Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Arafatka
Autor: Sway (Občasný) - publikováno 26.1.2006 (14:54:44)


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 26.1.2006 > lišáckej výraz. panečku.
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 26.1.2006 > přepálené, neostré... větší fotka odkazuje na trošku menší... (nedává smysl)
<reagovat 
Sway (Občasný) - 26.1.2006 > Mishka: už jsem tu neostrost opravila... ještě se tady v tomto systému moc nevyznám, takže omlouvám se s tím, že to snad příště bude lepší...
<reagovat 
xmark (Občasný) - 26.1.2006 > Prvoplánová záležitost. Přijde mi to jako výsledek zkoušky makro režimu nového foťáku.
<reagovat 
xmark (Občasný) - 26.1.2006 > P.S. Chceš-li reagovat na něčí poznámku, je u ní vpravo odkaz "reagovat" - Tvá reakce se pak logicky zařadí do stromu poznámek a navíc dojde pisateli jako zpráva.
<reagovat 
 Sway (Občasný) - 26.1.2006 > xmark> Díky za radu. Toho odkazu jsem si všimla až po odeslání vzkazu...
<reagovat 
onestone (Stálý) - 26.1.2006 > na nazve som sa pobavil.
<reagovat 
 Sway (Občasný) - 26.1.2006 > onestone> Mno, my tomu tak u nás říkáme... jinak je to samozřejmě také "palestina" - ten šátek. :)
<reagovat 
skold (Občasný) - 27.1.2006 > ahoj,tak vidím, že ses tady úspěšně zapracovala.máš o hodně lepší fotky,ale tahle je taky fajn, ale jde vidět , že je to, jak už tady zaznělo,plánovaná fotka, tak to chtělo opravdu trochu víc úprav...ale jinak fajn
Body: 3
<reagovat 
 Sway (Občasný) - 27.1.2006 > skold5> Nazdar kamaráde, jsem ráda, že ses ozval, a také díky za názor. Ještě jsem tady docela zmatená, ale časem si snad zvyknu... musím ti poděkovat, protože nebýt tebe, tak ani nevím, že něco takového jako tyhle stránky existuje...
<reagovat 
 skold (Občasný) - 27.1.2006 > Sway> já byl zpočátku taky zmatený..ale už to je more better than before : yeah yeah go !
<reagovat 
adilila (Občasný) - 26.1.2006 > mělo to být menší, a zakryl bych ústa a odkryl bych obočí, když už Arafatka..
Body: 3
<reagovat 
 Sway (Občasný) - 26.1.2006 > adilila> Nevím, jestli jsme to teď oba pochopili dobře... já arafatkou myslela tu šátku a ne sebe... teda pokud si to pochopil tak, že já jsem ta Arafatka. ;D
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 26.1.2006 > Sway> cernobilou "arafatku" (ja znam jen nazev "palestina") a piercing v nose mam taky! tak toho uz mame spolecneho dost! ;))
<reagovat 
 Sway (Občasný) - 27.1.2006 > Mishka> Oh, to je mi ale náhoda! A nemáš náhodou ještě jednu palestinu, třeba modrou? ;) To by pak byla opravdu veliká náhoda... ;D
<reagovat 
 Sway (Občasný) - 27.1.2006 > Mishka> Oh, to je mi ale náhoda! A nemáš náhodou ještě jednu palestinu, třeba modrou? ;) To by pak byla opravdu veliká náhoda... ;D
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 28.1.2006 > Sway> Modrou jsem dovezla z Egypta kamarádce a světlezelenou i krásně tmavězelenou jsem pořídila bráchovi. sobě jsem nechala tu tradiční černobílou... ale nosím ji jen na loď po potápění, když fouká vítr! :)
<reagovat 
 Sway (Občasný) - 29.1.2006 > Mishka>  To já ji nosím snad všude možně. Hlavně teď v zimě se vyplatím, když jsou dvaceti-minusové mrazy... Jinak podle mě jsou nejpěknější ty modré, tmavězelené, červené, purpurové a klasické černobílé. Také jsem někde slyšela, že každá barva něco symbolizuje, ale už nevím co. ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.1.2006 > Sway> urcite ty barvy neco symbolizuji. mozna ne vsechny a nektere vznikaji jen jako suvenyr, ale treba bilocervena je typucka pro Jordansko, cernobila je tradicni...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter