Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Prachové housle skřížené s něčím neurčitým
Autor: přáčh (Občasný) - publikováno 14.1.2006 (11:01:05)

Z repráků se táhnou zvuky houslí

Toccáty a fugy v D minor

a já smolím své verše na hranici nevkusu

vlatně až za hranicí, za celnicí

hluboku v říší  Blbosti a Demence

 

Jsem jiný,

Proto mě někteří nenávidí

Jsem jiný

Proto mě někteří obhajují

 

Na začátku stálo slovo

A vznikl svět, lesy , cibetky a já

věřte , já jsem věčnost

neboť  už ďábel vznikl před Bohem

 

Popíjím pivo  a přemýšlím

kam utekla ta naivita lásky

a krása světa  a mír a tráva

 

Amen nebo Halejuja

Podle vkusu

Krleš ! Krleš ! Krleš !

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 14.1.2006 > konečně zase něco trošku angažovaného...bůh a ďábel, láska, naivita...haleluja...
<reagovat 
čtenář janek - 14.1.2006 > autor je zase sadomaso,proč to posloucháš, navíc na hranicích nevkusu,vysvětli to čtenáři,zvláštní druh exhibicionalismu je poezie,kdekdo si myslí,že může do verše napsat hovno a jiným to bude vonět,jazyk je živý tvor ,proč mu ubližuješ,když mouše bys neutrhl křidýlko a snad jsi i vegán jen proto aby se neubližovalo na světě bezbranným.A co já čtenář.
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 14.1.2006 >

ty, prachu, každej jsme nějakej - ty jsi fakt spiklenec zvláštní slasti: ty miluješ kamenování :) čím víc kamenů na tvou hlavu, tím větší slast :)) a úplně nejvyšší rozkoš ti poskytuje, pokud se kamenující ještě pak pustí do sebe navzájem :) je to zábavný sledovat, viď - úplný montypajtni :)

z tohoto tvého díla mě nejvíc zaujala posloupnost: "A vznikl svět, lesy , cibetky a já"  :)))))))


<reagovat 
 přáčh (Občasný) - 14.1.2006 > MiKa> jó, to je ono !
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 14.1.2006 > MiKa> akorát, že s cibetkama už prach vyloupil sám sebe...je to prostě pán cibetek...;)
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 14.1.2006 > Max Bubakoff> 

cibetky jsem ještě nezaznamenala (nebo už jsem to stihla zapomenout:), tož ale je to možný, že tu máme Lord of the Cibetkas :)) když von je tak půvabně průhlednej, připadám si fakt jak ve škole mezi svýma puberťákama, nedokážu se na ně zlobit :) až mě doopravdy nasere, tak mu to ale do tý žákovský napíšu!!


<reagovat 
ouvej (Občasný) - 14.1.2006 > :-))
<reagovat 
Adina (Občasný) - 14.1.2006 > Neboť už ďábel vznikl před Bohem, to je sííla:o)
Doporučil 
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 14.1.2006 > totemácký voloďa, s jedním rozdílem, Voloďa je hoch od Foglara, který miluje čistotu ducha i těla, a ty jsi ten Štětináč...
<reagovat 
 přáčh (Občasný) - 14.1.2006 > ouvej> tak to sem nepochopil
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 14.1.2006 > Prach> já vím...
<reagovat 
 přáčh (Občasný) - 14.1.2006 > ouvej> A co vysvětlení ?
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 14.1.2006 > Prach> proč?
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 14.1.2006 >

Budiž, na Písmáku píše své básně trochu tajemná bytost s nickem Voloďa, dikce jeho básní trochu připomíná tvé provokace, jenomže Voloďa je dílo někoho chytrého a skutečně vtipného... navíc Voloďa na to jde z jiného konce, píše mravné básničky ve stylu hochů od rychlých šípů... naivní a hloupinkaté jako tvoje texty...  u tohohle díla jsem si na něho vzpomněla, ty cibetky mají určité kouzlo jeho "básniček"... to je vše.


<reagovat 
lucy moran (Občasný) - 15.1.2006 > Smolíš své verše na hranici nevkusu... jsi jiný... ach jak ráda bych konečně poznala někoho jiného... "vlatně, hluboku v říší, Toccáty" - aspoň si to po sobě přečti a publikuj to až po opravách. Možná spoléháš na všeobecně známý fakt, že nevkus dneška bude vkusem zítřka, ale tahle póza je už vyšeptalá a nikdo se tím nebude zabývat. Ach, jak jsi jiný, bejby...
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 15.1.2006 > Líbí se mi všehovšudy 3. verš. Zbytek slabota. Krom toho mám ještě pocit, že autor trpí syndromem důležitosti vlastní osoby. tudíž souhlasím s Mikou. Je to pubertˇák.
Body: 3
<reagovat 
 přáčh (Občasný) - 15.1.2006 > Opíječ tchýní> syndromem vlastní osoby ?Cha ! Ty seš teda dobrej
<reagovat 
kidal (Občasný) - 16.1.2006 >
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 16.1.2006 > Myslím, že si příliš fandíš. Nebo je to básnická nadsázka, že tě kdos pro verš tvůj ej nenávidí? MiKa přesně vystihla geniální verš. Ostatní je ke škrtnutí. Na to jsi ovšem příliš arogantní hajzl.
<reagovat 
 přáčh (Občasný) - 16.1.2006 > rtymělo> kdo mě nenávidí ? Třeba ty. Nebo arogantní hajzl je příslib lásky ?
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 17.1.2006 > Prach> Umím mít rádo i arogantní hajzly. Nenávist? Těžko.
<reagovat 
moyri (Občasný) - 30.8.2006 > ale no tak ten poslední verš (vůbec 2 sloky)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter