Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Polostín
Autor: Vio (Občasný) - publikováno 19.9.2001 (23:53:58), v časopise 29.10.2001


Poznámky k tomuto příspěvku
keram (Občasný) - 19.9.2001 > Zkuste se na to chvilku dívat "do blba". Je to zajímavý
Body: 3
<reagovat 
Godard (Občasný) - 19.9.2001 > Jo, dobrý.
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 20.9.2001 > Nádherný záběr!
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 21.9.2001 > hezký ...

(možná by to chtělo lehce srovnat x/y .. a trochu upravit ostrost pa nascenování)
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 21.9.2001 > padá to strašně škoda ...
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 21.9.2001 > A nebylo to padání účelem ? :) Ono je někde řečeno, že na fotkách nesmí nikde nic "padat" ??
Mě to naopak zaujalo :)
<reagovat 
Madman (Občasný) - 22.9.2001 > Neříkej mi, že pokud by se to nachýlilo (myslím celý obraz o 1,5 stupně doleva tak by tě ta fotka nezaujala ... jistě na fotkách je možné použít i nějaký úhlový posun jako vyjádření nějakého záměru, ale to určitě není tento případ ... Dušane ... ono hodně věcí může zaujmout ...
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 22.9.2001 > tohle mě vůbec nezaujmulo.....
Body: 5
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 22.9.2001 >
Body: 3
<reagovat 
Madman (Občasný) - 23.9.2001 >
Body: 1
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 23.9.2001 > Je to zajímavé, ale souhlasím s Madmanem, padá to, a to je škoda, byla by to ještě více zajímavější fotka...
Body: 1
<reagovat 
Vio (Občasný) - 24.9.2001 > Lucie, dobře fotíš, ale čeština asi není Tvůj koníček, co? Nicméně dokážeš být nezaujatá s nádherným úsměvem ;-)))

P.S. Madmane, je to přesně o 1,499 stupně nakloněné a záměr to samozřejmě byl ;-))) Odpusťte začátečníkovi...
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 24.9.2001 > čeština že neni mym koníčkem? mám z toho zkoušku..... možná si nepochopil, že sem kopírovala madmana.............
<reagovat 
Vio (Občasný) - 24.9.2001 > To jsem asi fakt nepochopil, nicméně jsem u Madmana nenašel špatný tvar slova "zaujmout" na rozdíl od Tebe ;-)
No... nechme toho ;-) Možná se pletu...
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 24.9.2001 > to si asi teda fakt nepochopil.... nevíš co znamená slovo kopírovat?
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 2.10.2001 > zatím určitě nejpovedenější fotografie ! Využití perspektivy je fotografii velice důležité...

Škoda toho, že jsi tak moc chlastal, než jsi šel fotit ! :o)))))))

Běž tam někdy střízlivý a vyfoť to znova ! :o))))
Body: 3
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 29.10.2001 > jo padá to se záměrem i bez záměru
<reagovat 
motovidlo (Občasný) - 30.10.2001 > Je mi úplně fuk, jestli stupeň sem či tam. Když ji narovnáte, její poetikou stejně nepohnete. Jo, jestli tu mám nějaký ne dokonale spisovný slovní tvar, klidně mě kamenujte, když vám zrovna tohle stojí za to ;o)
Body: 3
<reagovat 
nag Glögg (Občasný) - 7.11.2003 > Je tomoc klidné. Málokdo si asi fšimne, že ač všechny oblouky vzdálenější jsou obloučnaté plynnule, ten první neé, ten je jak gotycký oblouk lomenný. Je to pěkná momentka, ale fotka je to jednohubkózní, nenabádá ke studiu. Tedy mne určitě ne...
Body: 3
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 1.12.2003 > hezký, skoro jak u nás na náměstí:-) mám novou ikonku, koukej:-)
<reagovat 
 Vio (Občasný) - 1.12.2003 > blondýna> blondýna nebo bruneta? ;-)
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 1.12.2003 > to je tajemství:-)) klášterní.
<reagovat 
čtenář El. - 22.1.2004 > :) dost dobrý...

<reagovat 
Elyn (Občasný) - 24.1.2004 > :) opakuji: dost dobrý...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter