Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Dívka jménem Samota
Autor: Orpheus (Občasný) - publikováno 17.9.2001 (11:30:07), v časopise 24.9.2001
KREV
po kapkách opouští tvé tělo
stéká mi po rukách
a vsakuje se do trávy.
A každá kapka odplavuje kousek z tvojí duše
ztrácí se ti z očí a mísí se se světlem.
ta strašná tma

Slzy
na tobě, na mě, i na tom papíře
všude jsou
a s každou slzou odchází kousek ze mě
odpusť mi lásko!

Tolik let,
tolik let jsem tě potom hledal
každá, která zdála se mi tebou
odnesla s sebou kousek našeho srdce
a přidala kus bolesti
jen ta krev na rukách zůstává.

Stíny.
Zas vidím noční stíny
a tvoje oči, zakalené smrtí,
všude jsou.
odpusť mi lásko.

Dnes našel jsem tu pravou
Vstupuje do mě a cestou jitří vzpomínky
zase tě vidím umírat
Stále je se mnou,
kam se otočím vidím vaše oči.
Moje nová dívka.

Její jméno je SAMOTA


Poznámky k tomuto příspěvku
Godard (Občasný) - 15.9.2001 > Smutný, celkem hezky napsaný.
Body: 3
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 15.9.2001 > Pěkné, ač smutně trudomyslné :o)))
Body: 3
<reagovat 
Ilona (Občasný) - 15.9.2001 > Trudomyslné a trochu patetické.
Body: 3
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 15.9.2001 > Netvrdím, že to tak není. Ale opravdu vám nepřeju, abyste tohle někdy zažili. Pak byste možná mohli vědět o čem mluvím a tolik bolesti bych nikdy nikomu nepřál.
To neni básnička psaná pro efekt, to je můj odraz.
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 16.9.2001 > Nedovolil bych si tvrdit, že je na efekt! Nechci bagatelizovat tvou bolest, ale věř, že mnoho z nás ji zažilo, ač je pro tebe těžko uvěřitelné, že tak netrpíš sám.. Jsi další v dlouhé, předlouhé řadě a za tebou budou další a další :o)))
<reagovat 
Erkenbrand (Občasný) - 17.9.2001 > Možno bude moja kritika nepadne na najlepšie miesto. V "pocitovkách" je štýl menej rozhodujúci: dominantné postavenie má vyjadrenie citov, emócií, hoci sú často maskované za poetické ozdoby.
Do budúcnosti by som ale venovel viac pozornosti interpunkcii a opakovaniam slov. Napr. 3x "kousek" v troch po sebe idúcich strofách.. Samotná báseň je zaujímavá. Výsledne 2-, ale mínusky tu nie sú:-) Rád si počkám na ďalší výtvor z tvojej dielne.
Body: 3
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 17.9.2001 > Asi máš pravdu, ale já to prostě psal tak jak mi to aktuální nálada diktovala. Tohle jsem opravdu nesledoval.
Jinak dílo další zase až za čas :) Koukni se do starších.
<reagovat 
angilek (Občasný) - 17.9.2001 > Kousek samoty, pár kapek krve, částečné odpuštění....a víc už nic.
Body: 5
<reagovat 
Ika (Občasný) - 18.9.2001 > ...
Body: 5
<reagovat 
Rezi (Občasný) - 26.9.2001 > Evidentní osobní výpověď. Nemám tyhle básničky moc ráda, ale je fakt, že se Ti poměrně podařilo vyhnout se sentimentu. A propos viděl si či poznal lásku, která tě opravdu zasáhla, že by byla šťastná? Vždycky nás nejvíc sebere to, co se nepovede a takové velké lásky bývají... Bohužel s milostným třeskem si člověk nevystačí na celý život a bohužel díky němu přehlídne ledacos zvláštního v letoře toho druhého. Ale samota není tak zlá, člověk se musí naučit žít sám a pak teprve může žít s partnerem resp. si ho najít. A na to hodně lidí zapomíná.
<reagovat 
čtenář Kasumi - 14.11.2001 > tolik mi to pripomina...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter