste mohly byz kdekoli kolem, tys tam byla, tyy sis spojila to misto s filme. jen rikam, ze tenhelobraz neni, podle mne, o tom, o cem by asi tak mel byt. symbilka JUDE na mrizi muze byt taky neco jinyho. bez tvyho vysvetleni a emoti¨vne podbarveneho komentare, by nikdo, nebo si troufam rici, ze malo lidi, by pozanlo o cose jedna a co jsi tim asi tak chtela sdelit. dokumentari i reportazni fotografie by jiste mela informaci sdelit napoprve a nikolipomoci dsalci vyrazovych prostredku ( text, blablablablablabalb ) . fotka, obraz = sdeleni, informace. navic sniek neni a opet dle meho sbubjektivniho vnimani, resen dobre kompozicne. vis, vidim to jinak. symbol JUDE prave v te dobe o ktery tyy tady mluvis znamenal velmi malo. tak bych to pojal, a taky tak bych volil vhodnou kompozicci obrazu. jako dominatnu bych zvolil dalsi atribut, nevim hrbitov, lesy, nevim co tam kolem je. teprve jako ¨sekundarni obrazovy, o vsem umocnujci vnimani bych posadil JUDE znak... a hlavne bych udelal naladu ve svetlech, je to unily...
<reagovat 
 reny (Občasný) - 11.1.2006 > kato> 

...tak presne to som chcela vediet...konstruktivna kritika, dik...

....a chran PAN BOH aby si sa dal niekym ovlyvnovat:-))) 


<reagovat 
Nico blue (Občasný) - 11.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
2 3 4 (5) 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter