Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sázka
Autor: kolibřík (Občasný) - publikováno 20.1.2006 (10:09:53)

Původně šlo jen o banální sázku, kdo z nás dřív přečte jednu knížku. Měl si náskok, ale já se rozhodla, že tě prostě nenechám vyhrát. A pak přišla poslední stránka, poslední odstavec, poslední věta, poslední slovo… ihned jsem vzala do ruky mobil a psala ti, že jsem dočetla a předpokládám, že i vyhrála, takže co za to… Myslela jsem si, že jen napíšeš, že to bylo ze srandy a tudíš mi nic splácet nemusíš, ale to ty ne… raději mě šokuješ zprávou: „Řekni si cokoliv a já se to pokusím splnit…;-)“ Dlouho o tom přemýšlím, pokouším se nechat stranou všechny své bujné představy a raději píšu jednoduchou zprávu se skrytým podtextem, který ty ale nemáš šanci rozluštit: „Udělej cokoliv, čím si myslíš, že mi uděláš radost…“

Uběhne týden, co se neozýváš a já už přestávám doufat, bylo to přece jen ze srandy a když sranda přešla, ty si zapoměl, to je normální, jako obvykle se na tebe nedokážu zlobit. Ale pak přijde sobotní odpoledne, zaslechnu známou melodii a jdu se podívat, kdo mi to píše. Abych pravdu řekla, čekám zprávu spíš od operátora, než od kohokoli jiného, proto mě tak překvapí, že píšeš TY! A nezapomněl si! Zveš mě na filmový večer.  Neubráním se připitomnělému úsměvu a hned domlouvám s rodiči jeslti můžu dneska večer ven, s kamarádama, radši to nespecifikuju a slibuju, že do dvou do rána mě určitě někdo dovede domů.

Když vystoupím z autobusu začnou se z nebe snášet veliké, těžké vločky sněhu, stejně jako tehdy, když jsem tě šla doprovodit domů a do paměti se mi vtiskl obraz tebe se sněhem na řasách… -To je spiknutí- šeptám a obracím hlavu k noční obloze, vím že to sněhové poselství mi posílá můj anděl, že mě povzbuzuje a snaží se mi udělat radost. Roztřesenou rukou mačkám zvonek a snažím se nevnímat artistické akrobace svého srdce, když vidím tvou střapatou blonďatou hlavu s identickým fialovým pruhem vykouknout ze dveří. Uf, nádech, výdech – opakuji si dokola a víc než kdy jindy si uvědomuju červeň na svých tvářích, kterou nemá na svědomí jen mráz… Svlékám si bundu, zouvám boty, hladím tvého psa Adama a ještě se stíhám divit, co že je všude v domě taková tma. Spiklenecky mrkneš a vysvětluješ, že rodiče jeli pryč a vrátí se až v pondělí. Abych pravdu řekal, trochu mě to vyděsí, ale snažím se si toho nevšímat. Jdeme se přeci jen dívat na filmy…Se šťastným výrazem zapříčiněným bezpochyby tvou milou přítomností vybíhám po kluzkých schodech a v patře mě už vítá pokoj osvětlený jen září počítače. Všímám si dvou stínů, které vrhají matrace v pokoji a svého až příliš hlasitého dechu. Po chvíle ze mě, ale všechny obavy padají, cítím se v bezpečí.

Díváme se na naše oblíbené filmy, ležíme tiše vedle sebe a mě poskočí srdce pokaždé, kdy se mě nevědomky dotkneš. Pak už nás ale filmy přestávají bavit, chceme využít toho, že snad poprvé od té doby, co se známe, máme možnost popovídat si osamotě, ničím a nikým nerušeni. Zeslabuješ zvuk a pouštíš nějaké náhodně vybrané klipy písní, ze kterých mě mrazí v zádech. Kdyby si jen tušil, kolikrát já si je doma ve ztemělém pokoji pouštěla a myslela na tebe, přemýšlela jaké by to bylo ležet vedle tebe a poslouchat tvůj krásný hlas. Sedám si proti tobě do tureckého sedu, kloním hlavu na stranu a se zájmem poslouchám tvůj názor na komerci. Usmíváš se a jsi rád, že tě někdo poslouchá… pak ale náhle přestáváš a já začínám ve vzuchu cítit touhu…

Jako ve zpomaleném filmu bereš neposlušný pramen mých vlasů a hreješ si s ním, na ústech ti pohrává úsměv a já se klepu od hlavy až k patě. Cítím, jak se mi potí ruce, pokradmu na tebe rychle pohlédnu a pak už se nemohu odtrhnout, tvé modré oči mě zajaly ve svých hlubinách a já se začínám topit. Začínáš se přibližovat, vidím tvé rozšířené zorničky a zaplavuje mne strach… Rychle klopím zrak, choulím se a šeptám: „Martine, prosím ne, nedělej to…!“ i když ve skutečnosti netoužím po ničem jiném než po tvých rtech. Zmateně bloudíš pohledem po mé tváři a smutně se ptáš, co mi je. Nevydržím tvůj rentgenový zrak a pohlédnu na tebe s planoucímy tvářemi a chtíčem v očích: „Není nic, co bych si přála víc než být teď ve tvém náručí, ale bojím se… teď jsi tu se mnou. Ale co za týden, za měsíc, za rok. Kde budeme? Budu jedna z mnoha, ty  budeš jeden z mnoha, rozejdem se, protože jsem ještě příliš mladí na to abychom zvládli bránit naši lásku. Přijde jen ten nevyhnutelný rozchod a pak… pak už nic nebude jako dřív. Zmizí to vzácené pouto přátelství, které teď mezi námi je. Nechci tě ztratit Martine, prosím…“ sypu ze sebe ohromená svou upřímností. V očích mě pálí slzy a já se odvážím ještě jednou na tebe pohlédnout.

A je to tu zase, ještě silnější, topím se, ale snad mi na tom ani nezáleží, kyslík přeci nepotřebuji, stačí že jsi tu ty! Opatrně mi stíráš slzy z očí a šeptáš slova, na která nikdy nezapomenu: „Neměj strach, to ti jen brání být šťastná. Je mi jedno, co bylo nebo co bude. Důležité je TEĎ a teď,  chci být s tebou, chci se tě dotýkat, chovat tě v náručí, věřit, že takhle to bude navždy, teď vím, že tě miluju a chci udělat tohle…“ A najednou jsi tešně u mě, bereš mou hlavu do dlaní, pokládáš mě na vyhřátou matraci a necháváš vybuchovat v mém nitru tisíce ohňostrojů, když něžně líbáš mé rty. Není to násilné strkání jazyku do krku, jako jsem to zažila jindy s někým jiným. Je to tak něžné, že začínám opět plakat. Nikdy jsem si nepomyslela, že může být něco tak nádherné. Ani jednu z mých slz nenecháš, aby mi smáčely obličej a pomalounku je slíbáváš. Leháš si těsně ke mně a opět šeptáš to své – teď je teď – a já, i kdybych nechtěla ti musím věřit.

Kolikrát já si představovala, jak mě takhle líbáš, čekala jsem na to celý dlouhý rok a půl, vím že jiní čekají ještě déle a proto jim vzkazuju: „Vydržte! Vyčkejte, ono to přijde!“ Není důležité, jak to skončí, hlavní je, že teď tě cítím vedle sebe, dusím se štěstím, tvou vůní a láskou, mám pocit jako bych z venku slyšela dopadat vločky na zmrzlou zem a šťastný smích našich andělů, kteří si s mrknutím podávají ruce a jásají, že se jim konečně povedlo ukázat nám krásu života – LÁSKU -



Poznámky k tomuto příspěvku
Ammixiel (Občasný) - 20.1.2006 > Musíš láskou jenom žít, píšeš jen o ní. Láska ti zastíní oči, ale tobě to nebude vadit, viď? Je krásné, když lidé žijí láskou ;)....že?
<reagovat 
*Popelka* (Občasný) - 21.1.2006 > Přečetla jsem to jedním dechem...moc krásná povídka
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
WhiteShadow (Občasný) - 20.1.2006 > Už jenom první odstavec je pro mě silné kafe, protože vím jak silnně miluješ..
..v této povídce jsi vytáhla další trumf..- popis, který nenudí, je atmosférický, obratný, trefný, přiléhavý..Líbí...
Je to tak smyslnné, krásné...Mrazí mě v srdci...
Protože se mi to líbilo opravdu moc, přikládám doporučení..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 kolibřík (Občasný) - 21.1.2006 > WhiteShadow> Můj milý Whitie! Chtěla jsem, aby přesně takhle ta povídka působila na lidi... aby je zamrazilo, dokázali si to představit. Asi mě trochu mrzí, že je to jen představa, ale... ani nevíš jak moc je pro mě živá! Pamatuju si snad každou větu, každý pohled, neustále se mi to promítá před očima... někdy mě to trápí, trápí mě to, že to není skutečné, ale to vždycky rychle přejde... stále nestrácím naději. Snad jen... málá poznámka, ptal si se jestli se mezi námi něco změnilo, jestli jsme spolu...nejsme, jak už víš... tuhle povídku jsem psala o Vánocích, to to bylo fine, psali jsme si, byli spolu a pár kámošema na Silvestra... pak jsem mu během ledna, napsala něco jako, že si ho moc vážím a mám ho moc ráda a nechci ho stratit a ráda bych ho viděla častěji... od té doby se neozval. Jeho strach cítím až tady, teď můžu jediné... dát mu čas, aby buď tu lásku v sobě objevil nebo... to se ještě uvidí, každopádně mi moc chybí, ale jsem ráda, že jsem si konečně uvědomila, že milovat znamená neočekávat... díky tomu se už tolik netrápím. Děkuji za doporučení a někdy se zase ozvi. Měj se krásně ;-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter