Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Višeň
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 15.9.2001 (08:25:43), v časopise 20.9.2001
VIŠEŇ

O víkendu jsem po letech vylozil na naši košatou, leč již velmi křehkou višeň, abych natrhal něco plodů pro potencionální tchýni. Soused zrovna stěhoval z 2. patra gauč za pomoci okna a duralového, vysouvacího žebříku v úctyhodné délce asi 4 metrů a hned hola, hola, počkej, hned ti ho půjčím... Nechal jsem tedy dál padat prach na naše dřevěné štafličky a hurá do koruny moderním žebříkem, multifunkčním... Po pravdě řečeno, měl jsem nahnáno, stabilita mizerná a bodré otcovi rady typu "nebóóój, to nemůže žuchnout, vylez ještě vejš..., přihni si tu větev..., já ti to ještě vysunu..." atd., mě nervovaly ještě víc! Jakmile fouknul větřík, žebřík zapřený snad jen o listí, se povážlivě zachvěl. Nicméně jsem bez újmy, leč po pro mě překvapivé lopotě, natrhal dva koše výborných višní (do rumu jako dělaných...), popadl je a odcházím za hlučného dotazu souseda, zdali si též může, když už tam je ten žebřík, natrhat koš. Jasně, že může! Škrábe se nahoru a jde na to dravěji, ohýbá větve a češe a češe, ale to už mizím za zatáčkou...
Asi za dvě hodiny volám domů: na opékání buřtů v rodinném kruhu dorazím později, až skončí rozkoukaný film, na což maminka v klidu opáčí: "..nemusíš spěchat, tatínek se ještě nevrátil z Kutné Hory, vezl souseda do nemocnice, spadl z višně!!! Musel jsem se smát, představa onoho supermultifunkčního, duralového žebříku, který "nemůže žuchnout" a na něm natahující se soused, navíc nesoucí jméno Krist, šinoucí se s rachotem i s žebříkem k zemi...
Spadl z višně... Měl jsem, jak vidno, šťastný den!


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 15.9.2001 > člověče, trošku mi z toho jde mráz po zádech, mít radost z toho, že se soused rozsekal a nazývat to svým šťastným dnem, protože to nepostihlo Tebe...
nevím nevím
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 16.9.2001 > Nechtěl jsem se smát cizímu neštěstí, on se nijak zvášť nerozsekal, dnes už chodí jak čiperka, jinak bych o tom takhle nepsal...
<reagovat 
Čtenář - 19.9.2001 > jo, to se dalo ocekavat, to byl jen muj bezprostredni pocit z ty povidky :o) - lepsi, nez kdyby na cloveku nenechala pocit zadny
<reagovat 
Lian (Občasný) - 20.11.2001 > No, příběh je to dobrej, ale dal by se napsat i líp, v tom se mnou asi souhlasíš. Mezi námi, co znamená to divný slovo "vylozil"?:-))
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter